Ga toch weer een poging doen.
maaaike Lieve collegaas heb je zeg, dat je een kaart hebt gehad.
Dat hoef ik niet van mijn collegaas te verwachten. Helaas. Goed dat je al 8 bladzijden heb geschreven, wel jammer van je computer. Mijn broertje mag niet aan mijn laptopje zitten, kan ik niks meer vinden en is alles "gepimpt"
civ Nee ik wil geen jong katten, heb er al 3. Vind ik genoeg. De krolse kat, bibi, zou eigenlijk weg, bleek man lief allergies te zijn. Dus is ze er nog. Heb je beter geslapen vanacht? Sneeuw ruimen, gewoon niet doen. Ik laat het ook liggen achter huis, vinden de honden erg leuk.
Iemand nog interesse in een mooie kleine 3 jaar oude lapjes kat?
pw Hé, je bent geen zeikert. Niemand van ons, dat hebben we wel bewezen door te lang door te lopen. Naar dat jecko zo tegen andere honden doet. Geef hem wel een kans, desnoods met een muilkorfje om uitlaten. Vergeet niet dat hij, net als jij, een verleden heeft waar aan gewerkt moet worden. Kijk anders bij een honden training curcus van martin gaus of zo. Geef het niet zomaar op.
angela Lang leve de bureau tijgers die er een potje van maken. Wees blij met je zelf, er is er maar een van. Kijk naar je positieve dingen, verbouwen kan altijd nog
Er zijn wel kruiden theeën die je eetlust doen afnemen. Als je er belang bij hebt kan ik het wel voor je opzoeken. Geen garantie dat het lekker smaakt
petulan Wel pittig, autisten begeleiden. Je studie klinkt erg zwaar. Ik ben al tijden niet meer naar school geweest, kan me dus vergissen.
barbalala, klaasje en justwendy Welkom.
klaasje Je hebt gelijk wat psychologen betreft, de een is de ander niet. Ook ik ga maar 1x per maand heen. Meer omdat ik 2x niet kan betalen. (word niet vergoed, ze zijn nergens bij aangesloten) Je bent wel een bezig baasje zeg, leuk dat je een paard mag uitbrengen. Ik heb zelf ook reining gereden en barrle racen (met ex ren arabier
"). Ik hoop het weer op te kunnen pakken, maar nu met ynos.
Laatst bijgewerkt door aikon op 11-02-10 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt