Hij zit er al 2 weken(!) en warme compressen helpen me niet echt...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esgaroth schreef:Oef, waar zit deze op je gezicht? Het lijkt wel een tepel
Heb je hem al doorgeprikt met een naald?
Leslie90 schreef:Esgaroth schreef:Oef, waar zit deze op je gezicht? Het lijkt wel een tepel
Heb je hem al doorgeprikt met een naald?
![]()
In mijn geval op een 3e oog, hij zit precies tussen mijn ogen![]()
Nee, ik had gelezen dat ik er vanaf moest blijven ivm een gevaarlijke bacterie er in, weet niet meer welke...
Moet 'm veel verwarmen met kokend water en vaseline smeren, maar 't helpt niet echt
Ja, steenpuist is een onderhuidse vochtbult (keihard, dat wel)
ClaudiaH schreef:Ik heb al sinds mijn elfde een slechte huid en heb van alles geprobeert... Niks hielp en maakte mijn huid alleen maat droog, schilferig en trekkerig... Het enige wat echt hielp is Normaderm van Vichy. Ik blijf nog wel wat last houden als ik slecht slaap of ongesteld moet worden, maar het is al 10 keer beter dan voorheen!
Morrow_Less schreef:Daar ben ik nu weer mee begonnen
Vanaf wanneer merkte je verschil ?
Ik gebruik elke dag in de ochtend en avond de gel en dan ook die creme in dat witte tubetje
Morrow_Less schreef:ClaudiaH schreef:Ik heb al sinds mijn elfde een slechte huid en heb van alles geprobeert... Niks hielp en maakte mijn huid alleen maat droog, schilferig en trekkerig... Het enige wat echt hielp is Normaderm van Vichy. Ik blijf nog wel wat last houden als ik slecht slaap of ongesteld moet worden, maar het is al 10 keer beter dan voorheen!
Daar ben ik nu weer mee begonnen
Vanaf wanneer merkte je verschil ?
Ik gebruik elke dag in de ochtend en avond de gel en dan ook die creme in dat witte tubetje