Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoe gaat het nu zowiezo?
_Jen schreef:Glossi; wat positief zeg!!!! Dat doet me echt goed om te horen! Ik heb het ook besteld dus ben benieuwd!
Daphne; balen hoor van je vakantieen nu weer bijna naar school ook denk ik?
Love_western; Wat houd die stofwisselings ziekte in? Kunnen ze je daar mee helpen?
Met mij ging het weer flink bergafwaards.. doktersassistent was op vakantie waardoor een ander dus prikte. De eerste keer zei ze al dat de vloeistof er weer uit kwam wat ik al vreemd vond. Week erop spoot alles letterlijk weer op de grond![]()
Linkerbil doet nu al 3 weken zeer op een hele rare manier. Maarja doe je niks aan...
Teelee schreef:mijn huisarts doet een beetje moeilijk over het voorschrijven van de B12. Ik zit nu op 1 keer in de week en merk dat ik toch weer langzaamaan steeds meer last begin te krijgen.
Net de neuroloog gebeld (assistente) en die vertelde me dat je toch langzaam af moet gaan bouwen zodat je lichaam gestimuleerd word dat zelf weer aan te maken.
Ik wil eigenlijk kijken naar een andere huisarts, maar ja, of die me dan serieus neemt...
Klopt het wat die assistente me vertelde, en heeft iemand nog tips voor mij wat anders te doen?

Daphne__ schreef:Nou 1 keer per week is voor genoeg mensen met een tekort niet genoeg hoor
Ik kreeg ze ook 2 keer in de week, en meerderen in dit topic krijgen 2 keer per week, 1 iemand volgens mij zelfs 3 keer per week.
Ik ben weer lekker achteruit gegaan... wou gisteren wat drinken, giet ik het zo naast m'n mondHad ik al voor bekend werd dat ik een tekort heb, maar nu is het weer terug. Stoot me ook weer lekker vaak en de aders in m'n benen zijn weer duidelijk te zien, zie zelfs blauwe plekken beginnen bij de aders
maar nu ik een maand niet heb geprikt is het niet minder geworden, dus ik weet het niet zo goed.
maar had je je al eens op een andere plaats laten prikken? Of door een andere assistente? Je kunt de prik een beetje voelen maar het hoort niet zoveel pijn te doen.