Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juul schreef:@ love_western.. Even zinkzalf erop smeren en dan een pleister erop wil nog wel eens helpen, of teatree olie
Dat doe ik meestal 's nachts als ik 1 of meerdere 'losse' puistjes heb. Dan is het de volgende ochtend iig minder.
Unoo schreef:@xAylie, ik zou ook niet aan de pil beginnen als ik jou was hoor. Ik werd er enorm depressief van én kwam er 20 kilo van aan. En het hielp ook niet eens.
Ik sta al vanaf m'n 10e er elke dag mee op, ben nu 16. Maar het gaat de laatste tijd heel goed en aangezien ik nu niet meer als een zombie door het leven ga door goede supplementen voel ik me super! Kan weer lekker genieten van alle kleine dingen en heb ontzettend veel zelfvertrouwen.
Hopelijk gaat het snel beter met alle huidjes, laten we hopen op veel goed weer!
xAylie schreef:Daarom is de bioscoop dé plek voor een date, daar is het donker..![]()
Nee zo moet je het niet zien, je moet jezelf niet verstoppen. Maar ik spreek altijd wel liever s'avonds af, want dan is het niet warm en zweet ik niet etc, dus blijft mijn make-up vaak ook nog beter zitten.
En aan de ene kant wil ik ervoor aan de pil, aan de andere kant niet, ik ben namelijk erg bang dat ik er van ga aankomen, en dat wil ik absoluut niet.
Ik ben nu niet dik, maar ik moet wel letten op wat ik eet en dat ik genoeg beweeg.
love_westerneven stomen en het dan schoonmaken? dan zijn ze bij mij zo weg.. (echte pukkels/puistjes)
mymy schreef:Yasmin is een wat zwaardere pil toch?
Ik kwam ook kilo's aan van de pil in 1/2 maand tijd(diane) dus ben ermee gestopt en toen weer afgevallen( voelde me echt letterlijk opblazen haha) dan had ik nog liever puisten dan dat ik aankwam.
Ik heb de voedsel allergie test gedaan en daar kwam niks uit dus dan zal het toch de hormonen zijn
ik probeer zuivel, kip/vlees, snoep/chocola enzo te vermijden ( producten waar veel rotzooi in zit)
Mijn huid is vandaag wel iets beter kan door de zon komen en dat ik er minder rotzooi op smeer
Unoo schreef:mymy schreef:Yasmin is een wat zwaardere pil toch?
Ik kwam ook kilo's aan van de pil in 1/2 maand tijd(diane) dus ben ermee gestopt en toen weer afgevallen( voelde me echt letterlijk opblazen haha) dan had ik nog liever puisten dan dat ik aankwam.
Ik heb de voedsel allergie test gedaan en daar kwam niks uit dus dan zal het toch de hormonen zijn
ik probeer zuivel, kip/vlees, snoep/chocola enzo te vermijden ( producten waar veel rotzooi in zit)
Mijn huid is vandaag wel iets beter kan door de zon komen en dat ik er minder rotzooi op smeer
Bij mij hebben zo ook mijn hormoonbalans en vitaminebalans bekeken. Ik weet niet hoe zedat bij jou hebben gedaan maar bij mij ging het via doorbloedingspunten met een speciale pen.
xAylie schreef:Fijn dat jou huidje iig is opgeknapt Unoo!
En lastig dat allemaal met die vitamine B12 injectiesmaar hoe komt het dan dat je daar zo'n slechte huid van krijgt? heb dat namelijk al veel vaker gehoord..
Mijn huid gaat redelijk, voorhoofd is minder mooi door ongesteldheid en boven m'n mond trekt voor zover ik nu kan zien alles wegwel jammer dat ik er littekentjes aan over heb gehouden..
Ben wel blij dat ik nu eindelijk ongesteld ben geworden want de stress ervoor is in een woord poedersuiker (ook kwa huid) en daarna word het gelukkig altijd beter.