Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laughterline schreef:Ik ben bij een homeopaat, die heel m'n lichaam kan doormeten. Iets wat de dokter absoluut niet kon zien. Hij zag zelfs in de grafieken die je achteraf krijgt dat ik hsp ben.
Zonder hem en zijn oplossingen...laat ik t zo zeggen hij heeft mij en vele in m'n familie heel erg geholpen. Terwijl doktoren en ziekenhuis onderzoeken er niet uit kwamen.
11AFotograaf schreef:laughterline schreef:Ik ben bij een homeopaat, die heel m'n lichaam kan doormeten. Iets wat de dokter absoluut niet kon zien. Hij zag zelfs in de grafieken die je achteraf krijgt dat ik hsp ben.
Zonder hem en zijn oplossingen...laat ik t zo zeggen hij heeft mij en vele in m'n familie heel erg geholpen. Terwijl doktoren en ziekenhuis onderzoeken er niet uit kwamen.
Wow, dat klinkt wel heel erg interessant! Waar zit die ergens?
laughterline schreef:Niet heel erg ver van je vandaan zie ik!
http://www.gcuden.nl/
Maarten Gruwel is hij, denk wel dat ie een paar weken wachtlijst heeft voor nieuwe patienten. Hij heeft 't erg druk haha. Maar zeer zeker de moeite waard
Zo heeft m'n schoonzus al maanden heel erg last van haar maag en darmen... doktoren en ziekenhuisbezoeken... ze kwamen er maar niet achter en ze konden niks vinden. 1 bezoekje aan Meneer Gruwel en hij wist meteen hoe of wat..
11AFotograaf schreef:laughterline schreef:Niet heel erg ver van je vandaan zie ik!
http://www.gcuden.nl/
Maarten Gruwel is hij, denk wel dat ie een paar weken wachtlijst heeft voor nieuwe patienten. Hij heeft 't erg druk haha. Maar zeer zeker de moeite waard
Zo heeft m'n schoonzus al maanden heel erg last van haar maag en darmen... doktoren en ziekenhuisbezoeken... ze kwamen er maar niet achter en ze konden niks vinden. 1 bezoekje aan Meneer Gruwel en hij wist meteen hoe of wat..
Dat is inderdaad dicht bij! Ik ga zeker even kijken! Ben voor volgend jaar overgestapt naar een andere zorgverzekering, zodat ik wel alternatieve geneeswijze vergoed krijgt, dus dit klinkt wel heel interessant!
@Beauty26: Ik ben nog niet echt binnenste buiten gekeerd... Het is meer dat ze de standaard testen doen en daar niets uit komt... Bloedwaardes zijn goed, echo's en foto's zijn altijd goed en toch heb ik veel last van vermoeidheid en lichamelijke klachten...
Dit jaar letterlijk 3 onderzoeken in het ziekenhuis gehad en 3 keer was de uitslag perfect en konden ze mijn klachten niet achterhalen... Zo heb ik ook 1,5 jaar met een knieblessure rond gelopen waar ze geen oorzaak van konden achterhalen.