Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:Ben even rustig geworden rond het posten
Het is echt een vervelende drukke periode..
Heb zo weinig tijd, wil zo veel doen..Maar niet alles kan.
Stage vergt veel energie van me en dan ook nog werken en naar school..
Maar ik ga nog steeds wel trainen, vandaag niet zo hard getraind, ik ben op.
Het zit er even niet meer in..
mathilde_ schreef:Zelf wil ik eigenlijk meer oefeningen voor mijn biceps, triceps en schouders. Diegene (stagiaire) die mijn schema heeft gemaakt heeft zelfs 1 oefening voor mijn schouders doorgestreept omdat hij anders vond dat ik wel erg breed zou worden.
missfitness schreef:mathilde_ schreef:Zelf wil ik eigenlijk meer oefeningen voor mijn biceps, triceps en schouders. Diegene (stagiaire) die mijn schema heeft gemaakt heeft zelfs 1 oefening voor mijn schouders doorgestreept omdat hij anders vond dat ik wel erg breed zou worden.
Bepaalt hij wat je wel en niet moet trainen omdat je anders te breed wordt? Dat moet dat hij niet tegen mij zeggen want dan hang ik hem met zijn kraag aan de kapstok!
Romyv schreef:zo, ik ben terug van een paar dagen ierland!!! lekker anti-dieet 3x per dag uit eten en veel taart bij de koffie gehad (resultaat is 1,5 kg erbij :S maar komt wel weer goed..)
NiKip schreef:Zat ik ook al aan te denken. Helaas zit ik sinds 2 dagen aan de Ritalin (ik heb ADD) en ben ik daardoor veel eetlust kwijt.
NiKip schreef:Ik zit nu aan de 5 maaltijden. Die 6e moet ik er nog wel bij kunnen proppen dan
ThanxIk sport minimaal 4 keer in de week. Als ik genoeg tijd heb ga ik iedere dag. Verder doe ik op het moment eigenlijk alleen krachttraining, geen cardio. Ik haat cardio