30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 19:03

Iedereen is goed bezig! :D

Mijn vader ligt op het moment in bed dus ik kan nog even niet, maar straks rond 20:00 mag ik ook weer *\o/*

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 19:20

Fiffill schreef:
Rauwkost is juist wat ik steeds al eet, dat gooi ik ook altijd op mijn brood. Vind brood met alleen gewoon beleg altijd zo saai :Y) Cup A Soup is wel lekker maar volgens mij zit daar nog best veel rommel in of niet? :=

Appel en kaneel is inderdaad lekker :9

rijstwafels! Eventueel met een laagje hummus of light smeerkaas ofzo. Ik eet er altijd 3; en dat zijn zo'n 100 kcal.

Loesss

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 19:32

Jeeeej dag 4 is ook weer gedaan!

Ik pleit ervoor geen loze rommel te gaan eten zoals rijstwafel. Dan liever iets extra waar je lichaam ook echt wat mee kan :)!

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 19:58

Oei, ik stond net twee keer achter elkaar in de supermarkt met ontzettende honger! En het was moeilijk! Van alle lekkere dingen die ik mee wilde nemen heb ik de etiketten gelezen en terug kunnen leggen :D Normaal als ik naar de supermarkt ga neem ik altijd een zak chips mee en nu niet! *\%/* Echt een persoonlijke overwinning ;)

Ik heb nu van die kleine augurkjes meegenomen. Dat vind ik super lekker samen met een beetje mosterd en zeker als je het in een plakje kipfilet wikkelt :)

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:15

Goed bezig!

Ik zit te twijfelen; heb net m'n bord pasta leeg. Ga ik eerst een rondje wandelen en dan beginnen aan de shred, of andersom?

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:19

Oef, Ik heb mijn dag overleefd. Maar wat heb ik toch spierpijn in mijn bovenbenen.. :o
En ik moet vandaag nog dag 2 doen. Hoe overleef ik dat? :Y)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:26

Ik zou niet direct na een zware maaltijd zoals pasta gaan shredden :n

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:28

LauraM schreef:
Oef, Ik heb mijn dag overleefd. Maar wat heb ik toch spierpijn in mijn bovenbenen.. :o
En ik moet vandaag nog dag 2 doen. Hoe overleef ik dat? :Y)

Gewoon doen, wedden dat je nog leeft daarna :D

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:33

MoonWencke schreef:
Goed bezig!

Ik zit te twijfelen; heb net m'n bord pasta leeg. Ga ik eerst een rondje wandelen en dan beginnen aan de shred, of andersom?

Eerst wandelen en het rustig laten zakken lijkt mij :) ik hou het iig nog geen 2 minuten vol na m'n avondeten.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:35

Twist1991 schreef:
Oei, ik stond net twee keer achter elkaar in de supermarkt met ontzettende honger! En het was moeilijk! Van alle lekkere dingen die ik mee wilde nemen heb ik de etiketten gelezen en terug kunnen leggen :D Normaal als ik naar de supermarkt ga neem ik altijd een zak chips mee en nu niet! *\%/* Echt een persoonlijke overwinning ;)

Ik heb nu van die kleine augurkjes meegenomen. Dat vind ik super lekker samen met een beetje mosterd en zeker als je het in een plakje kipfilet wikkelt :)

Jaaaa dat doe ik nu ook steeds, de etiketten lezen. Best deprimerend, overal zit zoveel suiker en kcal in -O- als snack pak ik idd ook augurkjes en andere groenten. Of ik pak gerookte kip en snij die in allerlei stukjes. Vult goed, is lekker én weinig vet en suiker.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:44

Goedzo Twist!

Maar rijstwafels zijn toch niet echt 'leeg'?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:48

Ik ga dit straks thuis ook even goed bekijken, klinkt erg leuk!

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:53

ik moet er jammer genoeg (voor nu) mee stoppen. Op het moment kan ik alleen nog naar stage en dan ben ik kapot. Ik kan mijn energie dan nu niet steken in dit. De laatste 2 dagen lig ik de hele avond op de bank uit te rusten om een dag later weer wat te kunnen doen :(
IK vond het heerlijk om weer eens te sporten, maar dit zit er gewoon niet in voor mij... :(
Ik ga misschien soms wel wat andere dingen doen als ik me iets beter voel, of soms eens een training, maar ik kan geen hele maand volhouden :(

cooky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:54

wat een super leuk topic dit!! ik kwam er toevallig bij uit en ben ook mee gaan doen :)
ik wou eerst alles bijlezen voordat ik een reactie zou plaatsen, maar men wat gaan het hier hard!!!
ik heb net dag 4 gedaan...
het was aanvankelijk toch iets zwaarder als ik had gedacht, dag 2 en 3 had ik echt overal spierpijn! ik kon op dag 2 mijn bed haast niet meer uit. :')
sinds vandaag is de spierpijn gelukkig een heel pak beter.
ik heb nog steeds moeite met de push-ups, ik begin ondertussen wel met de gewone maar na een aantal keer moet ik toch overschakelen op de beginnerversie.
en de buikspieroefening waar je je beide benen in de lucht hebt, en je hoofd van links naar rechts beweegt terwijl je benen naar voor en naar achter gaan, daar heb ik moeite met mijn ademhaling. hoe doen jullie dat?
ik ben niet echt zeker of ik deze oefening goed doe... je hoofd en schouders gaan van links naar rechts zonder dat je tussendoor op de mat neerkomt?
ik heb er wel heel veel zin in! ik heb mijn hardlopen gestaakt sinds ik begonnen ben, maar nu het met de spierpijn beter is denk ik wel dat ik zaterdag weer ga. ik loop trouwens niet elke dag - bij tijdgebrek loop ik op mijn crosstrainer.
na de workout doe ik wel een 15-20 tal minuutjes op de crosstrainer, als het beter gaat wil ik dit opbouwen tot een half uur.
ben nu al stiekem aan het kijken welke workout ik hierna ga kiezen - ben helemaal fan :)
oja, ik zou graag een aantal kg kwijt willen, ben ook hard bezig met gezonde voeding en ik hoop dat het deze keer echt gaat lukken!!
iedereen is trouwens heel goed bezig (van zover ik gelezen heb) *\o/*

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:54

Dag 8 is ook gedaan!

Als tussendoortje zou ik geen ontbijtkoek of zo nemen, pure suiker. Neem dan een volkoren cracker met smeerkaas en komkommer/tomaat. Of kwark met noten en fruit. Vult veel beter! Of reepjes gerookte kip met wat sla en stukjes ananas. Super lekker!

Ik kon het trouwens niet laten. Dag 1 en dag 8 (wel net na het diner)

http://i45.tinypic.com/179sm8.jpg

Misschien niet zo'n heel groot verschil, maar mn buik is een stuk steviger/strakker! En mn navel 'hangt' minder. Ook zijn mn benen echt al minder 'vettig' en minder cellulitis dan eerst!

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:56

cooky schreef:
het was aanvankelijk toch iets zwaarder als ik had gedacht, dag 2 en 3 had ik echt overal spierpijn! ik kon op dag 2 mijn bed haast niet meer uit. :')

Kijk daar ben ik nou bang voor, ik moet morgen gewoon naar school :') :+

En owja, het is donderdag dus wie is de mol. Dan word het na wie is de mol shredden :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:19

CCCCC schreef:
Dag 8 is ook gedaan!

Als tussendoortje zou ik geen ontbijtkoek of zo nemen, pure suiker. Neem dan een volkoren cracker met smeerkaas en komkommer/tomaat. Of kwark met noten en fruit. Vult veel beter! Of reepjes gerookte kip met wat sla en stukjes ananas. Super lekker!

Ik kon het trouwens niet laten. Dag 1 en dag 8 (wel net na het diner)

http://i45.tinypic.com/179sm8.jpg

Misschien niet zo'n heel groot verschil, maar mn buik is een stuk steviger/strakker! En mn navel 'hangt' minder. Ook zijn mn benen echt al minder 'vettig' en minder cellulitis dan eerst!

Niceee Corien! Ooooh ja jij wa degene die mij wees op t feit dat ik ook een hangnavel heb :D :P!

Ik zie wel verschil hoor. Ik zie bij mezelf ook al na dag 4 vermindering van cellulite.

Stukjes ananas zou ik niet aanrader. In die blikjes-ananas zit ook ziek veel suiker.

Ik ben dol op een flinke hand ongebrande gemengde noten. Mjam!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:19

Dag 3 voltooid!
Kan nu de push ups bijhouden op me knietjes :+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:20

Je hebt ook ananas voor in de vriezer! Dagelijks is natuurlijk niet goed, maar zo af en toe hartstikke lekker :)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:22

_joellover_ schreef:
Dag 3 voltooid!

Hier exact hetzelfde! Dag drie gedaan en zowaar kon ik een serie push-ups meedoen! :wow: Vooruitgang! *\o/* De tweede serie heb ik er wel weer wall push-ups van moeten maken. :o Nu wachten tot ik kan douchen, mijn vriendje is met de leidingen van de cv bezig...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:26

Bhriseis schreef:
Fiffill schreef:
Rauwkost is juist wat ik steeds al eet, dat gooi ik ook altijd op mijn brood. Vind brood met alleen gewoon beleg altijd zo saai :Y) Cup A Soup is wel lekker maar volgens mij zit daar nog best veel rommel in of niet? :=

Appel en kaneel is inderdaad lekker :9

rijstwafels! Eventueel met een laagje hummus of light smeerkaas ofzo. Ik eet er altijd 3; en dat zijn zo'n 100 kcal.

Ja maar die vind ik niet echt vullen :+

Twist1991 schreef:

Goedzo *\o/*

Push ups gingen bij mij (dag 3) ook erg goed vandaag :j dat was de eerste dag nog wel anders :')

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:26

Imre schreef:
_joellover_ schreef:
Dag 3 voltooid!

Hier exact hetzelfde! Dag drie gedaan en zowaar kon ik een serie push-ups meedoen! :wow: Vooruitgang! *\o/* De tweede serie heb ik er wel weer wall push-ups van moeten maken. :o Nu wachten tot ik kan douchen, mijn vriendje is met de leidingen van de cv bezig...

Ik kan ze nu ook bijhouden op m'n knieen! Vanavond ga ik het half-half doen denk ik! De helft op mn knieen en de andere helft in de juiste houding :D

Ik zit nu met een dilemma.. nouja, ik ben er al uit.. WIDM.. ik doe mn workout "altijd" rond 20.30-21.00 := :P

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:30

Over drie kwartier ga ik level 1 afronden *\o/* Eerst even een klein beetje volkoren pasta met wat olijfolie en komkommer naar binnen werken, laten zakken en gaan!

Morgen level 2, ik poep echt in m'n broek :=

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:31

Zo, dag 4 ook gedaan hier! Ondanks dat ik had overgewerkt en kapot thuis kwam, toch gelijk workout gedaan. Dus mag best een beetje trots zijn op mezelf :) En eten gaat ook goed, nog niks gezondigd. Morgen ga ik uit eten en heb me voorgenomen om daar lekker van te gaan genieten.

Ga andere keer wel ff bijlezen, nu geen zin om 10 pagina's te lezen :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:32

phormicola schreef:
Over drie kwartier ga ik level 1 afronden *\o/* Eerst even een klein beetje volkoren pasta met wat olijfolie en komkommer naar binnen werken, laten zakken en gaan!

Morgen level 2, ik poep echt in m'n broek :=

Oeeeh succes phor :D