Samantha: ik kolfde de eerste tijd ook echt precies de tijden dat Marinde dronk, en ben pas later een beetje zelf in gaan plannen wat met werk handig uit kwam. Ik zou idd doen wat Neff ook zegt, en echt de etenstijden van Emma aanhouden iig de eerste paar weken. Daarna kun je voorizichtig gaan kijken of je er wat meer tijd tussen kunt laten.
Neff: ik geef gewoon niet snel op
.
Gaat gelukkig weer een klein stukje beter. Kloofje is helemaal weg, was gisterochtend al. De harde plek os na vannacht met 50 % gekrompen dus dat gaat ook de goede kant op. Vanmorgen weer gevoed met links, alleen die harde plek is wat gevoelig. Kwam geen volledige voeding uit maar dat was te verwachten natuurlijk. Ben alleen nog steeds wel doodmoe, zal wel komen doordat mijn lichaam hard moet werken om die ontsteking op te ruimen. Morgen werken gaat hem nog niet worden dus, en of ik vrijdag ga redden weet ik ook nog niet, eerst maar eens goed uitrusten. Marinde heeft vannacht heerlijk tussen ons in geslapen, begon zelfde als gisteravond, huilen huilen huilen van de pijn na terugleggen in eigen bedje ook nadat ze een paracetamol tegen de pijn had gehad. Bij ons in bed heeft ze getukt tot 8.30 (!), normaal is ze rond 6.30/7.00 wakker......ik heb eerst naar haar liggen luisteren voor ik zelf in slaap viel, ze maakt zulke lieve geluidjes als ze slaapt 
Even off topic trouwens: hoe reageerden jullie baby's op chamodent? Ik heb nl het idee dat ze alleen daaraan niet genoeg heeft. Gaven jullie ook paracetamol bij? Ik doe dat liever niet teveel, maar vindt het ook sneu als ze pijn heeft terwijl dat niet hoeft.
Laatst bijgewerkt door SusanH op 17-11-10 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt