Ayasha schreef:Nicole:Ayasha schreef:
Hij is wel erg mooi zeg!!
Ik wil voornamelijk een tattoo met veel schaduw werk en een klein beetje kleur denk ik..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Drie sterren (rood, groen en blauw) eigenlijk met een aantal betekenissen, voor mijn ouders en broer, omdat ik altijd bij ze terecht kan. En daarom wil ik de sterren ook met lijnen met elkaar verbinden, omdat je familie altijd familie zal blijven wat er ook gebeurd. Maar hoe het contact blijft verlopen weet je nooit, dus ik begin niet aan namen, geboortedatums of sterrenbeelden (ik heb die van mijzelf op mijn pols en heb lang getwijfeld of ik die van mijn ouders en broer ook wilde laten zetten).
De primaire kleuren waar 'alles uit bestaat' en zonder hun zou ik niet zijn wie ik nu ben en later zal zijn. En sterren ook omdat al bestaan ze niet meer, we ze hier op aarde nog wel zien (wat dan weer past bij die op mijn schouderblad, al is iemand er niet meer, toch blijft diegene altijd dichtbij). Ik vind het altijd lastig uitleggen (dit stukje typen heeft nogal wat tijd gekost), daarom leg ik het irl ook eigenlijk nooit uit. Het voelt altijd heel erg wazig, terwijl ik best wel een nuchter persoon ben. Voor mij betekenen die sterren op deze manier heel veel. Het is ook iets waar ik al een aantal jaren mee rondloop, ook om de betekenis kloppend te krijgen zeg maar. Ik heb dan iets in mijn hoofd, maar de betekenis verwoorden is zo lastig, dat kost echt tijd. Ik heb dan het "dat is 'm" gevoel heel sterk, maar het waarom moet dan nog vorm krijgen. Waarschijnlijk is het voor veel mensen precies andersom, het waarom is er, maar dan nog het plaatje erbij
![]()
En ach dat veel mensen het dan zien als de zoveelste persoon met wat sterretjes interesseert mij helemaal niks
Citaat:De primaire kleuren zijn de kleuren die noodzakelijk zijn om, als ze door menging met elkaar gecombineerd worden, het grootst mogelijke kleurengamma, of gamut te verkrijgen. De traditionele visie, dat de verfkleuren rood, blauw en geel de primaire kleuren zijn is niet juist. Met deze drie kleuren is het niet mogelijk om bijv. zowel een diep paars als een fris oranje te mengen.
Citaat:Welke kleuren primair zijn, hangt af van het gebruikte kleurmengsysteem (kleurendruk, beeldschermtechniek of dekkende verf).