Die Ciate's zijn erg leuk! Morgen na werk maar eens even kijken!
Tazzey
Geplaatst: 24-10-14 12:28
Die blauwe is erg mooi!
Ik heb vandaag een zwarte online staan. Who are you calling bossy?!? Niets bijzonders wel een fijne aanvulling op mijn stash aangezien mijn Onyx op is en mijn Catrice (die best ok was) een identiteitscrisis heeft. Hij denkt dat hij appelstroop is
Ik gebruik zwart en wit echt zo vaak! Mijn favoriete witte is niet op, nou ja, hij is wit met een drupje grijs er in, waardoor hij niet zo tipexx wit is...
Eerste keer dat ik een leeg flesje nagellak zie
Skessa_
Geplaatst: 24-10-14 12:43
Ohw ik heb er ook 1 leeg
Maarja, mini flesje vd etos
SV en Fix Base zijn de enige die ik leeg krijg
Yv_
Geplaatst: 24-10-14 12:44
Ik echt nog geen eentje.. Gebruik zwart en wit ook nauwelijk, maar ik doe ook geen nailarten
Ik heb nog geen lege flesjes gehad, merkte wel pas dat ik er bij een paar vergeten was de dop op te draaien ,dus die heb ik maar weggegooid
Baal wel dat ik een mini had besteld van Dexter van Dollish, want denk dat die heeeeeel hard zal gaan
Ik heb wel lege flesjes gehad. Alleen de flesjes die ik gebruik voor nailart. Die zet ik gewoon een uurtje op de kop op in een houdertje boven alu folie zodat alles eruit komt. Lakjes die ik alleen normaal gebruik krijg ik niet helemaal leeg daar blijft altijd een randje onderin zitten welke ik er met geen mogelijkheid uit krijg.
Ik meld me hier ook. Ik heb een acrylopleiding gedaan en heb ook veel met gel gewerkt. Ben nu helemaal verslaafd aan gellak al zit het soms te goed, dan kan je minder van kleurtjes wisselen he:) Ik lees al tijdje met plezier mee en zal de lakjes met jullie delen. Ik lees hier vooral veel over nagellak of gebruiken mensen hier ook gellak?
Ik gebruik beiden hoewel nagellak mijn voorkeur heeft. Waar heb je je opleiding gedaan?
LadyMadonna
Geplaatst: 24-10-14 18:55
Ik vooral gellak, aangezien ik ook styliste ben dus welkom collega
dazzletrofke
Geplaatst: 24-10-14 19:34
Loi. Waar mensen nogal eens commentaar op leveren maar ik vond het super. Hele goede en uitgebreide theorie en de praktijkdagen waren erg professioneel. Heb leren werken met cnd en daar zat ook een dvd bij met nog meer technieken. Maar nu zet ik geen acryl meer. Heb het pas te koop gezet en heb het er weer even bijgepakt voor de foto's. Paar kleuren op nageltips en ik begreep ineenswaar manlief het al die jaren over had kan het niet meer luchten, wat een geur!!! Nu dus helemaal gellak, alleen als ik een nagel scheur of.mijn zus de nagelbijter komt zet ik hard gel nagels.
Oh trouwens nooi mijn werk van gemaakt, alleen voor de hobby maar wilde het wel goed leren.
Er is inderdaad veel commentaar op thuis studies. Dit omdat je toch een heel stuk praktijk begeleiding mist. (Ik heb bijv 20 praktijk lessen gehad en vind het nog lastig zat ) Maar: t is meer dan niks denk ik dan ook weer. Jij weet (denk ik) wat onycholysis is. Het gros van de doe-het-zelver niet. En dan zeggen ze: ja maar ik zet het alleen bij mezelf (en m'n moeder en m'n buurvrouw en m'n nicht en m'n tante.... )
Acryl kan ik idd ook niet mee werken door de geur. Ik hou het een half uurtje vol