Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 *                                                         

. Dat heb ik ook wel eens, maar dat betekent óf dat het een hele simpele film is (of GTST ofzo. Dan kan ik echt intens meeleven. Zie er dan echt uit als zo'n gestoord huisvrouw uit een een Amerikaanse serie 
 ) ... óf dat het één van m'n zeldzame geconcentreerde momenten is... 
 Ben dan ook wel ziek, dus dat zal er wel mee te maken hebben. 
 ) dingen... Wat mensen verbaast omdat ik een heel 'netjes' (en een beetje passief, vermoed ik) imago heb haha. Vond het zelf ook nooit zo, omdat ik echt een schijtluis ben. Maar inmiddels heb ik toch wel, gebungeejumpt, parachute gesprongen, in mijn eentje naar Australië gegaan, en met O&N ging ik op de fiets naar iemand met wie ik afgesproken had, tijdens het vuurwerk. En ik vond het echt heel cool haha. Ik waande mezelf echt in een of ander spectaculair slagveld/oorlogsgeied. Maar dan een soort van veilig. Toen die vriendin kwam vertelde ze dat ze tijdens het fietsen echt doodsbang was, terwijl zij zo iemand is die nóóit bang is 
 . En verder zijn er nog wat van die cliché dingen 
 . 

.                                                         
 op dagen dat ik heel druk ben dan slik ik gewoon een kwartje extra 

En moet nog een week...                                                         Menino schreef:Zijn jullie 'thrillseekers' btw?
 Nu doe ik aan bergbeklimmen 
                                                         delvira schreef:zag de topic heb zelf adhd, en volgens zie bij mijn dochtertje al wel iets van add kenmerken....
kom zomaar binnenvallen......... maarre worden jullie ook zo rustig bij jepaard?