Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Weten jullie trouwens hoe slecht snack a jacks zijn?
Ik heb net les 1 van start to run met Evy succesvol afgerond en nog een stukje extra hardgelopen! Ging lekker!
Flying_Angel schreef:Jaa start to run is ook handig!
Mars waar wil je marathon gaan doen. Ooit zou ik weleens de Marathon van New York willen lopen! Fantastisch, maar goed. Dat is iets voor de lange termijn haha!
Mars schreef:Flying_Angel schreef:Jaa start to run is ook handig!
Mars waar wil je marathon gaan doen. Ooit zou ik weleens de Marathon van New York willen lopen! Fantastisch, maar goed. Dat is iets voor de lange termijn haha!
Jaaa die van New York lopen wil ik ook heel graag!
Maar dat doel is zowel financieel als conditioneel voorlopig nog niet haalbaar
Dianta schreef:iloonaa__: kies voor +20 kaas, +20 staat voor het vetgehalte (+40 is bijvoorbeeld heel vet). Ik eet wraps (of tortilla of burrito, weet niet wat de juiste benaming is, ongeveer 150kcal per stuk). Ik gooi er verschillende groentjes tussen zoals tomaten, salade, komkommer, wortel, broccoli en veel kruiden. Ik weet niet of het beter is als een broodje maar ik krijg er alleszins meer groenten tussen
sympie schreef:ik mag 4 bruine boterhammen eten met mager beleg
en ongebonden soep
Norton schreef:Yep Mars ik ben ook van de wel koolhydraten etenn. Ik heb PDS (prikkelbaar darmsyndroom) en dan heb je die vezels uit koolhydraten erg hard nodig.
Gemiddeld dagje voor mij
Ontbijt: dubbele boterham met zoet (hageslag, pasta)
Tussendoor: appel
Lunch: 1 boterham met vleesbeleg en bakje yoghurt of salade (komkommer/paprika)
Tussendoor: banaan/mandarijn.
Avondeten: Tosti ham/kaas, 2 stuks
Ga zo sporten en dan lust ik geen warme maaltijd
Vandaag gezondigd, 2 mini chocolaatjes en broodje kroket op. Dus vanavond maar eens flink aan de bak bij de b-kick. Normaal eet half bordje warm eten.
Tussendoor drink ik water, zwarte koffie en bij de lunch bekertje melk