Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A_man schreef:ik ga over 4weken naar gran canaria maar ben eigenlijk van plan daar gewoon gezond te eten en miss sochtends hard te gaan lopen ?? wie houdt dit op vakantie ook vol??
Davina21 schreef:Ik ga eind september naar Mexicoen wil dan toch wel me 10kg die ik in totaal kwijt wou zijn er af hebben. Dus heb nog 6,5kg te gaan!...
CCCCC schreef:Ik voel me vandaag niet zo lekker, en ontzettend flauw, dus ik heb een paar koekjes extra gegeten. Verder niet gesport o.i.d.
Misschien een idee om een fris topic te openen? Gewoon voor de lijstjes, want dat is voor mij een goede houvast.
Allejandro schreef:Zo, de weegschaal gaf hier vanmorgen weer hoop. Ik schommel per dag echt wel 2 of 3 kilo.. maar vanmorgen was hij weer enigzins laag. Hij zakt toch weer iets. Lekker zeg, dat geschommel. Echt motiverend.........
A_man schreef:JEEEEEJJ!!!! mag ik naar iedereen een dikke vette taart sturenHaha
ik woog me vanmorgen en het super mooie getal van 65.8 stond erop
ben zo super trots op mezelf! 3weken geleden begon ik met 67.8, gaat niet heel hard maar merk zeker dat alles strakker word. ook sport ik 6dagen in de week dus me spieren worden ook zwaarder.
ik heb sinds ik aan het "afvallen" ben en dat is toch zeker 4jaar (dan wel dan niet ect.) nog nooit de 65 gehaald!
TROTS