Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:40

Indiangold! Kost alleen wel wat en moet je zelf nog clips op naaien.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 22:14

Pfoeh, ik heb zelf slechte ervaring met krullende extensions .. Werden echt heeeel snel lelijk en dat was echt haar! Mijn stijle extensions zijn relatief makkelijk te krullen moet ik zeggen. Ik krul ze 1x in de week ofzo en dan wat haarlak er in, blijft prima zitten (en word ook echt niet vies of lelijk ofzo). Dit was van de week, zat ’t er net 2 daagjes in ofzo, zakt wel een beetje uit uiteraard maar ja dat houd je :)

Afbeelding

(eBay, Mimihouse8888)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:29

Indian gold heb ik 4 jaar gehad (losse plukjes) en blijven super mooi! Met matjes (clip ins) van hun heb ik geen ervaring! Maar het merk is super en de krul blijft ook super mooi!

Ik heb nu voor alleen feestjes ooit clip ins in, gewoon stijle die ik dan krul of mijn eigen haar stijl maak. Heb de 260 grams van Luxury for Princess. Ik krijg ze wel gewoon allemaal in maar heb heel veel haar. Het doet wel pijn soms..

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:56

Courses; Staat mooi !

De vraag zal hier vast al eens gesteld zijn, maar welke shampoo/creméspoeling/etc. gebruiken jullie?
Ik heb Braziliaans haar (geloof Real Brazillian ofzo?) en heb nu producten van Maroccanoil, maar wil toch voor een ander alternatief gaan kijken. Ik vind het duur en had er wel iets meer van verwacht. De shampoo vind ik niks (word het haar heel touw-achtig van) en de creméspoeling is opzich fijn, maar vind het bijna geen verschil met de andere (goedkopere) merken die ik heb gebruikt. Ik heb ook een treatment olie, ruikt heel lekker, maar heeft verder geen andere werking (buiten dat mijn haar glad/vet word).

Nu vroeg ik wel aan de kapsalon wat ik nog meer kon gebruiken kwa merk, maar hun raden alleen Marrocanoil aan, omdat dat het beste was voor het haar.

Ik ben gaan zoeken op Google, maar zie door de bomen het bos niet meer :o

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 23:30

Extensions vraag.. Twijfel tussen full head of 1 dikke laag .. Bij full head vind ik het na 1x breedste strook en 1vd2 iets smallere stroken al genoeg (misschien heb ik gewoon een te klein hoofd hahahaha) maar 1 zo'n brede strook, geeft die wel. Genoeg volume?

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 15:46

Hoi heb een vraagje vinden jullie dat het ook leeftijd gebonden is?
Of kan een oude doos ze ook dragen ben zelf 46 en begin behoorlijk grijs te worden
Ik heb de toffy kleur de luxe set van foxy locks besteld ben erg benieuwd, ga me eigen haar in die kleur ook verven bij de kapper natuurlijk :)
Ik heb ooit vroeger de luxery extensions van de tv gekocht priscilla presley presenteerde het toen.
Maar die vind ik wat te kort vandaar ook deze aankoop..

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 19:39

Waarom zou het leeftijds gebonden zijn?
Het enige met leeftijd en extentions, vind ik dat het pas kan vanaf een bepaalde leeftijd.
Niet tot eigenlijk.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:04

Hoi!

Ik zit te denken om clip in extensions aan te schaffen, werkt dit fijn of kan je beter voor iets anders gaan ? Ik heb van mezelf haar tot op mn schouders en heb geen dik haar..
Ik woon in gelderland dus mischien is er iemand die een goede winkel weet?

Sorry voor de vragen maar ik zag die hoop paginas en geen zin om ze allemaal door te lezen :o

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 20:48

Afbeelding

Ik heb nu een tijdje de luxury for princess clip ins 160 gram. Ze zitten echt heel mooi als ik ze gekruld heb. Gestijlt blenden ze echt niet mooi in.
Maar nu krijg ik altijd na een uurtje dragen al ontzettend last van mijn hoofd/haren
Hebben jullie hier ook last van.
Kan ik hier iets aan veranderen of de clips anders inbrengen? Nu doe ik ze meestal maar weer uit want ik blijf eraan zitten frunniken.

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:36

marlonFloris schreef:
[ [url=m/L6LgPa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb nu een tijdje de luxury for princess clip ins 160 gram. Ze zitten echt heel mooi als ik ze gekruld heb. Gestijlt blenden ze echt niet mooi in.
Maar nu krijg ik altijd na een uurtje dragen al ontzettend last van mijn hoofd/haren
Kan ik hier iets aan veranderen of de clips anders inbrengen? Nu doe ik ze meestal maar weer uit want ik blijf eraan zitten frunniken.

Ziet er wel mooi uit zo! Welke kleur is dat?

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:54

Het was medium blond maar die was net te licht dus heb er zelf plukken donkere plukken door geverfd.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 00:43

marlonFloris schreef:
[ [url=m/L6LgPa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja ik hier ook die last kreeg van mijn hoofdhuid. Heb ze nu niet meer in na 2 jaar dragen. Haar komt nu een stukje boven me bips dus niet meer nodig ze zijn zelfs te kort :p

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 10:43

Ik zit in tweestrijd.. Ik wil graag clip ins, heb al een setje (goedkoop en synthetisch) maar inmiddels weer mijn oude kleur maar ik erger me dat clipjes los. Gaan als ik maar even iets te hard mn haar borstel, maar kapper zei ook dat clips van goedkope extensions niet zo goed waren en ik moet gewoon erg wennen dat ze er zitten
Dus nu twijfel ik, want als ik ze amper draag vind ik het zonde zoveel geld eraan te besteden maar aan de andere kant als die duurdere de nadelen (steeds los gaan en niet lekker zitten omdat ze uitzakken)

1. Duurdere kopen
2.goedkope

Nu heb ik een handige moeder die goed kan naaien dus dacht ik misschien losse matten en zelf clipjes aan te maken

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 23:31

Niemand? :o

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:34

Meiden,
Ik heb ff advies nodig en iemand hier kan me vast helpen :)
Ik heb twee setten haar gekocht met clips en wil er 1 set van maken zodat het wat dikker is.

Ik heb nu:
4x 4 clips
8x 3 clips
8x 2 clips
8x 1 clip

Hoe kan ik dit het beste verdelen, denk niet dat ik 2x4, 4x3, 4x2 en 4x1 kwijtkan op mijn hoofd of vergis ik me? :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:46

Ik heb 1x 4 clips, 4x 3 clips, 2x 1 clips en 2x2 clips standaard in :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 16:22

Zou je dan adviseren om van die 4 clip een hele dikke maken?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:51

Nee dat ga je zien, dat zit ook absoluut niet fijn :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:24

Oke dus niet meer dan dubbel :)
Thanks

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 20:48

Iemand een goede tip qua zaak waar je haarweaves kan kopen? Heb over zeven weken een trouwerij. :)
Dus geen clip ins maar echt wefts/weaves.
Woon zelf in dord.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 00:30

Op zuidplein zitten twee fijne winkels om t haar te kopen, moet je alleen wel iemand weten die ze kan zetten

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 10:24

Ja ik weet dat er 1 bij die ingang zit van de metro zegmaar. Waar zit die andere? :)
Mijn moeder kan ze zetten met microrings. :j

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 20:09

sharoontje schreef:
Courses; Staat mooi !

De vraag zal hier vast al eens gesteld zijn, maar welke shampoo/creméspoeling/etc. gebruiken jullie?
Ik heb Braziliaans haar (geloof Real Brazillian ofzo?) en heb nu producten van Maroccanoil, maar wil toch voor een ander alternatief gaan kijken. Ik vind het duur en had er wel iets meer van verwacht. De shampoo vind ik niks (word het haar heel touw-achtig van) en de creméspoeling is opzich fijn, maar vind het bijna geen verschil met de andere (goedkopere) merken die ik heb gebruikt. Ik heb ook een treatment olie, ruikt heel lekker, maar heeft verder geen andere werking (buiten dat mijn haar glad/vet word).

Nu vroeg ik wel aan de kapsalon wat ik nog meer kon gebruiken kwa merk, maar hun raden alleen Marrocanoil aan, omdat dat het beste was voor het haar.

Ik ben gaan zoeken op Google, maar zie door de bomen het bos niet meer :o

Iemand? :o

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 23:36

Sharoon! Hay! :D

Ik draag al jaaaren extensions zoals je wel weet. (microrings van indian gold)
en gebruik altijd van wella shampoo! de volume versie en conditioner eigenlijk nooit!

Ik gebruikte eerst ook altijd de shampoo die werd aangeraade en betaalde mij scheel....
nou merk ik geen verschil en denk ik dat mn haar nog mooier valt met wella dan met die echte dure shampoo's :D

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:37

Hai Lins!

Ja ik heb haarmatten van Real Brazilian? en had dus al gevraagd of er ook een andere optie was.
Dan ga ik toch eens van Wella proberen :j Ik betaal voor de shampoo en conditioner op dit moment 50 euro.. Vind ik een beetje te gek, voor iets wat bijna geen verschil is met de shampoo wat ik eerder gebruikte.