Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat hoef ik niet van mijn collegaas te verwachten. Helaas. Goed dat je al 8 bladzijden heb geschreven, wel jammer van je computer. Mijn broertje mag niet aan mijn laptopje zitten, kan ik niks meer vinden en is alles "gepimpt"
Er zijn wel kruiden theeën die je eetlust doen afnemen. Als je er belang bij hebt kan ik het wel voor je opzoeken. Geen garantie dat het lekker smaakt
"). Ik hoop het weer op te kunnen pakken, maar nu met ynos. 

. Voel me ook niet meer zo beroert gelukkig. Had een slaappil ingenomen en redelijk geslapnen, in ieder geval wat langer dan anders.
Goed te lezen dat je zo positief bent over Jecko, gaat vast goed komen tussen jullie! Jammer dat het gesprek weer zoveel los maakte, hopelijk gaat het jullie wel helpen
Je was trouwens nog laat op gisteren? Jeetje en dan lees je dat Jecko misschien terug moet, wat tegenstrijdig met de regel hierboven :s, zal zo je topic eens lezen. Vind het super dat jullie in ieder geval stappen gaan ondernemen met hem, hem een eerlijke kans geven en niet opgeven
heb je er veel aan?
, een mens is op zulke momenten sterker dan hij denkt. Beterschap voor je vader en sterkte voor jou en je familie. Wel goed dat je een aantal paden bewandeld om te herstellen. Hoe was het bij de psycholoog, zelf heb ik veel aan de adviezen en opdrachten gehad, wat minder aan de gesprekken. Is het paard uit je onderschrift verkocht?
Na regen komt weer zonneschijn, al kan dat soms even duren. Hoe is het gesprek nog gegaan? Gelukkig kon je vandaag alweer terecht. Goed dat je een lijst had gemaakt, hopelijk kunnen ze je helpen en nemen ze je serieus!
Vind het knap dat je probeert bij de noorderbrug te komen, heb je hier al iets van gehoord?

. Fijn dat je je er in ieder geval niet druk om maakt. 
Dat je al even niet naar de yoga geïnformeerd hebt is niet erg, vorige week ben ik niet geweest, dus vandaag was pas de tweede keer. Ik vind het in ieder geval erg fijn om te doen, al zag ik er erg tegen op te gaan. Achteraf is het dus weer enorm meegevallen.
. En dat je met je hoofd veel bij Jecko zit, lijkt me logisch.. En ook al doe je ontspanningsoefeningen, je bent er toch mee bezig. Is niet raar. Je wilt zo graag het beste voor hem. Ik ben erg benieuwd hoe het dinsdag gaat en of ze jullie kunnen helpen.
Zo kan ik het in ieder geval verklaren en dat doe ik graag 
.

Na anderhalf jaar te veel hooi op mijn vork nemen ben ik vorige week tijdens een cursus leefstijlmanagement (hoe cynisch
) geknapt. Ik ben sinds vorige week donderdag (op mijn verjaardag) in de ziektewet en weet niet hoe nu verder te gaan. Klinkt depri en zo voel ik me ook. Men zegt: geniet nu je twee weken verplicht thuis moet zijn, maar waar moet ik van genieten dan? Dat ik me zo beroerd voel? Ga dit topic eens goed doorlezen, misschien stuit ik nog op tips. En schuldig voelen, ja, dat heb ik ook. Vooral tegenover mijn vriend.