Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveJessie schreef:Pff van mij komt er helemaal niks meer terecht vandaag! Voel me zo beroerd! Nog iemand tips op snel van een flinke verkoudheid af te komen? Ben zo benauwd dat kost me nog het meeste energie en dan lekkere snotter neus en een hoest alsof je midden in het dolfinarium staat!
Bonjoy schreef:LoveJessie schreef:Pff van mij komt er helemaal niks meer terecht vandaag! Voel me zo beroerd! Nog iemand tips op snel van een flinke verkoudheid af te komen? Ben zo benauwd dat kost me nog het meeste energie en dan lekkere snotter neus en een hoest alsof je midden in het dolfinarium staat!
Flink stomen! En vannacht een ui op je nachtkastje leggen, dat zorgt er ook voor dat de boel weer los komt
(Stomen kun je doen boven een emmer met heet water, lekker diep inademen. Het stoom zorgt ervoor dat de boel los komt)
Bonjoy schreef:LoveJessie schreef:Pff van mij komt er helemaal niks meer terecht vandaag! Voel me zo beroerd! Nog iemand tips op snel van een flinke verkoudheid af te komen? Ben zo benauwd dat kost me nog het meeste energie en dan lekkere snotter neus en een hoest alsof je midden in het dolfinarium staat!
Flink stomen! En vannacht een ui op je nachtkastje leggen, dat zorgt er ook voor dat de boel weer los komt
(Stomen kun je doen boven een emmer met heet water, lekker diep inademen. Het stoom zorgt ervoor dat de boel los komt)
moelly schreef:Nou ik zal morgen ochtend ook weer een een rondje lopen.
Heb wel al sinds een paar weken last van de binnenkant van m'n scheen, heeft iemand anders daar ook last van? Normaal gesproken loop ik overal doorheen, maar dat lukt me hier niet bij heb er gewoon elke dag last van zelfs bij her lopen..
lillytjuh schreef:Hier zit er ook ff klad in......... moet echt veel extra werken deze week dus ff passen en meten of er tijd is om te lopen. De paardjes gaan voor..... Neem wel mijn schoenen morgen mee naar stal als ik dan op tijd klaar ben kan ik nog een klein rondje!
LoveJessie schreef:moonfish13 schreef:Ik zit ziek thuis... Hoofd vol snot en een zere keel.
Aaaah gelukkig nog een zieke ! Ik kan je de hand schudden