Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Rapido_ schreef:Dit zijn hoopvolle berichten!Ik moet het 10 dagen slikken, dan 10 dagen niks en dan 6 weken Zinnat.
Heeft ook iemand ervaring met Zinnat?
Issy schreef:Ik deel je frustraties Onassa. Mijn huisarts werkt helemaal niet mee, dus ik ga er gewoon niet meer naar toe. Ik regel alles met mijn ABNG arts, die overigens ook 5 kwartier rijden van mijn huis af zit.
Ik heb net alle bedragen opgeteld wat ik uitgeven heb in 2010 aan behandelingen, medicatie, benzinegeld, testen etc. schrikbarend!want ik heb maar liefs 18.000 euro uitgegeven in 1 jaar tijd. Daarvan heb ik maar 980 euro terug ontvangen van mijn zorgverzekeraar, de rest moet ik voor 1 april dus allemaal bij de belastingdienst gaan claimen, en krijg je nooit allemaal terug.
Mijn hemel daar had ik toch een hoop andere leuke dingen voor kunnen doen.
De eerste rekeningen voor 2011 stromen ook al weer binnen.
Wat is het toch een klote ziekte!
Anya schreef:ja absoluut, heb zinnat 500 twee keer daags. En Plaquenil (ook twee keer daags). Ik ben erg opgeknapt. eerste maanden onafgebroken. Nu drie weken slikken en één week rust afwisselend. Vanaf juni dus. Het gaat echt beter met me.
Leverfunctie wordt wel getest met regelmaat. En bloedbeeld. Ziet er prima uit. Het levert wel na verloop van tijd een vieze smaak op in je mond die bijna niet weggaat. Ik heb daar wiebertjes en tictac voor