[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

P3TR4

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 18:20

Ik heb voor een aantal dagen terug een navelpiercing laten zetten :j, ben er erg blij mee. Tot nu toe totaal geen last van gehad (klopt snel af). Merk wel dat er overal een ander advies word gegeven voor "het onderhoud", ik heb juist het advies gekregen er niets mee te doen. Elke dag douchen moet voldoende zijn en moet zeggen het gaat helemaal top!! Advies hier was 9 maand wachten met een andere erin, dus dat doen we dan maar braaf :j

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 18:37

Ja dat advies (niet aankomen, niet moeilijk doen met spulletje som 't schoon te maken) kreeg ik ook bij mijn piercing. (oor). Moet zeggen, beviel me prima. Je lichaam moet het zelf aan kunnen ;)

P3TR4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 18:46

Ja nou idd, plus hij zei ook elke keer als jij er aan zit, trek je weer een klein wondje open. Dus kon hem wel volgen in het advies :). We wachten geduldig de 9 maanden af, hoop zo dat hij niet uitgroeid :')!

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:11

Wat leuk zeg navelpiercing! Lijkt me echt tof, alleen ik zou dat zo moeilijk vinden 9 maanden :=
hehe,

toen net me tongpiercing ff uit gehaalt beetje viezigheid weg enz, maar jeetje je voelt gelijk rust in de mond haha heel apart. :P

P3TR4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:21

Hihi, tja ieder z'n ding ;). Volgens mij is dat ook wel bij elke piercer verschillend, wanneer die aanraad er een nieuwe in te doen :j.

Kijk een tongpiercing, vind ik er ook leuk uitzien, maar daar begin ik dus niet aan :')!!

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:33

jaa precies, :j .

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:54

Ik durf nog steeds het balletje op m'n tongpiercing niet te verwisselen (laat staan 'm helemaal eruit halen) en ik heb 'm 1 september laten zetten. :')

P3TR4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:56

Kan ik mij best voorstellen :'), kun je het niet laten doen ;)

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:14

Ik vond het eerst ook een beetje eng, maar durf 'm gewoon te wisselen nu :j Kan niet zoveel fout gaan!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:45

Tongpiercing is qua verwisselen echt de meest simpele piercing. Glijd er zo door, en naar mijn mening kun je niet zo snel iets beschadigen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:57

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:14

(Ik vind dit persoonlijk al te groot. :P)
Ik moet zeggen dat je oren wel mooi zijn zo, met die tragus, die neuspiercings erin en een tunnel. Ik denk alleen dat het z'n 'rustige' (ik kom ff niet op het juiste woord) aanblik een beetje kwijt raakt naarmate je tunnel breder word.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:23

Heb je helemaal gelijk in, maar ik wil absoluut dat het meer gaat opvallen :j

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:24

Als je 'm verder wil stretchen, zou je ook de knopjes wat groter moet doen. Anders vallen ze zo weg, is ook zonde want het geeft juist zo'n leuk effect.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:06

Vrijdag krijg ik mijn navelpiercing!

DQ: Ik vind je oor er heel rustig uit zien maar als je hem nog groter doet wordt het meer onrustig. Vind ik

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:11

mlc schreef:
Als je 'm verder wil stretchen, zou je ook de knopjes wat groter moet doen. Anders vallen ze zo weg, is ook zonde want het geeft juist zo'n leuk effect.

nee de knopjes blijven dit formaat :j ze worden zelfs vervangen door gouden "effen" balletjes dus geen bling meer, en ik heb ook een zwarte tunnel besteld dus bestel ook allemaal zwarte balletjes voor daarbij :j

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:15

Ik denk dat het beeld dan een beetje uit balans raakt. Een grotere tunnel, en kleine knopjes haalt het een beetje uit evenwicht denk ik

Melanthe0396

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:35

Vraagje: Ik wil voor al mn oorbelgaatjes, totaal 11, knopjes, of iig iets dat niet lastig is omdat ik 6 maanden in amerika op Ranch ga werken. Jullie enige ervaring met wat het fijnste zit en ook goed blijft zitten?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 09:12

xDramaQueen schreef:
Bonjoy schreef:
Ik wil eigenlijk ook nog wel wat nieuws, maar wat? _O-

prop je oren vol _O- (normale oorbel gaatjes)

Heb er al vier, en kan niks meer bij, want dan zit ik in het kraakbeen :P

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 09:33

DQ: jouw gaatjes zijn echt mooi gelijk allemaal. Netjes op één lijn, zelfde afstand ertussen. Vind het echt heel mooi nu! :j Vooral met dat goud!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:00

Zo, gisteren heb ik dus weer een piercingshoot gehad. Dat was mijn eigen record, want dit keer kreeg ik er 72 over mijn benen.
Bij deze benoem ik mijn benen tot de pijnlijkste plek om te piercen _O- De huid wilde echt niet mee, dus het was echt een heel geduw om er een naald door heen te krijgen.
Ook hebben we de knieholtes meegepierced. Dat was op zijn zachtst gezegd onaangenaam :')

Het was wel echt ontzettend gaaf. Op het begin was het allemaal te doen enzo. Maar ach.. na ongeveer 4 uur piercen kon ik ook nergens meer tegen :))

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:25

Respect RS! := Ben echt benieuwd naar foto's! Auwtjs.

Mijn Conch begint nu pijnlijk te worden :\ Heb 'm nu 5 dagen, waarvan 4 dagen nieteens het gevoel heb gehad dat ie er zat, maar vannacht kon ik er echt niet op slapen. Sinds gisteren klopt & steekt ie.. niet fijn! Ik heb 'm altijd schoongemaakt met zeezout/gekookt water met een wattenstaafje (is nogal lastige plek haha).. en dan duwde ik de piercing even naar voren, schoonmaken met nat/zout wattenstaafje & weer naar achteren. En dan goot ik de rest van het water met zeezout even achter m'n oor langs (kreeg die plek niet goed met m'n wattenstaafje haha).
Maar nu kan ik de piercing nauwelijks nog naar voren duwen (oor is dus dikker geworden denk ik) en doet ie dus pijn. Iemand ervaring met een Conch en weet of dit iets normaals is?
Ik ga sowieso morgen even voor de zekerheid langs een piercingshop :) maar ik wil even weten wat ik er anders in ieder geval aan kan doen :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:27

Klinkt alsof er iets in is gekomen, hij kan altijd geirriteerd zijn.
Als je de piercing echt niet meer kan bewegen is het een slim plan om een langer staafje te halen.

En ik zou ipv zeezoutoplossing ook unicura proberen. :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:43

Red_Savage schreef:
Klinkt alsof er iets in is gekomen, hij kan altijd geirriteerd zijn.
Als je de piercing echt niet meer kan bewegen is het een slim plan om een langer staafje te halen.

En ik zou ipv zeezoutoplossing ook unicura proberen. :)

Ja, langer staafje wilde ik dus idd halen morgen! :) Piercer twijfelde eerst nog of ie me een langer staafje erin zou doen, maar deze paste toen goed en was zat ruimte. Nu nogsteeds wel een beetje, maar dikker moet m'n oor niet worden haha.
Ja ik heb dus unicura gehaald, maar dat is gewoon zeep. Las hier laatste echt een blok zeep? Ook zit er in alle unicura die we nu in huis hebben parfum :\ ?? Dus ik gebruik het maar niet. Ik had wel een flesje toen die ik had gebruikt voor m'n helix. Die was opeens spoorloos en toen vond ik 'm weer, bleek er parfum in te zitten.. dus ik weet niet of dat echt die was! Heb 'm dan ook niet meer gebruikt :=

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:47

Unicura ultra of balance in blokvorm is prima. :)