Ik ga vanavond weer..
Heb tijdens het lopen al een poesje van een paar weken gevonden en 2 loslopende geiten..
Lees dat er ook al een koe gevonden is, wat grappig..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maarja had k na 10 minuten de motivatie gevonden van naja ik loop hem gewoon uit. Kreeg ik ontzettende steken in mijn rechter zij waar mn blindedarm zit. Echt niet meer grappig. Heb de 12 minuten toen nog gelopen met af en toe een pauze. in totaal denk ik een halve minuut ofzo. En daarna maar niet meer de overige 12 minuten gelopen. Zelfs wandelen deed pijn.. Had het de vorige keer ook al maar niet zo erg.
?! Tot ik zag dat het 20 minuten was! Toch vind ik 20 minuten alsnog een hele prestatie hoor! Ik haal 'm nu ook, maar ben daarna ook wel kapot! Wil donderdag de les van 20-10 gaan doen (als ik het goed heb?) Heb er overigens meer last van met mijn longen dan met mijn spieren, maar dat komt omdat ik nog steeds rook. Moet ik echt eens mee gaan kappen.
, ik heb echt zo'n gigantische haat-liefde verhouding met die stem! Soms vind ik d'r heel lief, maar vaak mag ze veeeel sneller zeggen dat we er al zijn!

iemand nog beginnerstips voor me? (heb niet echt tijd om 74 pagina;s bij te lezen
) 
Hopen dat al die blessures snel genezen en jullie snel weer hardlopen kunnen!
Maar ben nu wel ontzettend trots op mezelf en ben weer gemotiveerd om weer fanatiek te gaan hardlopen!
.
.
maar we gaan er weer tegen aan