[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calimero_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 23:31

Ja inderdaad. Ze maken daar wel echt een ontwerp, dus uniek.
En ze doen het gratis, dus voor hetzelfde geld neem je hem mee ergens anders heen..

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 23:47

oke, mooi

ik heb mijn ontwerp daar ook achter moeten laten, zodat ze hem aan konden passen en vast konden voorbereiden.
Ben erg benieuwd hoe die uiteindelijk word.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 07:49

Ik heb 15 juni mijn tattoo laten zetten (what goes around comes around) zou ik morgen al onder de zonnebank kunnen ?

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 08:56

Ze zeiden tegen mij 3 weken niet, je bent over die 3 weken dus ik zou zeggen dat het kan, gewoon goed insmeren voor de zekerheid?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 10:42

xNathaliee schreef:
Ik heb 15 juni mijn tattoo laten zetten (what goes around comes around) zou ik morgen al onder de zonnebank kunnen ?

leg er anders iets op, en smeer het zeker in met minstens factor 50, ook in de toekomst, dan blijft ie langer mooi

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:45

Thanks voor de tip!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 13:42

Ik las iets over as, ik ben er toen voor bij Bunker geweest, ze raden het sterk af en er komt geen/zo goed als geen as in je tattoo. Maar volgens mij als je het perse wil doen ze het wel, maar dat weet ik niet zeker.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:06

Ik ben zo benieuwd naar mijn ontwerp voor mn aankomende tattoo! Donderdag ga ik kijken wat ze ervan gemaakt hebben. Is iemand bekend met Tattoo Marty in Best?
Ik ben er zaterdag geweest, best wel een kleine zaak, maar een vriendin van me werd wel netjes geholpen en de tattoo zag er ook mooi uit. Heb laten zien wat ik in mijn hoofd heb en gevraagd of ze het een en ander wilde aanpassen, dit is gedaan en dat ga ik donderdag bekijken.
Toch heb ik niet echt een gevoel van JA! daar ik mn tattoo laten zetten, ik weet het niet, heb er op de een of andere manier er 'vreemd' gevoel bij, maar dat kan nog veranderen als ik misschien de eigenaar van de zaak zie. Vond dat vrouwtje wat de tattoo bij mn vriendin zette 'vreemd'.

Overigens ben ik van plan om vanavond nog even langs Tattoo Arie te rijden en daar mijn ontwerp neer te leggen bij Dickie, ik las op hun site dat hij de lettering tot specialiteit heeft en eens kijken hoe het daar is.

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:30

Mijn tattoo ontwerp begint steeds vastere vormen aan te nemen.. Wil bij de shop zelf even na gaan in welke versie hij het mooiste wordt (dunne lijnen, of de lijnen van het 2e plaatje) en dan laten zetten. Ik wil hem laten zetten omdat mijn moeder binnen zeer korte tijd zal overlijden, en het voor mij een hele mooie betekenis is. Afgeleid van het infinity teken, maar dan met een hartje er in verwerkt, omdat mijn moeder zegt dat ze er altijd 'ergens' voor me zal zijn, en altijd over mijn schouder zal mee kijken. Ik wil het dan ook vanuit mijn opzicht met het hartje richting mijn hand, dus echt naar mijn zicht, en mama's zicht (over mijn schouder mee kijkend) gericht.

Ik wil dus dit teken:
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... ls6h8.jpg/

Met evt. gewoon de dunne lijnen, of de lijnen van deze tattoo:
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... girls.jpg/
Wat dikker, en dat uiteinde wat 'veeg-achtig' als mensen me snappen... :o

Maar nu, welke shop? Heb me hier in eindhoven al wat georienteerd bij oa. Dragon Tattoo, Tattoo Arie, Tattoo Lines.. Maar lees hier ook dingen over Joy, Marsha.
Wie heeft hier een echte aanrader?
Ik las bijvoorbeeld op de dragon site dat ze aan vrije inloop uren doen, hoe groot is de kans dat je tijdens zulke uren ook daadwerkelijk aan de beurt komt? Wordt er dan wel 'fatsoenlijk' tijd aan je besteed, of is het echt vlug vlug werk om maar zo snel mogelijk alles gedaan te hebben?

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:40

@boemklatsch: jeetje zeg, das heftig, sterkte, wel erg mooi betekenins dan.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:49

Boemklatsch schreef:
[knip]

Maar nu, welke shop? Heb me hier in eindhoven al wat georienteerd bij oa. Dragon Tattoo, Tattoo Arie, Tattoo Lines.. Maar lees hier ook dingen over Joy, Marsha.
Wie heeft hier een echte aanrader?
Ik las bijvoorbeeld op de dragon site dat ze aan vrije inloop uren doen, hoe groot is de kans dat je tijdens zulke uren ook daadwerkelijk aan de beurt komt? Wordt er dan wel 'fatsoenlijk' tijd aan je besteed, of is het echt vlug vlug werk om maar zo snel mogelijk alles gedaan te hebben?

Van die vrije inloop uren heb ik inderdaad ook gelezen. Ik denk dat het er heel erg aan ligt hoe groot je tattoo word (die van jou is niet zo heel groot) en hoe laat je komt. Als je bijvoorbeeld een halfuur voor de vrije inloop tijd komt en aangeeft wat je wilt ben je - denk ik - zo aan de beurt.

Ik wilde deze week Dragon ook nog een bezoekje brengen, voor hun zich op mijn idee.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:54

Ik wil heel graag 2 bepaalde teksten maar ik weet pas 1 plek waar ik er 1 wil.. Dus ik ga eerst de tekst doen die het hoogste op mijn lijstje staat (A)..
Daarvoor wil ik binnenkort even langs Kynst in Deventer iemand ervaringen met hun en teksten?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:55

Ik heb sinds 13 juni een tattoo. :D Op mijn enkel, is nu bijna helemaal genezen ondanks het smeren etc.

Aangezien hij over littekenweefsel is gezet heeft het denk ik langer geduurd dan normaal gebruikelijk is.. Desalniettemin ben ik er heel erg blij mee, heb er maar liefst 4 jaar over nagedacht en dus op woensdag 13 juni ( 2 dagen na mijn 33e verjaardag ) in Venice Beach ( California ) eindelijk met veel lef een shop ingelopen.

Het was behoorlijk pijnlijk, bovenop mijn botje en op mijn littekenweefsel ( met beschadigde/geirriteerde zenuw eronder verstopt :') ) heb een geweldige plek uitgekozen, haha! Het blijft dus ook bij 1 tattoo, maar ben er echt heel erg blij mee! :)

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 16:14

Foto? :)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 19:13

idinn schreef:
Kimbers schreef:
Je weet ook dat er veel as verloren gaat tijdens het tatoeeren en tijdens de genezing? Zou zelf persoonlijk geen as willen verspillen van een dierbare. Maar dat is ieder zijn eigen keus natuurlijk.

Ik dacht dat er helemaal niks in de tattoo beland? Te grof om door de naald te gaan? Of gaat er toch wel wat doorheen?

Ik heb er zelf ook eentje met as van mijn opa en oma laten zetten. Er gaat heel weinig as in, dat zowieso en ze pakken het onderste uit het zakje van wat je meeneemt (echt het stof-as), als het niet fijn genoeg is, vermalen ze het met een stamper en vijzel :) Er gaat wel wat in, maar met genezen gaat een groot deel er weer uit :) Maar mij ging het meer om het idee dat ik mijn opa en oma bij me heb en daar was ik tevreden mee :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 10:19

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 11:20

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:00

Ja, gelukkig wel, haha! Ongeveer een 10 cm lang :)

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 14:18

die is wel appart, deed het pijn op je enkel?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:12

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:20

Yep, deed wel pijn, op het bot het ergst, haha!

Het is een custom made tattoo.. Het hartje voor mijn man, hoefijzer voor mijn paardjes, pootje voor mijn katjes en een klaver 4 voor geluk :) Ik gaf aan wat ik erop wilde hebben en hij heeft een design getekend. En uiteindelijk is hij door een Japanse dame gezet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:37

Persoonlijk vind ik hem niet zo mooi gezet, de pootjes zijn niet gelijk uit elkaar. En ik vind t m wel erg simpel, maar ook dat is eigen smaak. :)

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:51

Hoelang duurt het gemiddeld voordat het vervellen en vooral de jeuk weg is :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:07

Joolien schreef:
Persoonlijk vind ik hem niet zo mooi gezet, de pootjes zijn niet gelijk uit elkaar. En ik vind t m wel erg simpel, maar ook dat is eigen smaak. :)

Zo lang ik er zelf maar blij mee ben, toch? :D

Over smaak valt immers niet te twisten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:08

Tallie1979 schreef:
Joolien schreef:

Zo lang ik er zelf maar blij mee ben, toch? :D

Over smaak valt immers niet te twisten ;)

Daarom. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak :')
Ik moet mijn pauwveer nog laten bijwerken maar ik zit t maar uit te stellen :')