Puisten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:36

:(:) @ love_western.. Even zinkzalf erop smeren en dan een pleister erop wil nog wel eens helpen, of teatree olie :j Dat doe ik meestal 's nachts als ik 1 of meerdere 'losse' puistjes heb. Dan is het de volgende ochtend iig minder.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-03-12 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:36

Pff ik ga er vanaf mijn 13e ook al mee naar bed, en sta er ook mee op.. Nu 19..

Ben ook altijd chagrijnig als mijn huid slecht is, terwijl ik al een hele tijd een vriend heb, die merkt het eerder aan mijn gedrag of mijn huid goed of slecht is dan dat hij het ziet :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:38

Daarom is de bioscoop dé plek voor een date, daar is het donker.. :+
Nee zo moet je het niet zien, je moet jezelf niet verstoppen. Maar ik spreek altijd wel liever s'avonds af, want dan is het niet warm en zweet ik niet etc, dus blijft mijn make-up vaak ook nog beter zitten.
En aan de ene kant wil ik ervoor aan de pil, aan de andere kant niet, ik ben namelijk erg bang dat ik er van ga aankomen, en dat wil ik absoluut niet. :o
Ik ben nu niet dik, maar ik moet wel letten op wat ik eet en dat ik genoeg beweeg.

love_western :(:) even stomen en het dan schoonmaken? dan zijn ze bij mij zo weg.. (echte pukkels/puistjes)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:40

@ MaartPaard: Gek he :+ Mijn exen 'zagen' het ook nooit. Of dat was puur lief bedoeld.. I don't know..

@ Aylie: Niet aan de pil beginnen hoor :n Ik werd daar ontzettend depressief van.. het is gewoon troep.. En het helpt niet eens bij iedereen tegen puistjes, bij sommige mensen wordt het juist erger.

MaartPaard

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:41

Bij mij waren de puistjes eigenlijk gelijk met de pil maar werd er wel nogal depri van..

monicees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:41

kom ook ff binnen vallen ;)

ik moest afgelopen december verplicht voor derest van mijn leven stoppen met de pil.. lang verhaal.
je raad het al, pukkel oorlog!!

Naar de apotheek gegaan voor advies.. werd geholpen door een aziatish vrouwtje (op de 1 of andere manier vind ik altijd dat aziatishe vrouwen een mooiere huid hebben dan westerse) dus ik nam haar advies van harte :D

zei zij vis-olie pillen!!

Bijna overal tekoop.. en het werkt echt... echter moet je het wel volhouden, als je ze een paar dagen niet neemt is dat meteen te zien.

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:42

Heb ik ook jaren geslikt.. Werkt niet bij mij helaas..

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:44

Daarom wil ik het ook liever niet.. pas als het echt noodzakelijk word, en dat is het nu nog niet. :)
De vitamine B pillen met biergist die ik slik lijken ook niet echt te helpen, maar ik ben altijd bang als ik er mee stop dat het dan toch erger word.. en ik heb toch al een doosje dus kan hem beter opmaken.
Verder eet ik nogsteeds amper kaas (van 7x per week naar 1/2x), ik drink minimaal 0,5 liter water per dag en vaak nog wel meer + groene thee of rooibos thee.
En ik probeer niet te veel varkensvlees en brood te eten, maar kan niet altijd zonder.
En hou m'n gezicht schoon en probeer er niet te veel aan te zitten en goed te slapen, meer kan ik er denk ik niet aan doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:44

Ik slik ook visoliepillen (aanvankelijk voor m'n concentratie), maar het hielp ook voor mn huid idd. Het is er minder door geworden, en in het begin bijna weg, maar het werd na een tijdje weer erger. Je lichaam went eraan ofzo.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:45

Dat zou ik nog wel willen overwegen die visolie-capsules, maar volgens mij komt het bij mij door de puberteit en kan ik behalve goed eten, het goed schoonhouden, goed slapen en genoeg bewegen er verder niets aandoen.

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:50

wow, jullie nemen veel verschillende pillen in haha.
Ik kon voor dat ik een ongeluk kreeg nog geen paracetamol door mijn keel krijgen
al had ik het graag. Maar daarna moest ik zoveel pillen slikken dat ik ze nog amper voelde,
maar ik hou er toch niet van eerlijk gezegd, het voelt altijd zo chemisch haha.
En ik denk altijd dat je huid op een gegeven moment niet meer zonder kan,
en als je dan stopt dat het 100x erger is..

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:32

@xAylie, ik zou ook niet aan de pil beginnen als ik jou was hoor. Ik werd er enorm depressief van én kwam er 20 kilo van aan. En het hielp ook niet eens.

Ik sta al vanaf m'n 10e er elke dag mee op, ben nu 16. Maar het gaat de laatste tijd heel goed en aangezien ik nu niet meer als een zombie door het leven ga door goede supplementen voel ik me super! Kan weer lekker genieten van alle kleine dingen en heb ontzettend veel zelfvertrouwen.

Hopelijk gaat het snel beter met alle huidjes, laten we hopen op veel goed weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:58

Welke supplementen gebruik jij dan Unoo ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:58

Juul schreef:
:(:) @ love_western.. Even zinkzalf erop smeren en dan een pleister erop wil nog wel eens helpen, of teatree olie :j Dat doe ik meestal 's nachts als ik 1 of meerdere 'losse' puistjes heb. Dan is het de volgende ochtend iig minder.

Heb ik beide niet. Maar zal eens zinkzalf kopen voor de echte grote.

Vooral mijn voorhoofd is erg. Gelukkig zit daar een pony voor. En word er gewoon onzeker van.
en heb het vooral zo erg sinds ik vitamine B12 spuit. Dus kan daar wel mee stoppen, maar krijg ik weer zelfde klachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:59

Unoo schreef:
@xAylie, ik zou ook niet aan de pil beginnen als ik jou was hoor. Ik werd er enorm depressief van én kwam er 20 kilo van aan. En het hielp ook niet eens.

Ik sta al vanaf m'n 10e er elke dag mee op, ben nu 16. Maar het gaat de laatste tijd heel goed en aangezien ik nu niet meer als een zombie door het leven ga door goede supplementen voel ik me super! Kan weer lekker genieten van alle kleine dingen en heb ontzettend veel zelfvertrouwen.

Hopelijk gaat het snel beter met alle huidjes, laten we hopen op veel goed weer!

Hopelijk ook. Heb echt zin aan de zomer

Maar niet iedereen komt aan van de pil. Ik ben juist lichter geworden (komt ook door meer beweging) en ben ook niet depressief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:00

xAylie schreef:
Daarom is de bioscoop dé plek voor een date, daar is het donker.. :+
Nee zo moet je het niet zien, je moet jezelf niet verstoppen. Maar ik spreek altijd wel liever s'avonds af, want dan is het niet warm en zweet ik niet etc, dus blijft mijn make-up vaak ook nog beter zitten.
En aan de ene kant wil ik ervoor aan de pil, aan de andere kant niet, ik ben namelijk erg bang dat ik er van ga aankomen, en dat wil ik absoluut niet. :o
Ik ben nu niet dik, maar ik moet wel letten op wat ik eet en dat ik genoeg beweeg.

love_western :(:) even stomen en het dan schoonmaken? dan zijn ze bij mij zo weg.. (echte pukkels/puistjes)

Ik moet ook goed opletten wat ik eet. En dat ik genoeg beweeg.
maar ben niet aangekomen door de pil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:01

Ik was maar 2 kilo aangekomen van de pil :j Toen zat ik eindelijk op een redelijk normaal gewicht :')

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:37

Ik ben nog niet aangekomen van de pil. Dermatoloog zei dan ook dat je van Yasmin normaal niet verdikt.
Maar moodswings kan je blijkbaar wel op rekenen...

Toen ik een aantal jaar geleden ook last had van acne maakte ik me er veel minder zorgen om. Ik wou dat ik dat nog kon.
Mijn huidje gaat redelijk. Ben nu ongesteld, maar merk er amper wat van. Ben de voorbije 3 weken dan ook al constant ongesteld geweest, veel bleef er dus niet meer over voor in de stopweek. :')

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:41

Ik ben ook niet aangekomen en ben ook niet down van de pil gelukkig :) Iedere maand ongesteld worden, daar zou ik wel depressief van worden :') hihi

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 13:04

Ik was daarvoor ook typetje anorexia, terwijl ik niet aankwam wat ik ook at. Maar nu zie ik er gelukkig veel beter uit.

@Juul via testen kwam eruit dat ik een tekort had aan de natuurlijke suiker D-ribosamine, en daarbij slik ik nog AHMS en speciale vitamine-B tabletten. Maar niks van dit moet je gaan slikken zonder dat er een orthomoleculaire arts (of iemand vergelijkbaars) je heeft getest en er uit kwam dat je dit moet slikken.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:58

Yasmin is een wat zwaardere pil toch?
Ik kwam ook kilo's aan van de pil in 1/2 maand tijd(diane) dus ben ermee gestopt en toen weer afgevallen :P ( voelde me echt letterlijk opblazen haha) dan had ik nog liever puisten dan dat ik aankwam.

Ik heb de voedsel allergie test gedaan en daar kwam niks uit dus dan zal het toch de hormonen zijn
ik probeer zuivel, kip/vlees, snoep/chocola enzo te vermijden ( producten waar veel rotzooi in zit)
Mijn huid is vandaag wel iets beter kan door de zon komen en dat ik er minder rotzooi op smeer :)

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 15:02

mymy schreef:
Ik kwam ook kilo's aan van de pil in 1/2 maand tijd(diane) dus ben ermee gestopt en toen weer afgevallen :P ( voelde me echt letterlijk opblazen haha) dan had ik nog liever puisten dan dat ik aankwam.

Ik heb de voedsel allergie test gedaan en daar kwam niks uit dus dan zal het toch de hormonen zijn
ik probeer zuivel, kip/vlees, snoep/chocola enzo te vermijden ( producten waar veel rotzooi in zit)
Mijn huid is vandaag wel iets beter kan door de zon komen en dat ik er minder rotzooi op smeer :)

Bij mij hebben zo ook mijn hormoonbalans en vitaminebalans bekeken. Ik weet niet hoe zedat bij jou hebben gedaan maar bij mij ging het via doorbloedingspunten met een speciale pen.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 15:17

Unoo schreef:
mymy schreef:

Bij mij hebben zo ook mijn hormoonbalans en vitaminebalans bekeken. Ik weet niet hoe zedat bij jou hebben gedaan maar bij mij ging het via doorbloedingspunten met een speciale pen.

Ik heb alleen een bloedtest gehad ( 3 buisjes brrr)

Mischien kan ik dat eens laten doen ergens..

Bij mij is het ook raar want het is pas sinds oktober begonnen dus ver boven de pubertijd :+
ineens kreeg ik een hele slechte huid terwijl ik niks veranderd had.. ( 24 jaar)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 15:56

Fijn dat jou huidje iig is opgeknapt Unoo!

En lastig dat allemaal met die vitamine B12 injecties :(:) maar hoe komt het dan dat je daar zo'n slechte huid van krijgt? heb dat namelijk al veel vaker gehoord..

Mijn huid gaat redelijk, voorhoofd is minder mooi door ongesteldheid en boven m'n mond trekt voor zover ik nu kan zien alles weg :D wel jammer dat ik er littekentjes aan over heb gehouden..
Ben wel blij dat ik nu eindelijk ongesteld ben geworden want de stress ervoor is in een woord poedersuiker (ook kwa huid) en daarna word het gelukkig altijd beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 19:50

xAylie schreef:
Fijn dat jou huidje iig is opgeknapt Unoo!

En lastig dat allemaal met die vitamine B12 injecties :(:) maar hoe komt het dan dat je daar zo'n slechte huid van krijgt? heb dat namelijk al veel vaker gehoord..

Mijn huid gaat redelijk, voorhoofd is minder mooi door ongesteldheid en boven m'n mond trekt voor zover ik nu kan zien alles weg :D wel jammer dat ik er littekentjes aan over heb gehouden..
Ben wel blij dat ik nu eindelijk ongesteld ben geworden want de stress ervoor is in een woord poedersuiker (ook kwa huid) en daarna word het gelukkig altijd beter.

Geen flauw idee, is gewoon een bijwerking.

Maar slik nu ook sinds een paar dagen chlorella vital green tabletjes.
En nu lijkt mijn huid ook rustiger te worden.
Maar we wachten af. Maar ben bang zodra ik weer injectie zet, dat alles weer ontploft op mijn hoofd. En er weer onder zit.