Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is lastig he? Dat je soms even niet meer ziet waar je het allemaal voor doet.
Bedoelde blz 72, waar ik een begin maakte om te reageren op een hoop blz, maar daar niet veel verder mee kwam.. En mijn verhaal even kwijt wilde.. Daar leek het of er een beetje overheen gelezen werd.. en niemand erop reageerde.. terwijl ik daar toen wel even behoefte aan had.. Maargoed, ik heb mijn ding er nu ook wel over gezegd en neem niemand iets kwalijk..!
Goed idee om hier wel weer naar te streven..
De andere keer ben ik al blij als ik het wandeluurtje weer heb overleeft..
. Je zegt dat het lastig is als iets mis gaat en dat je er van baalt.. Ook zo weinig geduld? Heb ik erg veel last van
. Is wel even schrikken.
Ze hadden de snelweg zo afgezet, dat ik mijn afslag niet kon nemen. Vervolgens heb ik het verkeerde gele bordje gevolgd voor de omleiding en ben ik 2 x op een verkeerde snelweg de verkeerde richting opgekomen... Grrrr... Ik heb geschreeuwd in de auto en geschopt en geslagen, gelukkig gaf alles mee en is een auto best sterk van binnen.. Maar oh mensen zullen raar gekeken hebben, ben met een gif rode kop al piepend omgekeerd en weggescheurd toen ik weer op een heel verkeerd punt uitkwam... Top drukte natuurlijk ook overal...

De psychologe heeft me door gestuurd naar een psychiater ? Kan dat ? Want volgens die psychologe is de psychiater de beste van limburg ma geeft me volgens mijn dokter een te hoge en veel te zware medicatie ... Wie moet ik er nu van geloven ?
)
Ik kan m'n woede op zich dan wel inhouden, maar ben wel snel geirriteerd. Heb ook al een aantal discussies met collega's gehad, wat ik normaal nooit had..
Ben nogal licht ontvlambaar op het moment
Ben echt super fier want hij heeft nog over