Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jaan81

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:47

Idd, houd die witte poeder daar maar!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 20:04

Jaan: super goed gedaan meid!! Ik moet er nu echt niet aan denken om met een run mee te doen dus respect ;)
En ook een goede tijd hoor!!!

Mirkim: wel gaaf een run op ameland lopen. Maar wel koud nu! Hoeveel km moet je?

Ik ga morgen denk ik even weer mijn rondje van 5 km doen. is helaas wel door de woonwijken heen maarja ik zie het nu niet zitten om in het donker over afgelegen weggetjes te rennen :=

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:10

5 kilometer maar, Pebblesther. Ik denk dat het enorm zwaar is en 5 kilometer is me voorlopig lang zat. 12 februari moet ik pas klaar zijn voor de 10 km! Inderdaad erg koud en ik vind kou echt vreselijk, brrr... := Ik hou liever van november t/m februari een winterslaap..

Doe maar niet over die afgelegen weggetjes inderdaad... Fijn dat er wel mogelijkheden bestaat om door de woonwijken heen te rennen! Succes (met de kou)!!

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:11

Jaan wat een leuke foto's :D Echt super :))

Ik heb al 3 dagen niet gelopen :o gaat niet goed, ik verval zo weer in me oude patroon. Sinds deze week paard er weer bij (die was afgelopen weken ziek dus kon ik die tijd mooi gebruiken). Kom nu alweer tijd te kort. Ik denk dat ik over een uurtje ga lopen, het is wel heel koud brrrr maar ja gewoon maar gaan :+

Ik loop tegenwoordig ook rond de woonwijk, iets meer verlicht :+

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:41

Jullie zullen trots zijn op mij! :+ Ik ben terug van een 25 minuutjes sjokken! :D Heb de meest witte stoepen opgezocht en dit was goed te doen! :D Wat ik nog het leukste vond, is dat mensen echt met respect naar je kijken O:) Grappig was ook, dat ik niet als enige aan het lopen was. Ik moet zeggen dat ik ook erg lekker heb gelopen, de sneeuw veerde lekker mee en mijn nieuwe sokken zijn ook top! :j

Zit nu aan mijn welverdiende ovenfrietjes :) Manlief stapt net binnen, 2,5 uur onderweg vanuit Amsterdam.

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:42

Goedzo Fan!!! Was het koud?
Ik ga zo ook nog even denk ik :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:44

Hier ook nog steeds niet gelopen :n :o

Jaan, wat goehoed +:)+ en leuke pics ;)
Megansk, voorzichtig opbouwen voorkomt later blessures :j En ik dacht ergens op pag 35 van dit topic staan links naar loopschema's.
Fan, du hast viel Spaß gehad in Köln? Auch nog bratwurst mit sauerkraut gegessen :9 ? Und ihre Geldbörse ist ganz lehr, schade schade ;)

Heb er vandaag 1,5 uur over gedaan om thuis te komen..... normaal doe ik er 25 min over, nie leuk nie :n Mijn mannetje zat vandaag in Breukelen en die is 5 min geleden in de auto gestapt. Ik verwacht 'm ergens rond middernacht wel thuis :=

HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN DIE SNEEUW!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo dat moest er even uit :o En ik zit er ernstig over te denken om van mijn eindejaarsuitkering een loopband te kopen :j

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:45

Bom ik stem voor := Ik hou echt niet van sneeuw :n
Een loopband, dat zou leuk zijn :))

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:49

Fan, ik lees net dat je hebt gelopen, ben trots op je, jij Bikkel +:)+ En niet geplette sneeuw loopt prima weet ik nog van vorig jaar :j Rijdt ook prima, zowel met auto als met knollie

Rosa, gewoon lekker gaan :j Moet je horen wie het zegt :o Maar ik heb een goed excuus, ik kan nu niet gaan want manlief is nog niet thuis en de kids alleen laten (slapen wel) doe ik niet. En je bent van harte welkom in L'stad om te lopen op de band ;)

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:54

goed excuus hoor bom :j
hihi dat wel een eindje rijden om te komen lopen :+
Ik ga me zo omkleden en lekker even lopen :)
:wave:

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:57

Keine Bratwurst fur mich Bom, ich bin vegatarisch! :+ Aber, der Glühwein hatte sehr gut geschmeckt. :)

het was absoluut niet koud Rosa, al had ik wel mijn termo-ondergoed onder mijn kleding aan. De broek was zeker geen overbodige luxe.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 22:14

Aha, jetzt verstehe ich warum Köln seht toll war..... der Glühwein.... :9

En nu je het toch over thermo ondergoed hebt, bestaat er ook thermo ondergoed van katoen? Iemand enig idee? Zag dat ze bij Appie ook iets in de Bonus hadden en bij de Hema ligt ook het eea maar allemaal van polyester en daar krijg ik zoooooooooo'n jeuk van met mijn eczeem. Katoen is dan zo fijn voor mij. Ik zal zo eens gaan googlen

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 22:48

Ik heb meerdere merken thermo ondergoed, dit voor de wintersport. Ik heb er één van de Lidl, deze is niet zo heel prettig. Rucanor, daar heb ik vanavond mee gelopen en nog 2 sets van Craft. Eén "normale" en één voor extreme kou. Laatste wintersport was het -17 overdag, deze heb ik er noodgedwongen bij moeten kopen.
Die van Rucanor heb ik toen bij V&D gekocht.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:08

Heb eerlijk waar bijgelezen, maar er is errug weinig blijven hangen, sorry...

Had vandaag training in Zwolle voor werk. Vertrok om 16u54 uit Zwolle en was om 20:39 thuis... Heb zo'n anderhalf uur over het stukje afrit Vathorst van de A28 totdat ik daadwerkelijk op de A1 was gedaan. Toen ik daar eenmaal was ging ik er gauw weer af om Mac te eten, want inmiddels was ik best hongerig. Sjongejonge wat een hel die files als het maar ff sneeuwt... Gelukkig wilden ze op stal Lis wel eten geven (zet ik normaal zelf klaar), dus hoefde ik daar niet naartoe.

Wilde nog wel ff wat doen (na hele dag zitten met training en daarna in de auto had ik energie over) dus heb de hondjes gevangen en ben een 40 minuutjes door de wijk gaan lopen (wandelen), ff looprondje voor morgen bedacht. Gewoon rustig aan en voorzichtig, warm genoeg aangekleed, dan moet het lukken denk ik zo.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 08:50

:wave: goodmorning Ladies!

Waardeloos hoor Wenk! Gelukkig bestaat er nog iets als Mac! :D Lekker is het niet, maar je hoeft niet om te komen. Mac zal vast goede zaken hebben gedaan :j

Gelukkig is her geen sneeuw bijgevallen :D Rij vandaag met mijn vriend mee naar A'dam, hij heeft er winterbanden onder, gooit hij mij af op Schiphol. En is gezelliger ook! :D

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 08:54

Moge!
Ligt er bij jullie een dik pak sneeuw? Hier valt t mee, maar het is nu nog steeds aan het sneeuwen, dus wacht rustig af....Straks ff in slakkengangetje naar stal hobbelen en dan om 11u opt werk zijn.

Vriendje moet vandaag voor t eerst naar Turnhout voor zn werk (heeft ie nieuw project lopen), hoop maar dat ie er weinig last van heeft, is gewoon al 1,5u rijden nl.... :\

Wil vanmiddag nog ff rondje doen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:21

Nee, hier valt het ook wel mee hoor. Mensen kunnen gewoon plotseling niet meer autorijden als het sneeuwt in Nederland.

Zag dat de meeste fietspaden bij ons ook goed schoon zijn, dus kan lekker rondje lopen vamiddag... :j

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:29

ik hoop dat morgenochtend onze fietspaden ook wat schoon zijn, want anders wordt het niets met hardlopen, ik vind gewoon lopen al moeilijk genoeg op gladde ondergrond :o

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:34

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:57

Nou vanochtend gewoon normaal naar mijn werk gereden, niks aan het handje. Sneeuw ligt er nog wel maar echt een dik pak is het niet. En in Lelystad ligt minder dan in Almere kwam ik tot de ontdekking.

Jaan, die midwintermarathon heeft mijn mannetje afgelopen jaar gedaan, de hele dan, 42 km. Hij is er behoorlijk van teruggekomen omdat hij vorig jaar vanwege het weer niet veel getraint had. Na de marathon heeft hij nog lange tijd met zere knieen rondgelopen en daardoor weinig kunnen lopen = chaggie man >;)

Vanochtend voorgesteld om een loopband te kopen, maar manlief (aka de boekhouder) moet er nog even over nadenken :O Hihi, dan heb je aan mij een verkeerde want als ik iets wil dan wil ik het NU :o Vanavond maar weer aan zijn kop zeuren ;)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 10:52

Leuke loop Jaan! :j 8km is nog iets te hoog gegrepen voor mij
We hebben de reis naar Schiphol weer overleeft ;) Nu hard aan het werk. :j

Loopse meiden! Klinkt ook een beetje dubieus :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 11:16

:')

Ik ga die lop sowieso niet lopen, is wel heel erg ver weg.... ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 11:18

ik ben nog steeds niet weer geweest :o Slecht, maar ik moet morgen eerst naar de huisarts, ik heb namelijk al een hele tijd last avn hartkloppingen en gisteren was het zo erg dat ik er wel een beetje van in paniek raakte. Ik denk dat het wat te maken heeft met voeding, tenminste zo lijkt het. Na het eten is mijn hartslag namelijk altijd veel hoger en als ik veel vet gegeten heb, gaat het ook mis.
Ook alcohol schijnt een duit in het zakje te doen. Even afwachten wat hij zegt, maar heel prettig voelt het niet.

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 12:48

Ik ben helemaal trots op mezelf :+
Gister heerlijk gelopen, was helemaal niet zo heel koud. Gaf een heel goed gevoel :D

Wenk: balen he! Altijd fijn de winter :+
Bom: hihi die loopband moet er komen hoor :P
Sakkia: oh jeetje, nou ik hoop voor je dat het niets ernstigs is!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 13:04

Heb zin om vanmiddag lekker te lopen. Geen zin meer in werk, nog een uurtje. Dan naar stal, 2 paardjes rijden en dan als het op de weg te doen is de trailer naar de stalling brengen en dáárna ga ik hardlopen... *\o/* Hoop een rondje van een kleine 5 km te kunnen doen, maar weet niet of alle paden vrij genoeg zijn.