Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:26

wat een prachtige kapsels allemaal zitten hoop tips tussen...ga nu eerst eens alle pagina's verder doorlezen

iemand trouwens die weet of je met een foto verandering kapsels kan uitproberen?? 1 waar je geen enorme hoeveelheid geld moet neerlegge

Malouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 15:43

Morgen is het zover... Ik ga naar de kapper en ik wil echt iets totaal anders!
Ben het lange haar eigenlijk wel zat. Wilde het al eerder een stuk korter doen maar durfde het niet.

Maar nu gaat het toch echt gebeuren haha.
Ik heb nu me haar een klein beetje in laagjes tot ongeveer me bh bandje.

Dit was vorige jaar zomer, heb even geen foto van nu.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OVMB6WVI.jpg

Zoiets wil ik
Afbeelding
Afbeelding

Qua kleur hou ik gewoon mijn eigen kleur, donderblond.
En dan wil ik lekker veel lichte plukken er in, lekker zomers!

Wat vinden jullie ervan?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:27

Dat eerste kapsel is wel leuk zeg. Ben benieuwd naar het resultaat :)

Milky_Way

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 22:43

En hoenis het geworden malouke? Ik vind die 1e op dat plaatje ook erg leuk!

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 07:47

Hallo!

Nu was ik gister bij de kapper om te vragen of ik mijn haar dus ontkleuren en daarna naar blond kon verfen....
Ze zeiden dat ik beter highlights kon zetten, omdat het anders erg gelig werd (in het begin?). en dat mijn haar zou afbreken...

Iemand hier ervaring mee?
Ik wil het liever toch gewoon echt in 1 keer blond.. En ik zie dat meerdere dat kunnen...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 11:43

Ontkleuren is heeeeeeeeel erg slecht voor je haar, dus je kapster heeft zeker gelijk om dat af te raden.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 21:41

Highlighten is dan idd wat beter (en mooier) :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:04

ik wil mijn haar een tintj donker doen mar heb al vrij donker bruin haar dus ben bang dat het dan zwart word dus laat ht maar bij een goede kapster doen zodat ik zkr ben van mn kleu rhaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 12:37

Weet iemand misschien iets hoe mijn vriend zijn haar kan doen?

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 9723_n.jpg

Hij wilt het niet kort/millimeteren oid zegt hij. Het probleem met zijn haar is zegmaar dat het krult, en als het dan iets teruggroeit nadat het geknipt is ziet dat er heel dom uit, vooral aan de achterkant. :3

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 14:16

Ik ga zo highlights in m'n haar smeren, wish me luck :P

@manegepaard; misschien gewoon een stukje eraf? Ik ben niet zo handig met jongens kapsels haha :') Of es vragen bij de kapper zelf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 14:22

Nee ik ook niet. :') Daarom vraag ik het. := xd

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 14:23

Google haha? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 14:53

Al geprobeert, maar ik kom uit op dit soort dingen:
Afbeelding

:+

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 15:30

Sexy! Haha

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 15:35

Haha heel charmant idd :+

Ik zit nog steeds in de knoop met het rood uit m'n haar krijgen...
M'n haar zelf is allang niet meer rood, maar als ik het nu lichtbruin/bonkerblond verf wordt het toch nog wel oranje doordat die verf er nog onder zit, toch?
Nu las ik ergens dat Head & Shoulders kan werken om het rode eruit te wassen of dat je het kan verven met as-blonde verf. Iemand hier ervaring mee?
Zat zelf nog te denken aan John Frieda blond shampoo, maar zou dat nog helpen?

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 15:40

Tutti_Frutti , misschien de White toner proberen van Directions?

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 19:01

Stond op internet dit over:
Directions White Toner is good for neutralising yellow tones left after bleaching.

Mijn haar is nu nog niet gebleekt, en wil dit ook liever niet omdat het echt funest voor je haar is :+
Even snel een foto gemaakt van mijn haar nu:
Afbeelding

Zat er eerst aan te denken om het gewoon superkort te knippen, maar begin toch weer te twijfelen!
Moet sowieso naar de kapper voor dooie haarpunten, dun dan maar even bespreken met de kapper wat zij ervan zegt.
Het verven doe ik toch liever zelf.

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 20:03

Ik heb jullie hulp nodig!
Ik ga binnenkort weer naar de kapper en wil mijn haar weer donker of juist blond verven. Alleen weet ik niet wat ik moet doen :')

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/396174_278556012199882_100001364571322_719878_491057536_n.jpg
Ik met donker haar. ( rechts )

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/384569_237039826351501_100001364571322_602465_2056115231_n.jpg

Blond

Ik heb nu een beetje tussen donkerblond haar, maar wil het dus weer graag blond of donker.

Ik heb de foto's even in linkjes gezet, want anders deden ze het niet :+

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 23:00

Lau: ik ga bij jou denk ik voor blond :) dat donkere is een beetje streng vind ik..

En voor degene hierboven met een rode gloed: blondshampoo en asblonde verf helpen denk ik niet.. Met verf maak je t gelijk veel blonder en de shampoo werkt denk ik alleen als t al blond is en er nog een gloed in zit.. schwarzkopf oid kun je proberen, zijn redelijk agressieve shampoos dus weet niet of je haar/hoofdhuid daar tegen kan? En anders hmmm.. Verven met een donkerblonde/lichtbruine kleur zonder roodtinten?

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 23:41

Zwitsal schreef:
Lau: ik ga bij jou denk ik voor blond :) dat donkere is een beetje streng vind ik..

En voor degene hierboven met een rode gloed: blondshampoo en asblonde verf helpen denk ik niet.. Met verf maak je t gelijk veel blonder en de shampoo werkt denk ik alleen als t al blond is en er nog een gloed in zit.. schwarzkopf oid kun je proberen, zijn redelijk agressieve shampoos dus weet niet of je haar/hoofdhuid daar tegen kan? En anders hmmm.. Verven met een donkerblonde/lichtbruine kleur zonder roodtinten?

Bedankt voor je reactie!
Lichtbruin heb ik er al eens ingehad, misschien nog een tint lichter of donkerblond en dan lekker laten uitgroeien en wassen met blondshampoo :) Denk dat dat het wordt!

Kan je nou op een verpakking goed zien of er roodtinten inzitten? Ik heb vorige x maar gewoon een bruine kleur gepakt die ik mooi vond zonder er verder over na denken namelijk :P!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 23:46

Manegepaard schreef:
Al geprobeert, maar ik kom uit op dit soort dingen:
[ Afbeelding ]

:+

Buiten dat het een man is, hij aan maar 1 kant haar heeft en zijn zonnebril eroverheen zit, heeft hij echt práchtig dik blond haar!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 23:51

mn haar nu, niet meer verder bijgekleurd
(wat wel weer nodig is )
Afbeelding
Afbeelding

NewForestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 17:10

hai allemaal,

Momenteel ben ik bezig met een documentaire over kinderkanker met als onderdeel de actie haar doneren voor pruiken. Want kinderen met kanker die hun haar verliezen willen graag een pruik maar van synthetisch haar gaat het erg kriebelen en het wordt super warm. Helaas is een pruik van echt haar erg duur en ze krijgen maar 75 euro vergoed want dus veel te weinig is.

Dus wie doet er mee voor dit goede doel om zijn of haar haar te doneren (minimaal 25 cm in een vlecht, geverft haar is geen probleem). Bij ons groeit het vanzelf weer aan, bij hun niet. De actie vindt plaats op 18 juni 2012 bij kapper NIK noordwijk bronckhorststraat 47 (het knippen is gratis)

Deze kapper heeft al diverse awards gewonnen zoals de coiffure award 2010 7 nominaties 2011 en de avant garde award 2010-2011, dus je kapsel is in goede handen.

Als je mee wilt doen stuur dan je naam, telefoonnummer en emailadres naar info@perfectmovies.nl Hier kan je tevens meer informatie vinden over de actie en de documentaire (je wordt dus gefilmd tijdens het doneren)

Ik doe ook mee!! Jij toch ook...

groetjes,
Kim van Schooten
Perfect Movies
info@perfectmovies.nl
http://www.perfectmovies.nl

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:15

Ik heb besloten over te stappen naar een andere haarkleur. Na 1,5 jaar rood (wel verschillende kleuren rood) ga ik over op paars. Heb me eerst ingelezen op internet, ook dit topic. Vandaag in Amersfoort naar een zaak geweest waar ze haarverf verkopen wat je zelf kan mixen en me laten adviseren. Zit nu in de ontkleuring. Dat mag maximaal 50 minuten zitten en dan gaat het paars erin. Ben benieuwd hoe 't wordt.. Vind het wel spannend zo voor de 1e keer helemaal zelf de verf mixen :+ To be continued..

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 23:07

avond dames! Ik had een tijd dit: Afbeelding

nu dit: Afbeelding

en nu wil ik eigenlijk toch terug naar het bovenstaande. Nu zal dat voor het knippen absoluut geen probleem zijn. Maar verven doe ik zelf en ik twijfel even over de verf die ik hier voor nodig ga hebben. Ik ben zelf platina blond dus eenmaal terug naar blond hoef ik er niets meer aan te verven daarom durf ik het terug kleuren wel zelf aan. Moet ik hiervoor gewoon blondeer voor gebruiken?