Mijn vader ligt op het moment in bed dus ik kan nog even niet, maar straks rond 20:00 mag ik ook weer

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Rauwkost is juist wat ik steeds al eet, dat gooi ik ook altijd op mijn brood. Vind brood met alleen gewoon beleg altijd zo saaiCup A Soup is wel lekker maar volgens mij zit daar nog best veel rommel in of niet?
Appel en kaneel is inderdaad lekker
Twist1991 schreef:Oei, ik stond net twee keer achter elkaar in de supermarkt met ontzettende honger! En het was moeilijk! Van alle lekkere dingen die ik mee wilde nemen heb ik de etiketten gelezen en terug kunnen leggenNormaal als ik naar de supermarkt ga neem ik altijd een zak chips mee en nu niet!
Echt een persoonlijke overwinning
Ik heb nu van die kleine augurkjes meegenomen. Dat vind ik super lekker samen met een beetje mosterd en zeker als je het in een plakje kipfilet wikkelt
cooky schreef:het was aanvankelijk toch iets zwaarder als ik had gedacht, dag 2 en 3 had ik echt overal spierpijn! ik kon op dag 2 mijn bed haast niet meer uit.
CCCCC schreef:Dag 8 is ook gedaan!
Als tussendoortje zou ik geen ontbijtkoek of zo nemen, pure suiker. Neem dan een volkoren cracker met smeerkaas en komkommer/tomaat. Of kwark met noten en fruit. Vult veel beter! Of reepjes gerookte kip met wat sla en stukjes ananas. Super lekker!
Ik kon het trouwens niet laten. Dag 1 en dag 8 (wel net na het diner)
http://i45.tinypic.com/179sm8.jpg
Misschien niet zo'n heel groot verschil, maar mn buik is een stuk steviger/strakker! En mn navel 'hangt' minder. Ook zijn mn benen echt al minder 'vettig' en minder cellulitis dan eerst!
_joellover_ schreef:Dag 3 voltooid!
Kan nu de push ups bijhouden op me knietjes
Bhriseis schreef:Fiffill schreef:Rauwkost is juist wat ik steeds al eet, dat gooi ik ook altijd op mijn brood. Vind brood met alleen gewoon beleg altijd zo saaiCup A Soup is wel lekker maar volgens mij zit daar nog best veel rommel in of niet?
Appel en kaneel is inderdaad lekker
rijstwafels! Eventueel met een laagje hummus of light smeerkaas ofzo. Ik eet er altijd 3; en dat zijn zo'n 100 kcal.
Twist1991 schreef:Oei, ik stond net twee keer achter elkaar in de supermarkt met ontzettende honger! En het was moeilijk! Van alle lekkere dingen die ik mee wilde nemen heb ik de etiketten gelezen en terug kunnen leggenNormaal als ik naar de supermarkt ga neem ik altijd een zak chips mee en nu niet!
Echt een persoonlijke overwinning
Ik heb nu van die kleine augurkjes meegenomen. Dat vind ik super lekker samen met een beetje mosterd en zeker als je het in een plakje kipfilet wikkelt
Imre schreef:_joellover_ schreef:Dag 3 voltooid!
Kan nu de push ups bijhouden op me knietjes
Hier exact hetzelfde! Dag drie gedaan en zowaar kon ik een serie push-ups meedoen!Vooruitgang!
De tweede serie heb ik er wel weer wall push-ups van moeten maken.
Nu wachten tot ik kan douchen, mijn vriendje is met de leidingen van de cv bezig...