Benen blijven een makkie, oksels moeten eerst weer groeien voor ze epileerbaar zijn en met dit warme weer is dat nou net geen optie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laughterline schreef:Maar is t wel goed dan aks de bovenste huidlaag verdwijnt? Beschermd die niet ed?
Winged schreef:Nou ik zou toch echt niet mijn huid wegwerken met een1 of ander goedje
Kayleigh_ schreef:Het wordt gewoon door artsen voorgeschreven dus het zal absoluut geen kwaad kunnen. En het is iig beter dan met oerlelijke gevlekte benen rondlopen. Ze zijn nu bijna egaal van kleur en suuuuuper zacht
Winged schreef:Kayleigh_ schreef:Het wordt gewoon door artsen voorgeschreven dus het zal absoluut geen kwaad kunnen. En het is iig beter dan met oerlelijke gevlekte benen rondlopen. Ze zijn nu bijna egaal van kleur en suuuuuper zacht
Ik neem aan dat artsen het niet voorschrijven om mooie benen zonder ingegroeide haren te krijgenEen beetje aanklooien met medicatie zou IK in ieder geval niet doen.
Amira_ schreef:Is dat apparaat qua pijn te vergelijken met epileren met een pincet? Ik heb de hele venusheuvel namelijk met een pincet gedaan, maar dat was echt vreselijk veel werkHet verschil met scheren is wel echt geweldig groot, dus als t ongeveer hetzelfde is ga ik zeker zo'n apparaatje aanschaffen.