Ik heb ook extra gekregen destijds, was blij dat je wegging haha maar het is wel fijn om even thuis te leren de boel op te starten.
Wat een mooi jongetje is Jesse zeg.
Grappig hoe groot die spenen altijd lijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
calice schreef:adin, we gaan proberen om toch wat kraamzorg te krijgen als ik thuis kom. had sowieso recht op 15 uur luxe kraamzorg vanuit mijn aanvullende verzekering.
franka75 schreef:jeetje joh komt dat lekken van die ruggeprik ? wist ik niet en moet zon gaatje dichtgemaakt worden? wist ik ook niet als ik eens moet bevallen zal ik daar toch aan denken als ik dit zo lees of ik dat wel doe/ wil.
veel sterkte
calice schreef:wat een verademing is het infuus! hoofdpijn is stukken minder net als de nekkramp. heb nog wel pupilverschil bij "inspanning".
hoop heel stiekem dat we vandaag misschien lekker naar huis mogen. daar zal ik ook plat moeten en moeten rusten maar niks is zo lekker dan weer lekker in mn vertrouwde plekje te zijn na alles.
straks komt anesthesie weer bij me kijken en jesse krijgt zijn hielprik. hij ziet helaas wel iets gelig dus de lab uitslagen van de hielprik moeten we dan ook even afwachten.