Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusie22 schreef:De nieuwe geur vind ik echt lekker!
Kreeg de bodycreme opgesmeerd op mn hand met wat bodymist.
Is niet zo heftig als dat ik had verwacht.
De douchefoam meegenomen, als de geur blijft bevallen dan nog wat andere producten erbij halen
Happiness91 schreef:Stamper schreef:Ja ik ook, maar dat doet het dus niet
Of ik heb een andere definitie van schuimen, haha.
schuim je het in je handen wel met een klein beetje water?
marlonFloris schreef:Nou de winkel is vandaag geopend hier![]()
Zat er nog een fout in het systeem met de cadeaukaarten konden ze hem dus nog niet innemen.![]()
Nouja dan binnekort nog maar een keer terug.
Ze hadden een erg leuke openings actie (tenminste ik denk dat dat alleen hier is) bij €45 aan producten kreeg je een full size bodyscrub van €19.99 naar keuze gratis.
Heb dus de kalender meegenomen en heb voor de sakura scrub gekozen. En kreeg nog een dagcreme en oil testertje erbij! Erg leuk! Waar is de oil precies voor en waar smeer je dat? Gebruik dat nooit.en het staat er in zulke kleine letter op dat ik er niet veel van kan maken.
Bij de da drogist in dorp hadden ze nu de keukenset in de actie voor €14 dus die ook daar nog even gehaald.
[ [url=m/dRCNLD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roosch schreef:De olie staat nog hoog op mijn lijstje!
Voor de mensen met een ING spaarrekening.. in de rentepuntenwinkel staat een kortingsbon waarbij je een pakket krijgt!
Ik moet overslaan van mezelf want bijna jarig en iedereen weet dat ik gek ben op Rituals.
Roosch schreef:De olie staat nog hoog op mijn lijstje!
Voor de mensen met een ING spaarrekening.. in de rentepuntenwinkel staat een kortingsbon waarbij je een pakket krijgt!
Ik moet overslaan van mezelf want bijna jarig en iedereen weet dat ik gek ben op Rituals.