Hardlopen, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak loop jij gemiddeld hard?

minder dan 1x per week
37 (11%)
1x per week
35 (11%)
2x per week
97 (30%)
3x per week
106 (33%)
meer dan 3x per week
41 (12%)

Totaal aantal stemmen: 316

RubyRed

Re: Hardlopen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:27

Ik moet vanavond hardlopen, maar heb net een mega-pizza gegeten. Hoop dat die een beetje goed wil zakken, want zoals nu kan ik echt niet lopen..

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:27

Vndaag les 16. 5-4-3-2 min met 2 mn looppauze ertussen. Ging wel ff moeilijk na 1,5 week niet gelopen.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:50

Toch netjes dat je hem hebt uitgelopen :)

Irene18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 21:05

Slim RubyRed :+
Goed dat je doorgelopen bent Romanoff.
Ik heb vandaag lekker een dagje vrij, en ik geniet van de rust :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:14

LoveJessie schreef:
Pff van mij komt er helemaal niks meer terecht vandaag! Voel me zo beroerd! Nog iemand tips op snel van een flinke verkoudheid af te komen? Ben zo benauwd dat kost me nog het meeste energie en dan lekkere snotter neus en een hoest alsof je midden in het dolfinarium staat!

Flink stomen! En vannacht een ui op je nachtkastje leggen, dat zorgt er ook voor dat de boel weer los komt :)
(Stomen kun je doen boven een emmer met heet water, lekker diep inademen. Het stoom zorgt ervoor dat de boel los komt)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:18

Bonjoy schreef:
LoveJessie schreef:
Pff van mij komt er helemaal niks meer terecht vandaag! Voel me zo beroerd! Nog iemand tips op snel van een flinke verkoudheid af te komen? Ben zo benauwd dat kost me nog het meeste energie en dan lekkere snotter neus en een hoest alsof je midden in het dolfinarium staat!

Flink stomen! En vannacht een ui op je nachtkastje leggen, dat zorgt er ook voor dat de boel weer los komt :)
(Stomen kun je doen boven een emmer met heet water, lekker diep inademen. Het stoom zorgt ervoor dat de boel los komt)

Heb hier over heen gelezen. Ik gebruik altijd neusdruppels, werkt perfect voor mij.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:50

Hier zit er ook ff klad in......... moet echt veel extra werken deze week dus ff passen en meten of er tijd is om te lopen. De paardjes gaan voor..... Neem wel mijn schoenen morgen mee naar stal als ik dan op tijd klaar ben kan ik nog een klein rondje!

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:06

Bonjoy schreef:
LoveJessie schreef:

Oké ga het proberen ;) thanks ! Die ui moet je die snijden of?

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:07

Ja, even door de midden hakken. :j

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 23:01

Nou ik zal morgen ochtend ook weer een een rondje lopen.
Heb wel al sinds een paar weken last van de binnenkant van m'n scheen, heeft iemand anders daar ook last van? Normaal gesproken loop ik overal doorheen, maar dat lukt me hier niet bij heb er gewoon elke dag last van zelfs bij her lopen..

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 00:03

Nanne schreef:
Ja, even door de midden hakken. :j

Oké ga het proberen! Heb net super gedoucht heeft wel iets geholpen maar nog steeds benauwd morgen eerst uitslapen en dan maar eens dagje huiswerk maken op school helaas!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 00:05

moelly schreef:
Nou ik zal morgen ochtend ook weer een een rondje lopen.
Heb wel al sinds een paar weken last van de binnenkant van m'n scheen, heeft iemand anders daar ook last van? Normaal gesproken loop ik overal doorheen, maar dat lukt me hier niet bij heb er gewoon elke dag last van zelfs bij her lopen..

Woeps, shin splints..

Norton

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 06:38

lillytjuh schreef:
Hier zit er ook ff klad in......... moet echt veel extra werken deze week dus ff passen en meten of er tijd is om te lopen. De paardjes gaan voor..... Neem wel mijn schoenen morgen mee naar stal als ik dan op tijd klaar ben kan ik nog een klein rondje!

weet niet of je paard het gaat pikken. Maar ik neem hem wel eens aan de hand mee met hardlopen. Vorig jaar had een peesblessure en heb ik veel zo gerevalideerd. Uiteindelijk tot 25 minuten draven. Galop kan ik niet bijhouden, hahaha met een paard van 1,70 m :D

Judie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 09:52

Hoi! Ik heb ondertussen m'n eerste training gelopen.
Ging goed! De 2 minuten rennen 2x was even doorbijten maar daarna mocht ik 3 minuten wandelen dus dat was wel lekker.. Heb nog Nike schoenen bij Perrysport gekocht. Ze liepen heel fijn! Die asics waren erg smal voor mijn brede voeten en hoge wreef. Zo'n legging zit ook lekker. Heb m bij de H&M gekocht, zit net als een paardrijbroek!

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:06

Goedzo Judie!

Ik heb net les 12 gelopen, vond t best zwaar...

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:10

Ik zit ziek thuis... Hoofd vol snot en een zere keel. :(

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:11

vanmiddag weer lopen! doel is om ons rondje (8 km over het strand) binnen 40 minuten te lopen.. We lopen dit ongeveer om de week en proberen iedere keer onze eigen tijd te verbeteren. Tempo moet omhoog, dus ben benieuwd.. (kijk er nu al tegenop, is altijd 10 doden sterven dit geintje)

JoannevZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:44

Ik lees hier veel over 'lessen'. Wat voor lessen zijn dat eigenlijk?

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:45

Lessen zijn van Start to Run. Google maar eens, erg leuk! :)

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 10:50

moonfish13 schreef:

Aaaah gelukkig nog een zieke ! Ik kan je de hand schudden :+

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:02

Ik wil weer lopen! Maar ik heb een rustdag...... Heb al te vaak geen rustdag gehouden :=

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:36

LoveJessie schreef:
moonfish13 schreef:

Aaaah gelukkig nog een zieke ! Ik kan je de hand schudden :+

Lekker lekker..
De paracetamol doet nu iig zijn best.
Heb net maar knoflook capsules gehaald en er echinaforce ingestopt.
Hopelijk gaat het dan wat sneller.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:39

Rebeccaa, hoe ging de wedstrijd?

Bonjoy, dat is best een goed koopje, is het een fijn shirt? Ik kon bij de scapino niets vinden. Fijn dat les 2 zo goed ging!

Romyv, door je werk korting bij de run2day? Wat voor werk doe je dan?
Toen ik mijn schoenen kocht had ik gelukkig een kortingsbond van de run2day! Gelukt met je rondje in 40 min?

Decathlon wil ik eigenlijk ook graag heen! Maar waar zitten die in NL?

Joannevz, jou had ik nog niet gezien, hoi! Hmm lastig die klachten van je knie. Heb je goede schoenen? En wat voor andere sport doe je dan nog?

LoveJessie, :(:) Voel je je al wat beter?
Moonfish, en jij? :(:) Beterschap voor jullie!

Rubyred, nog gelukt met lopen na de pizza? ;) HOe lang wacht je daarna altijd? Ik vond het gisteren ook lastig hoor! 5 kwartier laten gaan lopen, ging redelijk maar nog niet ideaal.

Judie, dat is ene goed begin dus! Succes!

Zo, ik heb gisteren weer gelopen zonder rustdag les 18 gedaan. Ik had er gewoon zin in dus ik heb mijn rustdag weggegooid. Maar ik heb wel spierpijn nu hoor. MIjn nieuwe schoenen zijn fijn maar ik merk aan mijn spieren dat ik er anders op loop. Vanmorgen nog een uur gefietst en 5 kwartier gewandeld. Nu gaat het weel wat beter met mijn spierpijn. Morgen les 19! Vandaag dus maar even wél rust nemen.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:02

ik werk bij defensie, hier zijn ze nogal van het stimuleren dat personeel sport en die korting is een van de manieren (bij mij hebben ze er altijd spijt van, aangezien al een 2x flink geblesseerd ben geweest :+). Volgende maand gaan we ook snowboarden :D super leuk!

Ik ga eind van de middag lopen, nu te veel vergaderingen :S Plus, hou er niet van om half gedouched en half nazwetend dan verder te moeten werken..

Je bent goed bezig none!! Fietsen, wandelen, lopen! Doe je er ook krachtraining bij? Heb je een doel?

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:06

Waar ga je snowboarden? Fijn zulke kortingen! Blessuren zijn alleen wat minder. ;)

Nee geen krachttraining, eigenlijk alleen het hardlopen. Wil eerst 5 km fatsoenlijk in 30 min en dan de 10 km in een uur. Maar heb geen doel als in een wedstrijd ofzo, nog niet. ;) Lijkt me leuk maar weet niet zo goed waar en welke.
Wil vooral een goede conditie en als ik daarbij wat afval is dat ook wel leuk. ;) Maar volgende week begint mijn studie weer dus dan heb ik veel minder tijd. WIl het echt aanhouden, dus hoop dat ik de motivatie blijf houden.