Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:40

elinebakker schreef:
Er is toch altijd tijd om gezonder te eten? := Ik zeg ook altijd, máandag begin ik! Maar, waarom niet gelijk? ;)
Super Cindeeh!! Hoe lang ben je al bezig?

Ah vanochtend geen croissantje en het pak muffins dat moeders heeft gekocht ligt nog gesloten op het aanrecht.. Vreselijk besefmomentje toen ik net twee kiwi's en een glas water pakte... :'(

gezonder eten geld idd al vanaf vandaag, maar morgen met de shred beginnen hahaha *\o/*

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:45

elinebakker schreef:
Er is toch altijd tijd om gezonder te eten? := Ik zeg ook altijd, máandag begin ik! Maar, waarom niet gelijk? ;)
Super Cindeeh!! Hoe lang ben je al bezig?

Ah vanochtend geen croissantje en het pak muffins dat moeders heeft gekocht ligt nog gesloten op het aanrecht.. Vreselijk besefmomentje toen ik net twee kiwi's en een glas water pakte... :'(

Ik was begonnen met de shred op 1 mei, toen halve shred gedaan toto dag 12 ofzo.

Toen gestopt en begonnen met Insanity.

Was toen ineens 2,5 kg aangekomen en die is er nu met bonus af :D

SAKKIA

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:53

Maar waar staat insanity dan?

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 12:06

hoe bedoel je precies?

Insanity is een programma van Shaun T niet van jillian michaels.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 12:09

Oh ja dat is ook zo. Beetje in de war ;)
Ik ga nu beginnen met 30 ripped. Ik heb het heel erg druk de komende periode. Etentjes en heel veel muziekrepetities, dus dit is beter denk ik omdat het niet elke dag hoeft.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 12:14

Oh wauw wat een snel resultaat dan Cindeeh!

Juist iedere dag doen met al die etentjes Sakkia ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 12:17

Oh maar etentjes zijn niet verkeerd natuurlijk. Je moet alleen het juiste kiezen ;) Daar ben ik dan weer niet zo bang voor.

Ik kan het trouwens niet downloaden, dus ik ga maar weer shredden. Ben nu bij level 2 ook, maar doe nog even level 1, misschien dat ik level 2 er dan nog even achteraan plak :j

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 13:01

Dag 27 alweer gehad, werd tussendoor echt misselijk. :') ff 2 minuutjes gezeten en toen ging het wel weer gelukkig. Nog maar 3 keer en dan ben ik eindelijk verlost! *\o/*
Morgen en dinsdag ballettraining dus woensdag, donderdag en vrijdag is de laatste. Zal dan ook mn uiteindelijke resultaten posten. Ben heel benieuwd :)
En heb vanaf zaterdag mn dansshows waar ik het allemaal voor deed dus ik ben blij dat ik heb volgehouden. :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 13:02

Ik moet me nog even meten. Ga ik zo even doen. Zweet drupt gewoon uit mijn haar :+
Nu eerst maar even lekker douchen.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 13:13

Ik ben echt SUPERTROTS op jou Cindeeh! Ik wist wel dat je het kon! *\o/* *\o/* *\o/*

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 14:57

Gefeliciteerd Spikkel!
Echt he.. lijkt niet warmer,maar wel steeds meer zweten Sakkia

Vanmorgen cardio 2 de een na laatste keer en ging lekker makkelijk :) wordt nog wat met m'n conditie

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 18:55

Bhriseis schreef:
Ik ben echt SUPERTROTS op jou Cindeeh! Ik wist wel dat je het kon! *\o/* *\o/* *\o/*

Aaahw ik bloos helemaal, wat ben je ook een schatje! :o

Dankjewel iedereen!

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 19:11

Iemand hier die weet met welke oefeningen je het beste specifiek je buikspieren kan trainen ?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:31

:wave:

Vanuit het hardlooptopic ben ik hier naar toe gewezen en zojuist de eerste sessie doorlopen. Ik kan mijzelf dus alleen serieus niet opdrukken. := Daar moet dus een hoop aan gedaan worden. :+

Hopelijk gaan die 10 kg er nu wel af en kan ik na 30 dagen trots op mijzelf zijn. :D

Ik zal mij ook nog even voorstellen: Ik ben Magda, 22 jaar oud en iemand die van te lekker eten houdt. Doel is dus 10 kg er af zodat mijn BMI weer normaal is voor mijn lengte. Ik loop normaal gesproken hard, maar door hele vervelende omstandigheden (opa vorig jaar overleden en begin dit jaar mijn vader) ben ik zo ontzettend aangekomen dat het er weer af moet. De motivatie moet nu alleen nog blijvend aanwezig zijn, wat ik door het rouwproces nog wel erg moeilijk vindt... Maar sporten doet goed voor je dus ik ga mijn best doen. :D

Met behulp van jullie motivatie. :D
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 16-06-13 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:45

Magda! Super dat je dit ook gaat proberen! Vergt wel een hoop doorzettingsvermogen, maar de afleiding zal je goed doen!

Vandaag geen shred, wel 5 km hardgelopen (28 min). Qua eten gaat het super, volhouden dus. Nu weer strijden voor mn tentamen, gaat hm niet worden :=

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:58

Jij ook zeg Cindeeh :o

Welkom Magda :) Ik hoop dat je je (zowel mentaal als fysiek) weer gauw sterk kan voelen!

Veel succes met je tentamen Eline!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:04

Bedankt, dat hoop ik ook allemaal. Maar gelukkig nog twee weekjes school (weliswaar enorm pittig) en dan vakantie. :)

Wat is jullie ervaring met de snelheid van afvallen? Maar nog meer, dat je echt strak in pak wordt? Probleem hier is dat ik mijzelf in de weg zit, het hangt allemaal maar. Dus ik hoop echt icm gezond eten dat ik mij snel gezonder zal gaan voelen.

Veel succes met je tentamen Eline, ik zal het bureau ook weer opzoeken.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:24

Ik heb in jaren niet meer zo veel (gezond) gegeten, wou niet afvallen en enkel strakker worden. Ik ben uiteindelijk toch 2 kg kwijtgeraakt (zonder enige moeite), heb een gratis buttlift gekregen en zit strak(ker) in het pak *D Inmiddels ben ik zes maanden bezig, maar de meeste vetjes zijn weggesmolten met de shred.

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:26

:wave:

Via dit topic ben ik ook begonnen met Jillian Micheal 30 days Shred, en ben vandaag begonnen met dag 1 van level 1. Heb alles gemeten en wil het vanaf nu elke dag gaan doen.

Maar die eerste dag was nog wel even flink zweten haha, in het begin wilde alles nog wel en toen moest ik gaan opdrukken.. nou :') Uiteindelijk is het me nog wel meegevallen en vind het ook wel leuk dus ben benieuwd.

Ik hoef trouwens niet af te vallen, heb een prima figuur maar wil gewoon graag lekker sportief bezig zijn en iets strakker is natuurlijk nooit een probleem :P. Dus hoopte dat ik via dit topic de motivatie er voor ook zou blijven behouden :)

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:26

Wat ik me nog wel afvroeg trouwens, de mensen die allemaal nog steeds Shred doen (na alle levels te hebben gedaan), doen jullie nog steeds elke dag Shred of eens in de zoveel dagen om jullie figuur te behouden?

Wipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:38

Ik meld me ook nog een keer. Ik lees veel mee, maar post niet altijd iets. Ik ben begin maart begonnen met shred, daarna ripped gedaan, en dan wat vanalles door elkaar. BFBM, NMTZ, 6w6p.... vandaag 6w6p gedaan, en de Bfbm er erachter aan. Ik ben vooral in het eerste deel van shred veel cm verloren, daarna niet meer zo bij t meten, maar blijf t wel voelen aan m'n kleren...
Ik vroeg me af of iemand me een link (via pd eventueel) zou kunnen bezorgen van het 2de level van 6w6p.
En aan iedereen: Super goed bezig hier!!! Volhouden hé!!!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:43

myxlea schreef:
Wat ik me nog wel afvroeg trouwens, de mensen die allemaal nog steeds Shred doen (na alle levels te hebben gedaan), doen jullie nog steeds elke dag Shred of eens in de zoveel dagen om jullie figuur te behouden?

Ik ben ongeveer 4 maanden bezig geweest, shred, ripped, shred en nogmaals, nu voor de helft omdat ik een blessure kreeg. Ik doe nu ongeveer een maand geen workouts meer en ik blijf stabiel met mijn gewicht en omvang. :)

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:51

Goedendag, wat een gaaf topic ik ga vanaf morgenochtend beginnen met lijnen. Wil er dus 15 kilo afhebben

Wipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:54

Ik ben nu ook nog aan t wachten op de dvd' s van BR, maar omdat die zolang op zich laten wachten wilde ik de 6w6p maar even verder doen....

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 06:58

Ook bij tellsell besteeld Wipsie? Wij hebben gebeld en ze worden pas over 2 weken verwacht :(

Ik heb na de shred idd bijna elke workout van Jillian gedaan die ik kon vinden :P
Als ik klaar ben begin ik gewoon overnieuw, alleen dan 5 dagen per week1 ip 6 dagen per week 2