Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik hou liever van november t/m februari een winterslaap..
Echt super 
gaat niet goed, ik verval zo weer in me oude patroon. Sinds deze week paard er weer bij (die was afgelopen weken ziek dus kon ik die tijd mooi gebruiken). Kom nu alweer tijd te kort. Ik denk dat ik over een uurtje ga lopen, het is wel heel koud brrrr maar ja gewoon maar gaan 
Ik ben terug van een 25 minuutjes sjokken!
Heb de meest witte stoepen opgezocht en dit was goed te doen!
Wat ik nog het leukste vond, is dat mensen echt met respect naar je kijken
Grappig was ook, dat ik niet als enige aan het lopen was. Ik moet zeggen dat ik ook erg lekker heb gelopen, de sneeuw veerde lekker mee en mijn nieuwe sokken zijn ook top! 
Manlief stapt net binnen, 2,5 uur onderweg vanuit Amsterdam.

En ik dacht ergens op pag 35 van dit topic staan links naar loopschema's.
? Und ihre Geldbörse ist ganz lehr, schade schade 
Mijn mannetje zat vandaag in Breukelen en die is 5 min geleden in de auto gestapt. Ik verwacht 'm ergens rond middernacht wel thuis
En ik zit er ernstig over te denken om van mijn eindejaarsuitkering een loopband te kopen
Ik hou echt niet van sneeuw 
Rijdt ook prima, zowel met auto als met knollie
Moet je horen wie het zegt
Maar ik heb een goed excuus, ik kan nu niet gaan want manlief is nog niet thuis en de kids alleen laten (slapen wel) doe ik niet. En je bent van harte welkom in L'stad om te lopen op de band

goodmorning Ladies!
Lekker is het niet, maar je hoeft niet om te komen. Mac zal vast goede zaken hebben gedaan 
Rij vandaag met mijn vriend mee naar A'dam, hij heeft er winterbanden onder, gooit hij mij af op Schiphol. En is gezelliger ook!

Hihi, dan heb je aan mij een verkeerde want als ik iets wil dan wil ik het NU
Vanavond maar weer aan zijn kop zeuren

Slecht, maar ik moet morgen eerst naar de huisarts, ik heb namelijk al een hele tijd last avn hartkloppingen en gisteren was het zo erg dat ik er wel een beetje van in paniek raakte. Ik denk dat het wat te maken heeft met voeding, tenminste zo lijkt het. Na het eten is mijn hartslag namelijk altijd veel hoger en als ik veel vet gegeten heb, gaat het ook mis. 

Hoop een rondje van een kleine 5 km te kunnen doen, maar weet niet of alle paden vrij genoeg zijn.