Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:00

Heey er is weer leven in het topic,gezellig Kadanslover.. *\o/*
Blij om te horen dat het goed met je gaat en je littekens dicht zijn ...
Ik heb vanmiddag weer int autootje gereden ,heeeeeeel voorzichtig ,echt een zondags rijder ..
Ik moest ff naar Dish toe en samen met nicki heb ik haar gelongeerd in de roundpenn..
Was weer zo heerlijk om de paardenlucht te ruiken ,wat kan je dat toch missen he :j :j

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:18

haha, haay :P
ik mocht pas na 4 weken autorijden en alleen in auto met stuurbekrachtiging :P En voel het nog duidelijk in me schouders.
Ik miste vooral het contact. Was even vergeten hoeveel ik van dat dier hou... :+:

heb ook nog wel vocht in me borsten, niet enorm veel, maar zit er duidelijk in.. Hoe lang duurde het bij jullie voor het echt weg was?
Ik wil namelijk een goede sportbh voor het paardrijden halen... maar als ze nog verder slinken vind ik het zonde geld...

Dagmar_1995

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 13:14

Zonet bij de medisch fotograaf geweest en verpleegkundige voor nog wat informatie over de bh enzovoort.
Daarna naar bureau opname gebeld, word hoogstwaarschijnlijk de 2e helft van januari geopereerd. Zo spannend!!

Hoe is het met iedereen verder?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 13:17

@kadanz, ik weet eigs niet meer hoelang het duurt maar zou ff wachten, ze slinken wss nog wel ietsje.

Mooi Dagmar!

Hier goed, moet zeggen dat de littekens erg mooi zijn, de verticale streep zie je eigs niet/nauwelijksmeer en ook rondom tepel zie je amper wat. :)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 15:35

Ik meld mij ook! met mij gaat het erg goed! zoals mijn pc had voorspelt zou rond december / januari de meeste pijntjes weg moeten zijn.

wel heb ik soms nog een dikke tepel die wat opzet.
vooral als ik ´s ochtends wakker wordt.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 18:08

@Kadanz: het is niet alleen het vocht, maar je borsten moeten ook wat uitzakken. Het is nu ruim 6 maanden na de operatie en ik heb nu pas het idee dat mij borsten sinds enkele weken hun definitieve vorm hebben.

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 00:00

Hai allemaal ...
Dagmar; fijn dat de foto`s al gemaakt zijn en dat het zo snel gaat gebeuren..
Hebben jullie ook van die koude borsten af en toe ??en mijn tepels zijn best wel heel gevoelig ,maar alles geneest wel mooi ..
Donderdag al weer een maand geleden .lijkt wel een eeuw.... :D

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 15:27

haha nou gevoelig iig niet. Ik voel nogsteeds helemaal niets! Wel af en toe steken. Dan zeg ik ineens au en grijp naar mijn borst, dan kijkt iedereen altijd gek :p

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:26

Dagmar, wat goed!!! Spannend hoor!!

Melanie, jah dat dacht ik ook inderdaad.. Denk dat ik int begin 2 bh's over elkaar doe ofzo..
Fijn dat de littekens mooi zijn! Bij mij gaan ze ook goed, de siliconengel die ik heb is echt wonderspul :P

Joyce, zo'n opgezette tepel heb ik ook regelmatig :j bij mij is het de rechter.

Silvia, dat snap ik :j
Al heb ik echt nog behoorlijk wat vocht in me borsten, voornamelijk mijn linker. De tepel lijd er ook wat onder. Maargoed dinsdag weer naar het ziekenhuis. Hou sowieso veel vocht vast, in me hele lichaam.

Arabianwoman, bij mij ook. De tepels zijn inderdaad erg gevoelig.
hihi bij mij morgen alweer 6 weken, gaat zo snel!!!

Lilian, mmm dat is ook niet fijn, heb ik gelukkig niet.

Verder vandaag me paardje gelongeerd. Wat had ze een schik en wat hebben we genoten. Kan echt niet wacht tot ik weer officieel mag opbouwen :D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:07

he dames, hoe is het hier?
Is hier iemand die al langer geleden een bvk heeft laten doen en nu steken heeft bij, in en rondom de tepel?
Ik heb mijn bvk 11 maart gehad en heb sinds een week regelmatig steken in en bij de tepel die nog goed is(de andere is ingetrokken) het voelt als een soort kramp en de tepel verkleurt ook wel eens; van wit naar rood/paars.
ik heb er best last van en is ook pijnlijk vooral tijdens slapen, ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:04

Vervelend Tamarant dat je er nogsteeds wel last van heb.
Ik 1 juli geopereerd en heb ook wel eens steken, Niet tijdens het slapen, meer tijdens het werken of sporten.
Ook verkleuren mijn tepels, bijvoorbeeld na het sporten zijn ze een beetje geelig, met douchen weer roze.
(ik heb een bloedblaar gehad, waar nu wittig littekenweefsel gevormt is, nu lijkt het net of er een hapje uitgenomen is. Mijn vriend noemt het een pacmanpoppetje haha)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:17

heye tamaramt wat vervelend dat je nog steeds ermee zit.
Ik heb in april geopereerd en heb heel af en toe nog wel last van steken.
's ochtends vroeg is 1 tepel soms nog wat dik maar verder eigenlijk geen last.

alleen als ik dingen moet doen hoog in de lucht. denk aan was wegwerken. ik zit in de zorg en doe dit dus vaak. dan krijg ik wel steken.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:28

Ik ben voor controle bij de pc geweest, mijn bv was 7 juli....Ik wordt hoogst waarschijnlijk van de zomer weer geopereert, ze gaan dan de littekens corrigeren...1 tepel is ingetrokken, en de rechterkant ziet er verschrikkelijk uit...Heel veel bindweefsel nog en vocht! De pc heeft bij mij geen drains gebruikt....

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:15

Kimberley, wat naar voor je!
Heel veel sterkte en ik hoop dat de operatie volgend jaar helpt. Maar waarom duurt het nog zo lang? Moeten de littekens nog uitrijpen of zo?

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:00

Tamaramt, hè dat is balen!!
ik heb dan mijn operatie 24 oktober gehad en krijg nu ook steken. Maar is niet te vergelijken met jou denk ik.. Jij bent al veel verder in het genezingsproces.

Kimberley, wat klote zeg!!
pfff hopelijk kunnen ze het mooi oplossen voor je!

Ik ben afgelopen dinsdag voor de laatste controle geweest. de verpleegkundige was erg tevreden. Zit nog wel vocht in, maar dat wist ik al. Littekens vond ze onder me armen wat hard en dus krijg ik siliconenpleisters om dit soepeler te maken. Helaas stond ik daar en springt het litteken open, zoals jullie al eerder vertelde: een stuk hechtingsdraad wat eruit moest! :+

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 20:45

vandaag de siliconen pleisters opgehaald. Kan ze alleen nog niet gebruiken omdat ik nog korstjes heb.
vind het wel apart hoor, staat op de gebruiksaanwijzing dat ik ze kan wassen en hergebruiken?? Iemand daar bekend mee?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:07

ja, je hebt scarban denk ik he?
gewoon beginnen met 2 uur dragen en vervolgens elke dag 1 uur langer opbouwen tot max 20 uur.
iedere keer na dragen ; schoonmaken(dus wassen) met dta spul wat er bij zit; afspoelen onder de kraan en dan krult het op
ff laten drogen en dan komt het vanzelf weer terug in vorm en is weer plakbaar

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:08

vd geinteresseerden;

ik heb nog een spiksplintersplinternieuwe set mammaanker(dus siliconenpleister v anker litteken) staan hier.
moets ik zelf betalen(viel onder eigen risico 1e keer) en kost nieuw € 160
mag nu weg voor ruilen tegen iets v mijn paard of zo?

als iemand interesse heeft dan stuur me een pb

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:50

tamaramt, nee is geen scarban :n zit ook geen spul bij om te wassen...
ik heb de newgel+
http://www.newmedical.com/

ik krijg deze gewoon gratis, maar zit dit jaar al ruim over mijn eigen risico, dus dan wordt het wel vergoed gelukkig.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:18

die ken ik niet; ken en heb alleen ervaring met scarban

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:05

oke, nouja kan ze toch nog niet gebruiken.. heb nog een paar korstjes.

Hoe gaat het verder met iedereen?
Hier wel redelijk, ben ongelooflijk moe... maar dat schijnt er bij te horen.
vind het moeilijk om te combineren met therapeutisch werken.. Soms ben ik echt kapot, maar kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om naar huis te gaan en mijn collega te laten zitten.. Dus loop me regelmatig voorbij. Denk dat dat ook niet al te bevoordelijk is..

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 18:59

Klinkt bekend...

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:16

:= gelukkig ben ik niet de enige :P

moet er echt aan denken me grenzen aan te geven...

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:11

oooh ik heb vandaag 2 setjes gekocht. Mooie voorgevormde bh's met kant :+: Ben er helemaal content mee :P
Al was de maat wel even schrikken... 75F, maar de lingeriemevrouw deed me troosten en zei dat voorgevormde BH's snel kleiner vallen. :=

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 14:30

:wave:

Ik meld me ook even weer! Sta nog steeds op de wachtlijst voor een BVK maar heb het even uitgesteld tot maart. Krijg namelijk over 2 weken de sleutel van mijn huisje en wil dan toch eerst wel kunnen klussen.

Maar ik twijfel sowieso of ik de hele operatie nog wel door wil laten gaan of niet.....
Ben 8 kg afgevallen en m'n borsten zijn ook ietsje kleiner geworden. En ik wil nog 8 kg kwijt dus ze worden sowieso nog iets kleiner. Maar aan de andere kant zijn ze tijdens het hardlopen nog wel steeds gevoelig. Maar dat kan misschien ook weer komen omdat ik nu een kleinere strakkere sport BH moet kopen omdat ik afgevallen ben. Lastig!! Denk dat ik sowieso als ik op mijn streefgewicht ben weer naar de PC ga om te kijken wat hij er van zegt. Kan hij ook even de maat opmeten om te kijken hoeveel kleiner ze nu zijn.

Kadanz: ooee gaaf nieuwe setjes :D Nog best grote cupmaat inderdaad maar dat heb je al snel met voorgevormde BH's.