Ik sta vrijwel elke avond als ik thuis ben voor de tv te hoepelen Dus je bent niet alleen noukje
Samiyah
Geplaatst: 27-11-12 09:26
Selka schreef:
Haat aan vriend hier! Die zit gewoon een zak Nibbits te eten.. Waarom wordt hij nou niet dik Ach zojuist gewogen bij de diëtiste en: -2 kg Ik ben dus even in de gloria!
Ik heb gisteren heel de dag water opgehouden 2l. water gedronken en maar 1x naar het toilet gemoeten, ik voel het aan mijn broek
leonie87
Geplaatst: 27-11-12 09:55
Hoe komt dat mi amore? Ik moet met dit weer altijd heen en weer blijven lopen eigenlijk. Zodra ik de kou in loop kan ik omdraaien
Selka
Geplaatst: 27-11-12 10:20
Haha ik zie half Bokt 's avonds voor de tv huppelen nu
Wat vervelend Mi_Amore, misschien toch natuurlijke vochtafdrijvers gebruiken? Ik heb hetzelfde als Leonie, ik blijf maar lopen. Ook niet echt leuk, maar beter dan alles vasthouden.
Ik heb net pannenkoeken gemaakt . Ik had vorige week een leuke date gehad, maar hij liet het nu afweten :/. ik voelde me zo rot, en ik moest en zou pannenkoeken eten. gelukkig heb ik er maar anderhalf opgekregen. nu moet ik me de rest van de week zien in te houden want zondag gaan we onbeperkt wokken voor mijn oma's verjaardag:).
Het is maar 1 tas dat ik gedronken heb en mijn god... Ben al 8x moeten lopen
leonie87
Geplaatst: 27-11-12 16:20
Ja ik heb dat ook . Tenzij je het met regelmaat drinkt, dan heb ik het minder. Maar als ik het paar dagen niet op heb, ren ik me na 1 kopje compleet suf! Geen idee waarom. Heb dit overigens bij ieder smaakje.
Cafeïne werkt vochtafdrijvend en dat zit ook in de meeste thee.
Dame23
Geplaatst: 27-11-12 16:43
Vanochtend begonnen met het nieuwe dieet en tot nu toe gaat het nog soepeltjes
O: 2 broodjes met kipfile T: 2 rijstwafels met smeerkaas L: glas halfvolle melk met 2 crackers met pindakaas T: magere yoghurt met 50g gemengde (ongezouten) noten.
Straks om 18:00 eet ik een tartaartje met 250g champignons en 250g broccoli!.
En in de avond nog 4 plakjes ham met augurk er tussen.
Meraki
Geplaatst: 27-11-12 16:44
Groene thee met cranberry is ook goed toch ? Ik blijf maar lopen nu 2 liter op. Vanmorgen een half uur snel gewandeld.. straks weer fitnessen.. morgenochtend zwemmen..
dat klopt de meeste mensen drinken volgens mij ook koffie op alles op gang te krijgen Over dat vocht vasthouden, heb je misschien meer zout dan anders binnen gekregen? Dat zou het vocht-vasthouden ook kunnen verklaren
Ik heb vanmorgen al gezwommen vanavond doe ik even een keer niks