Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kimmm schreef:1.75 is inderdaad niet veel ik hou zelf totaal niet van lippotloden, heb er zelf zo`n ordinaire idee over maar dat ligt totaaaal aan mij
Marije__ schreef:Bonjoy schreef:Look van vanavond. Helaas lijkt hij op de foto erg grijs, terwijl het wel gitzwart was(heb het zwart op de oogleden met een vochtige kwast aangebracht, en vanuit de crease met 'droge' oogschaduw naar boven beblend) Moest even improviseren voor het blenden, want mijn blending brush ligt nog bij vriendlief
Echt super gaaf!!! zou dat iets zijn voor blond haar, blauwe ogen?
Marije__ schreef:Bonjoy schreef:Look van vanavond. Helaas lijkt hij op de foto erg grijs, terwijl het wel gitzwart was(heb het zwart op de oogleden met een vochtige kwast aangebracht, en vanuit de crease met 'droge' oogschaduw naar boven beblend) Moest even improviseren voor het blenden, want mijn blending brush ligt nog bij vriendlief
[img ]http://i446.photobucket.com/albums/qq190/JSFotografieJoyce/zwartsmokeylook.jpg[/img]
Echt super gaaf!!! zou dat iets zijn voor blond haar, blauwe ogen?
Bonjoy schreef:]http://i446.photobucket.com/albums/qq190/JSFotografieJoyce/zwartrood.jpg[/img]
Look met zwart en rood
MyWishMax schreef:Ik heb morgen dagje vrij dus dan ga ik maar eens tutten. Gebruik tegenwoordig door de weeks bijna niks meer, weekend wel.
Heb alleen dat als ik foundation of poeder gebruik dat je die blonde haartjes opgezicht onwijs ziet, dus durf overdag geen make up te dragen behalve mascara, oogschaduw en oogpotlood
Polaris schreef:_Kimmm schreef:1.75 is inderdaad niet veel ik hou zelf totaal niet van lippotloden, heb er zelf zo`n ordinaire idee over maar dat ligt totaaaal aan mij
Als je een bruin lippotlood bij een lichte kleur lipstick doet wel ja (zoals in het filmpje van Anita, ergens hierboven).
Je moet het potlood in een matchende kleur bij je lipstick zoeken, ongeveer dezelfde kleur.
En je kunt ook in plaats van lipstick je hele lippen inkleuren met potlood, dat blijft (bij mij) langer zitten.
_Kimmm schreef:Bonjoy schreef:
Look met zwart en rood
Gaaf zeg wat voor make up gebruik je ?