Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kipzel schreef:Slaap je toevallig op het oor waarin je je helix hebt?
Ik heb m'n helixen (?) nu al een jaar of 10 en als ik de hele nacht op dat oor lig, dan willen ze nog wel eens gevoelig zijn...
Zijn het echt korsten of meer vochtkorreltjes zeg maar?
eefj33 schreef:Hoi, ik heb een vraagje over mijn oorbellen, hoop dat jullie het hier kunnen beantwoorden
Ik heb namelijk per oor 3 gaatjes. Echt super leuk, vind het echt super leuk staan. Alleen bovenin, en dan vooral links, onstaken ze steeds... Niet echt pus ofzo, maar rood, pijnlijk, wel wat troep eruit. Elke keer als dat gebeurde haalde ik al mijn oorbellen eruit zodat het kon helen, aangezien mijn 2de gaatje lekker mee ging rommelen. Op gegeven moment was het zo erg dat als ik het 3de gaatje eruit haalde mijn hele duim rood was van het bloed... Ik was het toen echt zat en heb mijn oorbellen gewoon permanent uitgedaan. Geen oorbellen meer voor mij. Ook op aanraden van de juwelier trouwens. Zij raadde mij aan om gewoon te kappen met dat bovenste gaatje, ook omdat ze te dichtbij mijn kraakbeen geschoten zouden zijn. Terwijl degene die dat vertelde ze notabene zelf had geschoten...
Dit is nu zo'n 4/5 weken geleden denk ik en mijn gaatjes zijn weer aardig rustig. Links is mijn 3de gaatje dichtgegroeid, rechts weet ik het niet zeker maar dat rommelt aan de achterkant nog een beetje. Ik begin mijn oorbellen nu wel te missen eigenlijk en zit eraan te denken om de bovenste opnieuw te laten schieten, of eigenlijk te laten piercen dit keer.
Dus nu mijn vraag, heeft iemand hier ervaring met oorbellen piercen? En hebben jullie nog tips voor oorbellen die je gewoon kan laten zitten met douchen/slapen (materiaal, dikte)? Ik haalde zo nu en dan mijn oorbellen er even uit met douchen zodat ik alles goed schoon kon maken, zo'n 1x per week. Ze elke dag 's avonds uitdoen gaat nog wel lukken, maar 's ochtends weer in niet.
Hoop dat iemand me kan helpen want ik vond die gaatjes zo stoer staan!
Kim_89 schreef:Bij "Dit is mijn lijf" is nu een item over stretchen! Iemand van wie het niet meer dichtgroeide
Tutti_Frutti schreef:Forword helix is heel lastig met genezen, een vriendin van me heeft hem een paar maanden geleden laten zetten en heeft er nog steeds elke dag ruzie mee!
judith370 schreef:Misschien een beetje een rare vraag, maar je ziet wel eens mensen met een kettinkje tussen oorbellen (bijv. tussen een helix en een 'gewone' oorbel).
Ik vindt ze heel gaaf, maar ik kan ze nergens vinden?
Is er hier misschien iemand die er wel een online gespot heeft?
Desty schreef:judith370 schreef:Misschien een beetje een rare vraag, maar je ziet wel eens mensen met een kettinkje tussen oorbellen (bijv. tussen een helix en een 'gewone' oorbel).
Ik vindt ze heel gaaf, maar ik kan ze nergens vinden?
Is er hier misschien iemand die er wel een online gespot heeft?
http://www.large.nl/alchemy-gothic-rose ... rt_167910/