[Centraal] Diëten en afvallen deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 14:11

Waar ga je heen?

Myrna_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 14:38

ben weer terug van Renesse, dus ga nu maar weer knallen want dat was er even bij ingeschoten haha :P

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 16:00

ik ga over 4weken naar gran canaria maar ben eigenlijk van plan daar gewoon gezond te eten en miss sochtends hard te gaan lopen ?? wie houdt dit op vakantie ook vol?? :P

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 16:03

Ik ga met vriendinnen, we beginnen de dag met yoga en aquarobics! Verder natuurlijk veel dansen en zo. Ik val standaard af op vakantie, haha.

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 16:43

Hahaha nou moet ik zeggen 2jaar geleden naar cherso gegaan en idd ook niet aangekomen, lekker dansen en maaltijdsalades gegeten als een malle.. alleen die coicktails zijn zoooo slecht ;)

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 16:46

Davina21 schreef:
Safiera, waarom ga je niet 2x per week boksen? en 1 keer in de week hardlopen. Dan kan je altijd nog 1 dag aanvullen met wat je leuk vind, x aantal km fietsen of skeeleren...

De boksschool is vrij ver weg. Ik moet een half uur met het OV.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 17:56

A_man schreef:
ik ga over 4weken naar gran canaria maar ben eigenlijk van plan daar gewoon gezond te eten en miss sochtends hard te gaan lopen ?? wie houdt dit op vakantie ook vol?? :P

Ik heb het wel gedaan in Turkije. Laatste paar dagen niet meer en heb k ook ongezond gegeten(was jarig en nog een feest van mijn ouders daaro) dus toen lekker genoten maar de rest vn de vakantie gewoon gezond gegeten(we zaten all inclusive) en hardgelopen!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 20:12

Heerlijk al dat gepraat over vakanties! Genieten van de zon lees ik bij bijna iedereen! :)
Ik ben twee week naar Italie geweest en daar enorm veel italiaans ijs gegeten. Zo niet goed voor je!
Verder veel brood en als er iets is waar ik van aankom dan is het wel brood. Haha.
Vandaag wel weer lekker gesport, dik uur in de sportschool geweest. Morgen wil ik een poging wagen met zwemmen.
In de vakantie ook af en toe baantjes getrokken, maar nu eens echt kijken hoeveel ik er kan. Ben benieuwd! Haha.

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 01:29

Ik ga eind september naar Mexico 8-) en wil dan toch wel me 10kg die ik in totaal kwijt wou zijn er af hebben. Dus heb nog 6,5kg te gaan!...

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 01:46

Davina21 schreef:
Ik ga eind september naar Mexico 8-) en wil dan toch wel me 10kg die ik in totaal kwijt wou zijn er af hebben. Dus heb nog 6,5kg te gaan!...

dat is een eind weg van Nederland zeg.

en als je echt die 10 kg in totaal eraf wilt, gaat het je ook lukken.

ik ga weer volop dieten als het hoogseizoen weer voorbij is.

ik werk namelijk bij twentebad ( horeca gedeelte en twentebad is zwembad in hengelo)

en daar is het echt heel druk met mooi weer.

daarom begin ik na het hoogseizoen weer, want als ik soms thuis kom heb ik haast geen benen meer over, dus lopen wordt dan ook niets -O- -O- -O- -O- -O- -O-

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 04:37

Ja dat is inderdaad een eindje weg ja. En 10kg is ook wel haalbaar maar op 1 of andere manier toch wel lastig. Maar goed daarom zit ik hier op deze forum zodat ik verslag moet doen en andere me ook er mee kunnen confronteren dat het niet goed gaat zo. En ik inspiratie en ideeën van andere op kan doen.

Als je veel werkt in het hoogseizoen kan je inderdaad beter even wachten totdat je het wat rustiger heb en je dan op je sport focussen. Je kan wel op je voeding letten.....

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 08:42

Goedemorgen,

ik kom hier terug binnenvallen :-)

Heb net 2 moeilijke weken achter de rug, paardje laten inslapen en dus enorm moeten opletten voor emo-vreten.

Ben de afgelopen 2 weken niet afgevallen, maar ook niet bijgekomen, dus ik ben gelukkig.

Nu ga ik er terug invliegen en alles lekker light houden :D

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 10:40

Chipieke :(:) Sterkte! Dat is niet niets! Heel knap dat je wel gewoon op gewicht gebleven bent!

Vakantie, Tsja... Ik heb 3 weken vakantie gehad waarvan 1 paarden vakantie, daar was ik nog 2 kilo in kwijt geraakt.. 1 week was ik jarig en gezellig op de camping. Toen heb ik t lijnen even losgelaten en was 1 kilo aangekomen. Ik denk dat het echt niet erg is om even lekkere dingen te eten, maar het is wel belangrijk om de draad daarna weer op te pakken. Voor degene waarvoor eten een beetje een verslaving was, is dat misschien iets om wat vaker over na te denken. :)

Hier gaat alles goed! Ben inmiddels 12 kilo kwijt, wil er nog 13 :) Dan weeg ik 58 en dan vind ik t goed.
Heb wel met mezelf afgesproken dat als ik weer in de 60 weeg, dat ik een patatje mag :D Om het te vieren :P Of een lekkere pizza bestellen ofzo! Jum :D
Weeg nu 71 kilo.. Ging gister winkelen met een vriendinnetje die deze weg wat eerder dan ik heeft afgelegd en die nu allemaal kleding van maatje 36 kon pakken. Ben zo trots op haar! Geeft daarnaast nog meer stimulans om dat zelf over een tijdje ook te kunnen. Interesseert me niet hoe lang dat nog gaat duren, maar ik ga m'n maatje 36 terug krijgen!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 16:51

Is er nog een actieve HK topic van mensen die op een gezonde manier willen afvallen? Waar je ook lijstjes kan plaatsen enzo :)

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 17:43

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:23

Die is niet echt actief :P

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:51

Volgens mij is er niet echt meer een topic. Het bovengenoemde topic ligt stil vanaf 30-07-2012. Al een week niemand meer gereageerd. Maar misschien moet er iemand weer wat posten en loopt het weer als een trein! Haha.
Ik kom niet in een afvalstemming. Veel last van de maandelijkse periode van plezier! Daardoor enorme vreetbuien of totaal geen zin in eten. Gelukkig hebben we weinig in huis wat ik kan opeten in een vreetbui. :=
Maar toch wel enkele minder gezondere keuzes. Bijvoorbeeld chocoladevla ipv yoghurt nemen. Dan tikken de calorieën wel aan helaas.
Vanmiddag wezen winkelen en uiteindelijk als lunch een patatje met hamburger gehad.
Morgen maar weer een dag, dan ook weer sporten. Hopelijk kan ik snel weer de motivatie vinden.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:52

Ik voel me vandaag niet zo lekker, en ontzettend flauw, dus ik heb een paar koekjes extra gegeten. Verder niet gesport o.i.d.

Misschien een idee om een fris topic te openen? Gewoon voor de lijstjes, want dat is voor mij een goede houvast.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 21:36

Hoi bokkers, mag ik mij hier melden? Ik wil graag wat strakker worden, was ontzettend goed bezig tot dat ik 3 weken geleden naar Italië ging en me te goed heb gedaan aan de pasta's, pizza's en ijsjes. +1 kg erbij :P Ik wil vanaf vandaag weer gezonder gaan eten :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 22:03

Hopelijk voel je je snel weer beter corien! Eem nieuw topic lijkt me leuk. Kunnen de mensen die lijstjes willen plaatsen er ook komen enz :)

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 07:59

Zo, de weegschaal gaf hier vanmorgen weer hoop. Ik schommel per dag echt wel 2 of 3 kilo.. maar vanmorgen was hij weer enigzins laag. Hij zakt toch weer iets. Lekker zeg, dat geschommel. Echt motiverend.........

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:05

Waarom weeg je je elke dag dan Allejandro?

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 10:20

JEEEEEJJ!!!! mag ik naar iedereen een dikke vette taart sturen :P Haha
ik woog me vanmorgen en het super mooie getal van 65.8 stond erop :D
ben zo super trots op mezelf! 3weken geleden begon ik met 67.8, gaat niet heel hard maar merk zeker dat alles strakker word. ook sport ik 6dagen in de week dus me spieren worden ook zwaarder.
ik heb sinds ik aan het "afvallen" ben en dat is toch zeker 4jaar (dan wel dan niet ect.) nog nooit de 65 gehaald!
TROTS

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:30

CCCCC schreef:
Ik voel me vandaag niet zo lekker, en ontzettend flauw, dus ik heb een paar koekjes extra gegeten. Verder niet gesport o.i.d.

Misschien een idee om een fris topic te openen? Gewoon voor de lijstjes, want dat is voor mij een goede houvast.

:(:)
Hopelijk knap je snel wat op!
Allejandro schreef:
Zo, de weegschaal gaf hier vanmorgen weer hoop. Ik schommel per dag echt wel 2 of 3 kilo.. maar vanmorgen was hij weer enigzins laag. Hij zakt toch weer iets. Lekker zeg, dat geschommel. Echt motiverend.........

Probeer op dezelfde tijdstippen te wegen. Als je in de ochtend weegt of in de avond, daarin zit een groot verschil.
Tevens zou ik proberen 1x in de week te wegen. Elke dag wegen schiet helemaal niet op, je verliest in 1 dag echt geen tien kilo. :)
A_man schreef:
JEEEEEJJ!!!! mag ik naar iedereen een dikke vette taart sturen :P Haha
ik woog me vanmorgen en het super mooie getal van 65.8 stond erop :D
ben zo super trots op mezelf! 3weken geleden begon ik met 67.8, gaat niet heel hard maar merk zeker dat alles strakker word. ook sport ik 6dagen in de week dus me spieren worden ook zwaarder.
ik heb sinds ik aan het "afvallen" ben en dat is toch zeker 4jaar (dan wel dan niet ect.) nog nooit de 65 gehaald!
TROTS

Gefeliciteerd! Top zeg! :D *\o/*

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:35

SdaphneS, inderdaad.. Ik kreeg van de week een hartverzaking....
Ik heb thuis zo'n ouderwetse weegschaal, en daar weeg ik me altijd op, liep redelijk gelijk met die van mijn ouders thuis (digitale).
Had me eergister ochtend thuis gewogen, 71 kilo. 's Middags bij m'n ouders, 73,7....... Schrok me rot.. Voortaan maar weer alleen 's ochtends wegen, was niet erg motiverend :')

Ik stem voor een HK-T! Iemand zin om er een te openen :)?