Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marlonFloris schreef:[ [url=m/L6LgPa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nu een tijdje de luxury for princess clip ins 160 gram. Ze zitten echt heel mooi als ik ze gekruld heb. Gestijlt blenden ze echt niet mooi in.
Maar nu krijg ik altijd na een uurtje dragen al ontzettend last van mijn hoofd/haren
Hebben jullie hier ook last van.
Kan ik hier iets aan veranderen of de clips anders inbrengen? Nu doe ik ze meestal maar weer uit want ik blijf eraan zitten frunniken.
marlonFloris schreef:[ [url=m/L6LgPa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nu een tijdje de luxury for princess clip ins 160 gram. Ze zitten echt heel mooi als ik ze gekruld heb. Gestijlt blenden ze echt niet mooi in.
Maar nu krijg ik altijd na een uurtje dragen al ontzettend last van mijn hoofd/haren
Hebben jullie hier ook last van.
Kan ik hier iets aan veranderen of de clips anders inbrengen? Nu doe ik ze meestal maar weer uit want ik blijf eraan zitten frunniken.
sharoontje schreef:Courses; Staat mooi !
De vraag zal hier vast al eens gesteld zijn, maar welke shampoo/creméspoeling/etc. gebruiken jullie?
Ik heb Braziliaans haar (geloof Real Brazillian ofzo?) en heb nu producten van Maroccanoil, maar wil toch voor een ander alternatief gaan kijken. Ik vind het duur en had er wel iets meer van verwacht. De shampoo vind ik niks (word het haar heel touw-achtig van) en de creméspoeling is opzich fijn, maar vind het bijna geen verschil met de andere (goedkopere) merken die ik heb gebruikt. Ik heb ook een treatment olie, ruikt heel lekker, maar heeft verder geen andere werking (buiten dat mijn haar glad/vet word).
Nu vroeg ik wel aan de kapsalon wat ik nog meer kon gebruiken kwa merk, maar hun raden alleen Marrocanoil aan, omdat dat het beste was voor het haar.
Ik ben gaan zoeken op Google, maar zie door de bomen het bos niet meer