Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

? Knap hoor!

zo nu en dan komt het wel echt mijn neus uit hoor dat water
op een dag dat ik het water echt niet weg krijg mag ik van mezelf een glaasje Christal Clear (koolzuurvrij) dat is ongeveer 1 á 2 x per week
maar ook wel eens twee weken niet. Ik merk wel echt dat dat verschil geeft! Onbewust krijg je toch aardig wat binnen met andere drankjes. Naast dat het aspartaam in frisdrank gewoon rotspul is. Daarom drink ik Christal Clear ook maar heel af en toe. 
Gelukkig sushi, dat valt wel mee
marjootje schreef:Moet je gewoon de batterijen uit de weegschaal halen, dan heeft hij ook niet zoveel babbels meer........
Maar zonder gekheid, ik ga me toch eens verdiepen in dat cambrige dieet, hoor hier goeie dingen.
Vanavond dus even flink water drinken, en morgenvroeg wil ik nog een stuk gaan lopen. Morgenavond moet ik werken, dus ook lekker hard aan de gang (Werk in de zorg) Als het even meezit vrijdag weer naar de paardjes.
en ik wil graag mijn ontbijt voor altijd een maaltijd vervanger laten blijven want sòchtends is erg gevaarlijk voor mij omdat ik altijd wakker word met honger.....!
Al was dat niet de probleemzone, haha. Ik weeg mezelf niet dus dit soort dingetjes geven wel weer even extra motivatie
Heb besloten dat zodra ik een kledingmaat minder heb, ik eens op de weegschaal ga staan