Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chantalhaf schreef:Een week en een dag gestopt vandaag. Had het helaas maandag en dinsdag erg moeilijk mn arm was weer uit de kom gevlogen ( gebeur regelmatig) en helaas deze keer tot 2x aan toe in het ziekenhuis erin moeten laten zetten. Kzag het echt ff niet meer zitten en wilde zo graag een sigaret maar heb me sterk gehouden en niet gedaan ( heb zo ontzettend veel geshopt vant weekend dat ik geeneens meer geld heb om sigaretten te kopen hahah)
@Mariz: Er zitten zooooooooveel meer voordelen dan nadelen aan het stoppen ( raar om dat uit mijn mond te horen hihi)
@Falbala: Oef daar had ik nog geeneens over nagedacht........ de zomer! Och das nog ook wel heel ver weg, gaan we nog niet aan denken
@Mii_Jessica:Wowwwwww 23 weken! Super goed zeg! Mijn vriend rookt gelukkig niet, als hij het wel had gedaan was ik nooit gaan stoppen ahhahah
IngridB schreef:Smaken? nee niet echt
IngridB schreef:Ooit sluit ik me aan in het rijtje 'niet rokers'.
Anoniem schreef:Ik heb dat boek van Allan Carr "stoppen met roken voor vrouwen" ook gekocht, ben nu op blz 29 (zat bij de kapper vandaag, kon ik mooi dat lezen). Ik heb de normale versie van het boek al gelezen en dat helpt me eigenlijk wel heel goed, maar ik had die vrouwenversie voor mijn schoonzus gekocht die nooit wilde stoppen met roken. Zij was halverwege het boek en belde me op dat ze moeite had met door blijven roken maar dus niet eerder mocht stoppen dan aan het eind van het boek. Toen ik dat hoorde wilde ik dus die vrouwenversie ook nog lezen....
Mischien een aanrader voor de mensen hier die er moeite mee hebben en het nog niet hebben gelezen?