Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hetbommeke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 13:41

Rosa, hij gaat lekker, dank je! Helaas nog niet hardlopen of paardrijden, wond is nog open dus durf dat niet zo goed ivm zweten en viezigheid wat er misschien in kan gaan zitten. Dinsdag weer controle en dan hoop ik toch echt dat alles dicht is en ik weer mijn energie kwijt kan.

Pebble, wat een straf zo'n all inn gebeuren :+ En 1 kilo valt nog mee. Wij hebben 1,5 jaar geleden ook 2 weken all inn gezeten, kids kwamen bij de eerste dag al tot de ontdekking dat er iedere ochtend pannenkoekjes waren en 's middags en 's avonds patat en hamburger. Hele vakantie hebben ze niets anders gegeten dan veel fruit ertussendoor. En ik heb me rond gegeten aan de turkse toetjes :9

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 13:44

Ik ga over 3 weken 11 dagen all-in en dan kom ik meestal wel iets meer aan als een kilo :D :D
Nou ja het is vakantie dan hoor en dan mag het ook :j In de vakantie ga ik echt niet opletten wat ik eet.

SheridaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 13:46

Ik wou dat ik dat kon. Ik kan er echt niet tegen om met een opgeblazen buik *gevoel* in mn bikini rond te lopen...

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 13:51

hetbommeke schreef:
Rosa, hij gaat lekker, dank je! Helaas nog niet hardlopen of paardrijden, wond is nog open dus durf dat niet zo goed ivm zweten en viezigheid wat er misschien in kan gaan zitten. Dinsdag weer controle en dan hoop ik toch echt dat alles dicht is en ik weer mijn energie kwijt kan.

Wat goed!! Groot gelijk, zou er inderdaad ook mee oppassen. Wel vervelend dat je niet even lekker kan paardrijden of hardlopen, verschikkelijk vind ik dat!
Is de wond nog erg open, of geneest het al?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 13:59

Geneest al goed, was zo groot dat er een knikker in kon maar nu inmiddels een gaatje van een perforator (heb ik begrepen, kan 't niet zien :D )

En ja effies mijn ei kwijt zou wel lekker zijn maar ach, wat is nou een week op een mensenleven. En met deze temps rijden of lopen hoeft ook niet zo erg van mij dus hoop dat het volgende week weer wat afgekoeld is. Maar weer lesje 1 van Renate.

Wij gaan 6 augustus op vakantie, pfff, duurt nog zo lang lijkt wel. En 5 augustus weten we waar we heen gaan, daar waar de zon schijnt. Hebben een sleurhut, dus pootjes uit, stekkertje erin en klaar 8-)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:06

Ik ben niet zo vaak opgeblazen, alleen als ik veel vlees eet en dat doe ik dus ook standaard niet ;) En dat mis ik ook niet......

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:31

Fijn Bom!
Nou inderdaad t is behoorlijk warm!

Lekker op vakantie! Ach joh, is zo. Altijd leuk met de sleurhut :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:34

Nee kramperen is niet leuk :+ :D

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:36

Hahahaha, niet?
Ik vind het geweldig :))

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:41

Nee ik ben nog met geen stok een camping op te krijgen :o Vroeger wel hoor :j En later als er kindertjes zijn gaan we denk ik ook wel kamperen, misschien krijg ik het gevoel dan een beetje terug.

maar doe mij maar al-in hoor :o

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:45

Hahahaha _O-
Ach ieder zijn ding toch :+

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:46

Ik ben niet van het kamperen én niet van all-in :=

Ik wil graag een niet te duur hotelletje óf appartementje, waar ik vervolgens alleen wil slapen. De rest van de dag ben ik of op pad (cultuur snuiven) of aan het relaxen (strand/ op terrasjes)

Veulen_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:47

Ik meld me even ben ook begonnen met hardlopen... heerlijk om te zien hoe mijn conditie omhoog schiet

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:10

Mwahaha, ik heb mijn moeder ook weer aan het hardlopen gekregen :D we zijn net samen op pad geweest met het eerste lesje van start to run :D

SheridaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:13

haha heel goed Roane, dat gaat mij niet lukken mijn moeder houdt het bij wandelen. Wel hele afstanden, maar toch.

Hoe is het bevallen

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:17

Zij is jaren terug ooit eens begonnen met hardlopen, maar begon meteen met 10 minuten hardlopen en dan 5 minuutjes wandelen *schud meewarig het hoofd* dus die kreeg spontaan blessures. (vreemd)

Tja, voor de rest puffen, rood hoofd, maar ik vond het niet zo erg gaan het eerste lesje :D

Voor mij was het alleen even indimmen qua snelheid :)) maar ik vond het te gezellig om daar over te 'klagen' :D

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:26

Leuk hoor dat je moeder zo enthousiast is! :j
Ik woon niet meer thuis, en vriendlief heeft een zwakke enkel. Maar hij is wel zo lief om af en toe mee te fietsen :) ook gezellig!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:08

Wij kamperen luxe, in de sleurhut met koelkast, 3 pits kookplaat, wc, warm water etc. Dus hoezo kramperen :n

En voor de kids is het ideaal, deurtje open en lekker naar buiten. Stonden in mei naast de speeltuin, wij met kopje koffie in de zon beetje wakker worden en de kids lekker spelen. En voordeel vind ik dat als het je niet bevalt of je ben weer 'ns toe aan wat anders je zo weer vertrekt. Reserveren dan ook niets. Zien wel waar het mooi weer is.

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:31

Dat deden wij eerder ook altijd, gewoon rijden en dan ter plekke kijken of de camping je wat lijkt :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:02

Wij hebben 1 keer gehad dat we hadden gereserveerd, zag er mooi uit op internet. Helaas bij aankomst bleek dat het in een bos was met heul veul populieren en dat je tot je enkels in de witte pluizen stond. Onze dochter kon nog niet lopen alleen kruipen en dat was gewoon geen doen. Situatie uitgelegd en men was heel begripvol gelukkig. Andere camping opgezocht en super vakantie gehad.

Hoop op mooi weer in NL, en dan een leuke kleine camping met een zwembadje en een speeltuin. Weinig bomen en veel gras. Iemand hier nog tips?

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:58

hetbommeke schreef:
Wij hebben 1 keer gehad dat we hadden gereserveerd, zag er mooi uit op internet. Helaas bij aankomst bleek dat het in een bos was met heul veul populieren en dat je tot je enkels in de witte pluizen stond. Onze dochter kon nog niet lopen alleen kruipen en dat was gewoon geen doen. Situatie uitgelegd en men was heel begripvol gelukkig. Andere camping opgezocht en super vakantie gehad.

Hoop op mooi weer in NL, en dan een leuke kleine camping met een zwembadje en een speeltuin. Weinig bomen en veel gras. Iemand hier nog tips?

camping de boskant! hier bij ons in oisterwijk (brabant) mooiste stuk natuur van brabant,nette camping,veel voor de kids te doen.
een vriendin van mij staat daar met haar sleur hut!en ben er ook regelmatig te vinden met mijn kinderen,alleen slaap ik het liefst thuis. :D ben geen camping mens.......

ik heb al 1 week niet meer gelopen. :o heb ook nog eens buikgriep!
als dat weer goed is dan pak ik het weer helemaal op.
heb s'avonds bijna geen tijd meer,zit weer in het zadel! *\o/*
dus zal ik s'morgens rond half 7 moeten gaan lopen......moet lukken. ;)

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:00

ik hardloop eigenlijk bijna niet meer... ben overgegaan op yoga :) Maar wil het hardlopen wel echt mee blijven nemen, mijn avonden zitten alleen vol met het paard en ik ben echt geen ochtendloper :S

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:07

amazone thanks, ik ga strak effies kieken op i-net. balen van je buikgriep, geen weer om ziek te zijn :n

KDS, yoga is volgens mij heerlijk voor de ontspanning en de spieren maar lijkt mij niet echt iets voor het opbouwen van een goede conditie. en ik ben ook geen hardloopmens in de ochtenden. ben sowieso geen ochtendmens :o ik leef pas op na de lunch :=

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:09

Dames, waarom lopen jullie (zomers) niet voor of nadat je het paard hebt gedaan? Doe ik nu ook, en vind het prima te doen, zijn de temperaturen wat aangenamer :j

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:12

Yoga is inderdaad niet voor mijn conditie... daarvoor ga ik deze zomer naar parijs fietsen met de tandem :)
Daarna hoop ik het hardlopen (wat toch echt een ander soort conditie is) op te pakken.

Moet zeggen dat je met yoga een ander soort spieren aanspreekt en op een heel andere manier (veel statischer... bewust lang ontspannen en bewust lang aangespannen) dus het zorgt wel ervoor dat je je spieren bewuster een voor ander kan ont- en aanspannen voor langere tijd.