[Centraal] Diëten en afvallen deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_mieke88

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 11:39

Ja het is echt heel erg knap Denise :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 11:58

Vind het ook ontzettend knap!!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 12:10

Woow 30 kilo! Sodeju! :P Kom ik aan met mn 2 kilo tot nu toe! :')

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 12:25

Ach drink dan ook al 4 maanden alleen maar thee en water, heb er een hoop voor moeten laten :D
En ik ben er nog lang niet :=

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 12:28

Wat wil je nu nog kwijt, Denise :)? Knap hoor!

Ik ben nu rond de vijf kilo kwijt, heb het gevoel dat het nu wel een stuk langzamer gaat dan de eerste weken, dus ga er maar wat harder tegenaan met sporten ;)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 12:33

Je krijgt zo pb ;)

5 kilo wat goed! Ja de eerste weken verlies je een hoop vocht, daardoor gaat het zo snel. Succes met sporten

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 13:55

Even lijstje van vandaag aanvullen :D

Bonjoy schreef:
Tot nu toe:
Ontbijt: Schaaltje halfvolle vanille yoghurt
Tussendoor: Crackers en een appel
Rond 12 uur: appel
Lunch (14:00): Twee Wasa lichtgewicht crackers met Philadeplhia kruiden en een plakje rookvlees

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 14:06

Zo ik heb net de boodschappen al ff gehaald.. Nu even mn huis schoonmaken, en dan vanavond weer anderhalf uur fitnessen.. Heb ik mn beweging voor vandaag alweer gehad! Haha! :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 14:07

Weegschaal en ik zijn geen goede vrienden :n

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 14:11

Astaloca schreef:
Weegschaal en ik zijn geen goede vrienden :n

Ik en mijn weegschaal ook niet, rotding :=

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 15:33

Ik heb ook al meningsverschillen met mijn weegschaal _-:(

marjootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 15:42

Moet je gewoon de batterijen uit de weegschaal halen, dan heeft hij ook niet zoveel babbels meer........ :D

Maar zonder gekheid, ik ga me toch eens verdiepen in dat cambrige dieet, hoor hier goeie dingen.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 16:37

Ik drink ook alleen nog maar water en thee :j zo nu en dan komt het wel echt mijn neus uit hoor dat water :o op een dag dat ik het water echt niet weg krijg mag ik van mezelf een glaasje Christal Clear (koolzuurvrij) dat is ongeveer 1 á 2 x per week :) maar ook wel eens twee weken niet. Ik merk wel echt dat dat verschil geeft! Onbewust krijg je toch aardig wat binnen met andere drankjes. Naast dat het aspartaam in frisdrank gewoon rotspul is. Daarom drink ik Christal Clear ook maar heel af en toe.

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 16:39

Ik drink alleen maar water nu, heel af en toe melk of drinkyoghurt :)

Vanavond uit eten := Gelukkig sushi, dat valt wel mee :D

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 17:26

marjootje schreef:
Moet je gewoon de batterijen uit de weegschaal halen, dan heeft hij ook niet zoveel babbels meer........ :D

Maar zonder gekheid, ik ga me toch eens verdiepen in dat cambrige dieet, hoor hier goeie dingen.

Cambridge kan je enorm van afvallen, alleen achteraf moet je waken voor de nasleep van jojo effect als je niet oppast dan krijg je je gewicht weer terug met rente.

Ook moet je er niet te lang mee doorgaanik zou het niet langer als 2 weken doen. Ik heb een verhaal gelezen van een mevrouw die dronk 8 maanden niets anders dan die shakes en ze is verpest voor het leven. haarmaag en darmen waren zo afgestorven dat ze nooit meer vast voedsel kon verdragen.

verder is het als je goed oppast een prima dieet. alle vitamine en mineralen die je nodig hebt zitten er in.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 17:28

Pff ik heb iets teveel gegeten.. Ik ben me toch zat... Hopenlijk zakt het ff snel.. Want over 3 kwartier moet ik in de sportschool staan haha!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 18:43

ik weet hou jij je voelt naamloos....we hebben stamppot andijvie op met gehaktbal.....ik plof...:P

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 18:45

Heb vandaag een 'goede' dag gehad qua eten. Nog wel een gebakje vanmiddag :$ Vanavond dus even flink water drinken, en morgenvroeg wil ik nog een stuk gaan lopen. Morgenavond moet ik werken, dus ook lekker hard aan de gang (Werk in de zorg) Als het even meezit vrijdag weer naar de paardjes.

marjootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 19:13

Moet wel zeggen dat ik het cambrige dieet wel erg duur vind, schrok ervan, en die verplichte begeleiding vind ik niets.
Dus ik ga gewoon weer met weigt care beginnen, daar ben ik toen ook 9 kilo mee afgevallen, en die zijn er ook af gebleven.
Probeer al heel lang om op eigen kracht verder af te vallen, maar dat werkt bij mij niet, ik ben dan de hele dag aan het bedenken en afwegen wat ik wel of niet zal eten, en s'avonds ga ik vaak nog de fout in.
Als ik weight care doe hoef ik niet met mezelf te overleggen of ik iets wel of niet mag, dan is het gewoon duidelijk.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 19:35

ik heb vandaag weer een heerlijke salade gehad,.

zelf ijsbergsla fijnsijden, paprika in blokjes, augurk in stukjes, 1 gekookt ei, dressing erbij ( water en olie, allebei 3 eetlepels) zalm, en dan heerlijke maaltijd, was zelfs zoveel over, dat ik gelijk voor morgen nog heb.

het heeft me erg goed gevuld.
had de avond ervoor nog olie in de wokpan gedaan, een schep pesto erbij in, en daar de kipfilet in blokjes erbij gedaan.
daarna bosui erbij en champignons,

het was werkelijkwaar verrukkelijk :j :j :j

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 20:14

Zo lekker anderhalf uur weer gesport.. Straks mag ik van mezelf een schaaltje met aardbeien.. Ze waren in de aanbieding dus kon ze niet laten liggen haha.. Lekker en gezond!

Laulette92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 00:10

Ik hoop ook dat het mij ook gaat lukken als ik klaar ben ik verdiep mij er al heel erg in en leer op mijn opleiding ook voor dieetist (het is maar een onderdeel maar kan er wat mee voor mij zelf) en ga proberen zo langzaam mogelijk afbouwen :) en ik wil graag mijn ontbijt voor altijd een maaltijd vervanger laten blijven want sòchtends is erg gevaarlijk voor mij omdat ik altijd wakker word met honger.....!

Thanks *\o/*

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 07:34

Ik heb me net ook even in het cambrige dieet verdiept. Weet iemand toevallig hier wat zo'n intake gesprek kost? omdat het dieet zelf ook al gemiddeld 50euro kost wil ik dat wel even graag weten. En ik kan die informatie nergens vinden.

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 07:35

Normaal gesproken ben ik van het vele sporten en gezond eten en heb ik wel geduld. Maar het lijkt wel alsof ik de hele tijd gewoon net niet onder de 80 kom!!.... misschien is dit wel weer een zetje de goede richting in als ik zie dat ik er wel onder kom;)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 09:09

Jeej, weer een overwinning voor mij! Ik ben inmiddels al zoveel kilo's kwijt dat ik het zelf ook begin te zien en te merken *\o/*
Vooral mijn benen worden strakker :j Al was dat niet de probleemzone, haha. Ik weeg mezelf niet dus dit soort dingetjes geven wel weer even extra motivatie :D Heb besloten dat zodra ik een kledingmaat minder heb, ik eens op de weegschaal ga staan :)