[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 18:48

Ik heb in mijn helix nog steeds hetzelfde staafje als van het piercen, maar heb er nu wel een heel leuk bolletje op :)

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 20:11

boyjoy, is die inmiddels niet veel te lang dan? Ik heb er ook een labret in en bij t zetten had ik een ringetje.

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 21:52

Bij "Dit is mijn lijf" is nu een item over stretchen! Iemand van wie het niet meer dichtgroeide ;)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:36

Kipzel schreef:
Slaap je toevallig op het oor waarin je je helix hebt?
Ik heb m'n helixen (?) nu al een jaar of 10 en als ik de hele nacht op dat oor lig, dan willen ze nog wel eens gevoelig zijn...

Zijn het echt korsten of meer vochtkorreltjes zeg maar? :+

Ne ik slaap op links maar tijdens het draaien verder heb ik er geen last van.. Het zijn echt korsten

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 17:09

Kim: Hoe groot waren ze?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 13:08

eefj33 schreef:
Hoi, ik heb een vraagje over mijn oorbellen, hoop dat jullie het hier kunnen beantwoorden :)
Ik heb namelijk per oor 3 gaatjes. Echt super leuk, vind het echt super leuk staan. Alleen bovenin, en dan vooral links, onstaken ze steeds... Niet echt pus ofzo, maar rood, pijnlijk, wel wat troep eruit. Elke keer als dat gebeurde haalde ik al mijn oorbellen eruit zodat het kon helen, aangezien mijn 2de gaatje lekker mee ging rommelen. Op gegeven moment was het zo erg dat als ik het 3de gaatje eruit haalde mijn hele duim rood was van het bloed... Ik was het toen echt zat en heb mijn oorbellen gewoon permanent uitgedaan. Geen oorbellen meer voor mij. Ook op aanraden van de juwelier trouwens. Zij raadde mij aan om gewoon te kappen met dat bovenste gaatje, ook omdat ze te dichtbij mijn kraakbeen geschoten zouden zijn. Terwijl degene die dat vertelde ze notabene zelf had geschoten...
Dit is nu zo'n 4/5 weken geleden denk ik en mijn gaatjes zijn weer aardig rustig. Links is mijn 3de gaatje dichtgegroeid, rechts weet ik het niet zeker maar dat rommelt aan de achterkant nog een beetje. Ik begin mijn oorbellen nu wel te missen eigenlijk en zit eraan te denken om de bovenste opnieuw te laten schieten, of eigenlijk te laten piercen dit keer.
Dus nu mijn vraag, heeft iemand hier ervaring met oorbellen piercen? En hebben jullie nog tips voor oorbellen die je gewoon kan laten zitten met douchen/slapen (materiaal, dikte)? Ik haalde zo nu en dan mijn oorbellen er even uit met douchen zodat ik alles goed schoon kon maken, zo'n 1x per week. Ze elke dag 's avonds uitdoen gaat nog wel lukken, maar 's ochtends weer in niet.

Hoop dat iemand me kan helpen want ik vond die gaatjes zo stoer staan!

Vorige zaterdag heb ik ze laten zetten :D Ik ben er echt ontzettend blij mee :j Gelijk kortere labrets besteld voor over 2 maanden bij All Over Piercings, ook voor mijn andere gaatjes. Ze zijn van titanium, maar de balletjes die ik besteld heb (ook titanium) slaan een beetje zwart uit, terwijl die er in de shop gezet zijn nog mooi zilverkleurig zijn... Iemand een idee hoe dit komt en wat ik ertegen kan doen?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 13:14

Mariettjj schreef:
boyjoy, is die inmiddels niet veel te lang dan? Ik heb er ook een labret in en bij t zetten had ik een ringetje.

Ik kan hem er heel ruim doorheen bewegen inderdaad. Maar heb er verder geen last van, en vind het makkelijker met schoonhouden :) Zit er in Oktober al weer twee jaar in.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 13:22

Kim_89 schreef:
Bij "Dit is mijn lijf" is nu een item over stretchen! Iemand van wie het niet meer dichtgroeide ;)

Heb je ook gezien hoe haar oren eruit zagen? Extreem rood, dat kon al helemaal niet goed zijn.
Kreeg het idee dat ze helemaal niet goed gestretcht had aan hoe ze eruit zagen.
Ze had 19mm, maar haar oren zagen er echt niet gezond uit, dus vind 't niet zo raar.
Ik stretch zelf in 1mm, laat ik m'n plugje 1 nacht uit zit ik al bijna weer op 5mm ( van 9mm af ).
Vond haar oren er maar raar uit zien.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 21:36

oeh volgende week ga ik mijn dermal laten zetten.. wil ook nog een tong piercing maar weet nog niet of ik die gelijk laat zetten

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 21:38

Ik wil een triple helix :D Maar ik moet van mijn moeder dus nog een jaar wachten.. helaas |o

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 16:40

Zit ook nog steeds met die forward helix in m'n hoofd, vind 'm zooo gaaf...

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 17:21

Forword helix is heel lastig met genezen, een vriendin van me heeft hem een paar maanden geleden laten zetten en heeft er nog steeds elke dag ruzie mee!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 17:22

Vind triple forward ook nog steeds heel gaaf... Maar ben helaas een arme student met chronisch geldgebrek _O-

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 20:06

Dit vind ik ook wel mooi <3

Afbeelding

Maarja dit is dan natuurlijk van onder te zien..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 22:01

Tutti_Frutti schreef:
Forword helix is heel lastig met genezen, een vriendin van me heeft hem een paar maanden geleden laten zetten en heeft er nog steeds elke dag ruzie mee!

Heeft niet zozeer met de forward helix te maken :) Piercings in kraakbeen kunnen erg lastig zijn qua genezing, soms hebben ze wel meer dan een jaar nodig voor ze eindelijk 'rustig' worden.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 01:27

Weet ik, maar het is lastiger schoonmaken en is het ook niet zo dat je kraakbeen daar dikker is en het daarom nog lastiger is dan bv een normale helix?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 10:05

Ik heb een Industrial. Dat bovenste gaatje zeg maar zit aardig in de buurt van waar ook een forward helix zit. Ik kon hem vrij makkelijk schoonmaken met een wattenstaafje.

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 12:37

Hoera ik zit eindelijk op 4mm *\o/* heb dat randje bij mijn stretch setje afgeplakt met wat teflon tape en toen gleed hij er zo in bij mijn ene oor bij die andere heeft het een dagje geduurd maar ook die ziet er nu netjes uit.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 17:56

Misschien een beetje een rare vraag, maar je ziet wel eens mensen met een kettinkje tussen oorbellen (bijv. tussen een helix en een 'gewone' oorbel).
Ik vindt ze heel gaaf, maar ik kan ze nergens vinden?
Is er hier misschien iemand die er wel een online gespot heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 18:57

Ik heb ze wel eens bij de large gezien, weet niet of ze ze nu nog steeds verkopen... Je kan even kijken in de webshop ;)

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:01

Hoe lang doet een triple helix er eigenlijk over om te genezen? :)
Want ik vind ze dus echt heel gaaf..

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:03

eefj33 schreef:
Ik heb ze wel eens bij de large gezien, weet niet of ze ze nu nog steeds verkopen... Je kan even kijken in de webshop ;)

Daar hebben ze ze ook niet helaas..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:17

die ketting kan je zelf maken van een armbandje, als je een armbandje hebt die knip je in 2en en dan heb je 2 stukjes, ik droeg dat toen ik 12 was ofzo :')

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 23:03

judith370 schreef:
Misschien een beetje een rare vraag, maar je ziet wel eens mensen met een kettinkje tussen oorbellen (bijv. tussen een helix en een 'gewone' oorbel).

http://www.large.nl/alchemy-gothic-parl ... rt_841167/

http://www.large.nl/alchemy-gothic-impa ... rt_167909/

http://www.large.nl/alchemy-gothic-rose ... rt_167910/

http://www.large.nl/alchemy-gothic-sylv ... rt_811323/

http://www.attitudeholland.nl/haar/acce ... largeness/

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 09:04

Desty schreef:
judith370 schreef:

http://www.large.nl/alchemy-gothic-rose ... rt_167910/

Die gaat niet door je helix heen, maar gewoon om je oorschelp heen ;) Ik had er vroeger ook zo een met een slang 8-)