Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vesceron schreef:Wow destino, 59 kilo en 1.70 en niet tevreden over jezelf in bikini??? Ik ben 67 kilo en 1.68... volgens mij is jou beeld niet helemaal in orde van jezelf, want hoewel ik graag wat kilo's kwijt raak en ook niet erg blij wordt van de spiegel vindt ik niet dat ik dik ben, vindt alleen dat rolletje en die lovehandles zo jammer![]()
Jij met 8 kilo minder en 2 centimeter meer moet er toch in mijn ogen top uitzien!!
friesiszwart schreef:Vesceron schreef:Wow destino, 59 kilo en 1.70 en niet tevreden over jezelf in bikini??? Ik ben 67 kilo en 1.68... volgens mij is jou beeld niet helemaal in orde van jezelf, want hoewel ik graag wat kilo's kwijt raak en ook niet erg blij wordt van de spiegel vindt ik niet dat ik dik ben, vindt alleen dat rolletje en die lovehandles zo jammer![]()
Jij met 8 kilo minder en 2 centimeter meer moet er toch in mijn ogen top uitzien!!
dit dacht ik ook direct.
en ik zou graag een kilo of 6 lichter willen zijn.
MightyJoe schreef:Succes fiffil!
Ik heb weer helemaal zin om naar de sportschool te gaan! Ga het liefst nu maarja moet naar school tot kwart over 3..
Dan om half4 thuis en kwart voor 4 daar.. Denk dat ik ga sporten tot half 6 ofzo.
O: 2 volkoren boterhammen met philadelphia light + optimel drink
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren boterhammen met kipfilet
T: appel + cherrytomaatjes
D: doperwten/worteltjes, groenteburger, aardappels+appelmoes
T: ??
B: sportschool!
Fiffill schreef:Vinden jullie het niet vervelend om je zo vaak te wegen? Telkens die 0,zoveel... is het niet veel leuker om je langere tijd niet te wegen en dan ineens te zien dat je toch best wel wat bent afgevallen?
Nell_ schreef:Fifill succes met je tentamen!
MJ; succes met school en veel plezier met sporten!
Hier is er weer 0,1kg vanaf![]()
Mijn lijstje:
O: cracker met aardbeienjam, optimel
T: snack a jack rijstewafel (BBQ), appel
L: 2 volkoren boterhammen met philadelphia en gekookte gelderse + cup a soup
T: eierkoek, optimel vla
D: aardappelpuree, boontjes, biefstuk. Als extra champignons/ui/paprika
1376kcal!
Nell_ schreef:Even een vraagje:
Normaal bak/braad ik zoveel mogelijk in de olijfolie. Alleen morgen eten we eens biefstuk, en dat moet dus in de boter (croma). Ik doe dan 100gram zodat het lekker bruin kan worden.
Maar hoeveel gram reken ik dan bij valtaf.nl? Want ik eet geen 100gram op, maar het vlees ligt er wel in
Heb ook biefstuk, bereid ingevuld, zou ik dan boter niet meer mee hoeven tellen?
Fiffill schreef:Ik vraag me echt af of dat daar van komt, want dat lijkt me wel heel sterk toch? Van wat snoepjes