[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 01:05

Fenn schreef:
Welke shop in Utrecht zouden jullie aanraden?
Ik ben alleen maar heel voorzichtig aan het nadenken, maar als ik dan nadenk wil ik het wel goed doen. Vandaar de vraag.

Skinart!
Ze mogen misschien wel een beetje ongeintresseerd over komen wanneer je komt om je ontwerp te bespreken en een afspraak te maken, maar ze zijn echt heel goed, doen hun werk graag, wanneer je komt om je tattoo te laten zetten nemen ze ook alle tijd voor je en ze leveren goed werk. :D
Bodycult zou ik verder NIET doen, en over studio Remi weet ik niet hoe ze tattooeren..

Heb mijn 1e tat laten zetten bij skinart, bij Rick.

Biskwie

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 01:11

Waar in overijssel zit een goede tattooshop, die goed is in kleine, maar precieze werkjes?

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 01:52

Marsha alvast gefelciteertd bruidje :+:

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 10:32

Biskwie schreef:
Waar in overijssel zit een goede tattooshop, die goed is in kleine, maar precieze werkjes?

Kynst in Deventer wordt in dit topic vaak aangehaald als goed :j (zelf geen ervaring en weet dus ook niet of ze persé goed zijn in kleine dingen, maar misschien heb je er wat aan :) )

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 14:58

Hier ik weer, heb gister de tattoo laten zetten en ik vind hem zelf echt heel leuk geworden. Pijn viel mee, mijn tattoo in mijn lies deed veel meer pijn.

Afbeelding
Beetje bewogen, maar geeft een beeld. Krijg hem nl niet goed in 1 keer op de foto.

Afbeelding

En voor het beeld het hele plaatje.\
Afbeelding

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 15:06

Fenn schreef:
Ik ben alleen maar heel voorzichtig aan het nadenken, maar als ik dan nadenk wil ik het wel goed doen. Vandaar de vraag.

Ik zou naar Bilthoven gaan:

www.artoeage.nl

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 15:10

Kynst in Deventer is goed, maar je hebt er wel lange wachttijden (ik wilde mijn rug daar laten doen en moest 2,5jaar wachten).

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 16:07

Hallooo ik val ook weer even binnen!

Heb een gaaf plaatje gezien van een pauw, vind hem erg mooi maar zou hem zelf wel minder blauw willen. Hou zelf sowieso niet zo van kleur-tattoo's.

Zelf heb ik momenteel deze tattoo op mijn linker pols:
Afbeelding

En net vandaag een afspraak gemaakt voor 16 december om op mijn andere onderarm mijn 2e tattoo te laten zetten! <3 Een peaceteken.
Daarna ga ik sparen zodat ik ofwel in 2011, ofwel in 2012 een grotere tattoo op mijn rug kan laten zetten.

Wat dat is hou ik nog even geheim. O:)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 16:26

Fenn schreef:

eerlijk?
geen 1.

skinart is erg behulpzaam, als je je daar laat tattooeren neem dan olaf, en niet rick, rick is wel super lief hoor, maar strak tattooeren zit er niet bij of hij moet inmiddels beter tattooeren. (hij heeft mn mamsie getattooeerd) er is nu een nieuwe geloof ik, jasper, maar die zou ik helemaal niet aan je lijf laten zitten, ik vind hem niet zo mooi tattooeren, persoonlijke voorkeur denk ik..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

magic zijn een stel eersteklas eikels. :')

bodycult is een lopende band bedrijf, de tattooeerders lopen daar in en uit, elke keer weer nieuwe, Remi zou je kunnen kijken maar ik vond de sfeer niet prettig.

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 17:03

Mijn ervaring met Remi is wel positief... Ik heb zelf niets van hem, maar ken hem en zijn werk wel. Heb hem ook aan het werk gezien en ben daar zeker positief over...

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 18:24

Bij Kynst in Deventer zit ook Pawel, Ik zweer bij hem.. hij is ook echt de enige die aan mijn lijf mag komen voor tattoo's. En hij heeft wel een wachttijd, maar neit zo heel lang..

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 18:42

AAaaaaaaaaaah ik heb net een afspraak gemaakt om een tattoo te laten zetten. Mn eerste!!! Op mn linker schouder komt ie. Ben nu al een beetje zenuwachtig haha!

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 18:58

En ik wil ook nog altijd een 2e tattoo! :D
Had iets in gedachten van hoefijzer.. omdat de paarden nog al belangrijk zijn in mijn leven, me door al mijn diepte punten heen hebben geholpen, maar ook voor het teken geluk.. (alleen dan moet ie op de kop) dus ik denk nu gewoon hoefijzer met daaronder: geluk

Alleen is nog beetje twijfelen.. want ik wil het klein, maar kost tegenwoordig nog al wat! Mijn vorige ook, 80 euro.. en die is ook niet zo groot..

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 19:27

Of het ene hoefijzer zoals bij paarden en een 2e ernaast (half er overheen?) met de geluk manier? :) Voor dat idee heb ik vandaag ook nog gestaan namelijk ;)

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 21:13

eempiej schreef:
Of het ene hoefijzer zoals bij paarden en een 2e ernaast (half er overheen?) met de geluk manier? :) Voor dat idee heb ik vandaag ook nog gestaan namelijk ;)

Ohja dat is ook een leuk idee! Zal het onthouden! :D

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 22:10

Yavanna schreef:
Bij Kynst in Deventer zit ook Pawel, Ik zweer bij hem.. hij is ook echt de enige die aan mijn lijf mag komen voor tattoo's. En hij heeft wel een wachttijd, maar neit zo heel lang..

Dito :D

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 09:12

Yavanna, hoe lang is die wachttijd ongeveer? Ik denk dat ik me voor m'n volgende verjaardag een tat cadeau doe. :) Duurt nog maanden, maar dan kan ik rustig een shop uitzoeken..

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 19:42

xDramaQueen schreef:
Fenn schreef:

eerlijk?
geen 1.

skinart is erg behulpzaam, als je je daar laat tattooeren neem dan olaf, en niet rick, rick is wel super lief hoor, maar strak tattooeren zit er niet bij of hij moet inmiddels beter tattooeren. (hij heeft mn mamsie getattooeerd) er is nu een nieuwe geloof ik, jasper, maar die zou ik helemaal niet aan je lijf laten zitten, ik vind hem niet zo mooi tattooeren, persoonlijke voorkeur denk ik..

Hij heeft de mijne er heel mooi opgezet :j

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:47

Mlies schreef:
Yavanna, hoe lang is die wachttijd ongeveer? Ik denk dat ik me voor m'n volgende verjaardag een tat cadeau doe. :) Duurt nog maanden, maar dan kan ik rustig een shop uitzoeken..

Moet je even contact zoeken, dat weet ik niet.. voor de touch up kan ik pas 22 jan terecht. ZOeken bij Kynst op Pawel Jankowzki.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 08:09

Hoelang duurt de jeuk meestal. :P
Word er gek van. Minder dan de helft is pas vervelt.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:25

Bij mij heeft de jeuk 4 weken aangehouden.. en toen was het van de ene op andere dag weg, en zijn ze nu prachtig.. helaas over 8 weken moet ik weer.. en zal de jeuk weer terugkomen.. hihi

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:47

Ash_ schreef:
Hoelang duurt de jeuk meestal. :P
Word er gek van. Minder dan de helft is pas vervelt.

Bij mij ongeveer 1, 1.5 week.

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:48

Ik wil toch ook wel even mijn nieuwste tattoo showen :D
Ben al wel eens meer voorbij gekomen hier :o

Maar mijn nieuwste tattoo:
Afbeelding

Heb hem nu een week of 3 en ben alweer aan het bedenken wat de volgende word :o

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:54

mooi mama Suus! Dat is ook mijn stijl, alleen heb ik er een elfje bij.

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:59

Dank je :)

Ik wil deze zowiezo nog uit gaan breiden, maar weet nog niet precies hoe en wat.... maar de kerel die hem gezet heeft is zo een goede artiest dat hij vast wel wat erbij verzint hihi een elfje of iets in die trant lijkt me ook wel gaaf.

Heb je ergens een foto van jou tattoo?