Woensdag begin ik weer, hopelijk ga ik ook weer wat beter in mn vel zitten door het hardlopen. Hielp me begin dit jaar wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zou echt heel graag met je mee willen doen maar dat wordt dan denk ik volgend jaar of voorjaar 2011 Leidsche Rijn halve marathon oid. Wil eerst die 10 km er goed in hebben zitten en dan misschien door als mijn scheenbenen dat ook willen 

alleen gisteren viel ie dus uit tijdens het lopen en daar baalde ik wel even van hoor

Was eindelijk van het gevoel af, dat ik werd achtervolgd, want dat was ik zelf!
Ach ja er zijn mannen die ronde vrouwen opwindend vinden.
Welke hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen?
want die werkt niet en ik loop ook niet met hartslagmeter. weet wel dat de aldi of lidl er deze week een in de aanbieding heeft. 
hetbommeke schreef:Meiden, dank voor de tips, ga ze 'ns bekijken. WenK, jullie clubje misschien?
Ik ga ook even hier bij onze Academy kijken wat zij te bieden hebben. Hebben hier een samenwerkingsovereenkomst met Schouten en Nelissen.
Angela, sterkte!
En ik zit meestal zondags met mijn pootjes in een teiltje om het eelt te weken en eraf te bikken
Morgen ga ik het opnieuw proberen
Had vandaag echt een zeikklant aan te telefoon. Wilde niet luisteren en werd heel onredelijk. Uiteindlijk noemde hij mij stom.
Toen heb ik gezegd: meneer, als u mij stom vindt, dan zijn wij nu uitgesproken, ben er klaar mee en ik heb opgehangen!!
. Heeft hij één van de directeuren opgebeld en die belde mij boos op. Gelukkig zat ik in gesprek