Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Ik mis nog steeds een reactie van jou op de koperspiraal
informeren kan nooit kwaad. Maar ik vrees echt dat ze het niet gaan doen.
Of je moet je medische reden neerleggen(kans op handicap bij kind) maar of dit genoeg is.. Want hier zijn genoeg voorzorgsmaatregelen voor te nemen.
moonfish13 schreef:Jolliegirl schreef:Ik mis nog steeds een reactie van jou op de koperspiraal
informeren kan nooit kwaad. Maar ik vrees echt dat ze het niet gaan doen.
Of je moet je medische reden neerleggen(kans op handicap bij kind) maar of dit genoeg is.. Want hier zijn genoeg voorzorgsmaatregelen voor te nemen.
Dat is ook geen optie, gezien niemand mij aan kan raken behalve mijn vriend en de fysio.
Dat is zo met dokters, tandartsen, alles.
Neem dus maar aan dat dat echt niet kan.
(Is ook wel zo fijn voor de arts, voordat ie arbeidsongeschikt is door mij.)
Medische reden is voor mij ook de hoofdzaak, had dat niet aan de orde geweest had ik het niet overwogen.
Zwitsal schreef:Maar.. Als je onder narcose een sterilisatie moet ondergaan.. Kun je toch beter onder narcose een spiraal laten zetten? Dat is tenminste nog omkeerbaar..
Jolliegirl schreef:Zwitsal schreef:Maar.. Als je onder narcose een sterilisatie moet ondergaan.. Kun je toch beter onder narcose een spiraal laten zetten? Dat is tenminste nog omkeerbaar..
Omkeerbaar of niet. Ze doen het niet nu.
Spiraal kan wel elk moment.
lillytjuh schreef:Tja ik wil niet vervelend zijn of ontmoedigen maar zomaar past boem baarmoeder weg of dicht of hoezedatdanookdoen kan niet zomaar. Dus aangezien je nog tijd hebt met je leeftijd voordat ze het gaan doen.......... zou ik me er eerst heel goed in verdiepen. Ik heb echt proberen mee te denken met je maar mijn conclusie is dat zonder hormonen er niets gaat gebeuren hoe vervelend het ook voor je is. Je lichaam maakt nou eenmaal hormonen aan waardoor je zwanger kunt worden. Zelfs al halen ze het hele handeltje er uit, zul je vooraf en naderhand toch hormonen en andere medicatie moeten gebruiken om je lichaam weer op orde te krijgen. Dus nogmaals..... ik wil me echt nergens mee bemoeien.......... maar denk toch eens over die koperspiraal onder narcose......