Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:34

Hey, wat een mooie nagels!!!
Ik moet morgen nog werken en dan kan ik me ook weer uitleven :D
Ze beginnen nu iets te groeien dus dat is wel mooi!!

SusaSuus

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:47

Gaaf al die nagels hier!

Zal me even voorstellen: Susanne, 24 jaar en heb al een aantal keer gelnagels gehad! :)
Helaas gingen mijn eigen nagels ervan kapot en ben dus gestopt die te laten zetten.

Nu zie ik het stempelen met Konad en dat lijkt me ook wel erg gaaf! Nagels zijn inmiddels weer langer en steviger :D
Zit er over te denken een startsetje te kopen, maar rood en wit zijn niet echt mijn kleuren :(
Is het echt fel rood??

Zo dat was mijn verhaaltje ;)

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:48

Krijg even een helder moment: die nagellakjes uit het pakket zijn om te stempelen en niet voor het lakken van de hele nagel toch?
(Blond :P)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:53

SusaSuus schreef:
Krijg even een helder moment: die nagellakjes uit het pakket zijn om te stempelen en niet voor het lakken van de hele nagel toch?

klopt de lak is veel dikker en niet geschikt om te lakken.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:04

Nou, eergisteren mijn nagels gedaan aan de hand van deze tutorial. En dit is het resultaat:

Afbeelding
Afbeelding

Sorry voor de kwaliteit, foto's zijn met mijn telefoon gemaakt.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:07

Het ziet er wel heel mooi en leuk uit! :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:37

Dat is wel een toffe tutorial! En mooi gedaan ook zelf :j
Wat voor sponsje gebruikte jij ervoor? :)

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:43

De tutorial ook even gekeken en is echt leuk!
En jouw nagels uiteraard ook!

Krijg hier wel een heleboel inspiratie om uit te proberen!
Eerst maar eens wat spulletjes aanschaffen ;)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:50

Er komen echt kunstwerkjes voorbij hierzo zeg :) En mooie nagels hebben jullie allemaal. Bij mij wil op de een of andere manier alleen mn ringvinger en pink op een mooie manier groeien.

Ik heb een vraagje, ik heb bij een paar nagels dat ze een soort van gaan "schilferen" (oke, t klinkt heel vies) maar het is dus niet zo dat ze echt inscheuren, maar er komen scheurtjes in het bovenste laagje zeg maar, dan niet midden op mn nagel natuurlijk maar op de witte stukjes. Weet niet of het een beetje duidelijk uitgelegd is zo :+ ?
Maar iemand een idee wat ik er tegen kan doen? Ik vijl ze wel regelmatig, maar het lijkt geen verschil te hebben of ik het wel of niet doe.

x_Staceyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 20:05

dat wil ik ook wel eens weten, ik HAD lange nagels , maar dan komen er scheurtjes en inderdaad de "bovenste laag" brokkelen stukjes van af...
help ons :D

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 20:08

x_Staceyy schreef:
dat wil ik ook wel eens weten, ik HAD lange nagels , maar dan komen er scheurtjes en inderdaad de "bovenste laag" brokkelen stukjes van af...
help ons :D

ah ik ben dus niet de enige.

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 20:10

SusaSuus schreef:

De lakken zijn inderdaad alleen om te stempelen. Als ik klanten heb die niet de gehele inhoud van een startersset leuk vinden raad ik altijd aan om het dan los te kopen, je bent iets meer geld kwijt maar je hebt wel meteen de kleur die je leuk vind en ook de imageplate die je wilt. Wat heb je aan een startersset waarvan je de helft toch nooit gebruikt? En vergeet geen Topcoat te bestellen, dan moet je daarna namelijk nog een keer bestellen. (meest voorkomende fout)

Bij mij is dat niet erg want je hebt gratis verzendkosten maar als je het elders besteld ben je toch bij elke bestelling weer een hoop geld kwijt aan verzenden en dan wordt het dure topcoat. Dus even goed kijken en nadenken wat voor jou het beste is.

Het nagel probleem heb ik helaas geen pas klare oplossing voor. Ik krijg steeds meer de indruk dat de kwaliteit van je nagels in je DNA zit en moeilijk te veranderen is. maarja dat is mijn visie.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 20:14

dat marble lukt niet hoor.

wat voor merk ik er ook ingooi het wordt meteen een vlies

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 20:21

Dat probleem had ik ook ja. 1 grote kliederboel. Droog, met gewoon stipjes zetten wou wel, maar ik had het geduld niet meer en was ondertussen high van de remover haha. Volgende keer weer eens proberen want ik vind het toch wel mooi als het lukt.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 20:32

ik ben dat sponsen wat hier boven staat aan het doen is echt heel leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:05

Pffff....
Mijn nagel is in de lengte afgebroken ;( Zit een scheur langs de zijkant en het doet pijn :\ Gaat de hele tijd dubbel zitten...
Het rare vind ik nog wel, dat er ook een (lang) hoekje van mijn andere wijsvinger af is gebroken... Zou het dan toch door de nagelverharder komen?

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:15

Hey Tinks!

Net een bestelling geplaatst op veelsieraden.nl
En ben de topcoat niet vergeten :D
Heb toch de startersset gekozen, want rood op bijvoorbeeld een witte ondergrond vind ik wel leuk! Maar dus niet de hele nagel rood ;)

En nu de betaling ook gedaan, dus hoop het spoedig te ontvangen :D

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:16

@ Ukkiee: Dat ziet er leuk uit!! Heb jij het gewoon op je eigen nagels gedaan? Want dan wil ik dat ook wel eens proberen!

Mijn nagels zijn nu mooi lang en stevig!

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:23

Lees nu op de allereerste pagina dat ik 'bokt' in had moeten vullen, oepsie vergeten.. (alweer blond, haha)

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:29

SusaSuus schreef:
Lees nu op de allereerste pagina dat ik 'bokt' in had moeten vullen, oepsie vergeten.. (alweer blond, haha)

Geeft niet boek ik je de euro gewoon terug als je wilt.

Als je net hebt betaald heb ik het meestal de volgende dag en heb jij het dus overmorgen in huis!

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:49

Geweldig!

Hopen dat je het morgen binnen hebt dan!
Kan ik er zaterdag mee aan de slag, dan ben ik lekker dagje vrij :D

Die euro hoef je niet terug te boeken hoor ;)
Ga het proberen te onthouden voor de volgende keer!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:57

@ Wendy15; Haha, ik heb er een schuurspons voor gebruikt. Had even geen ander sponsje in huis, maar het werkte wel heel goed! In dat filmpje zei ze dat je elke goedkope foundation spons er voor kunt gebruiken, dus de volgende dag heb ik die van de Etos aangeschaft en het daarna bij mijn moeder gedaan, maar het leek wel alsof het sponsje iets werd opgevreten en er stukjes los kwamen (en dus op mijn moeder haar nagels). Het was wel met andere nagellak, dus misschien dat het daar aan ligt, ik ga het nog een paar keer met foundation spons proberen en zal wel laten weten hoe dat is gegaan. Maar ik vond persoonlijker de schuurspons ook beter en fijner werken.

@ SusaSuus; Met een basecoat, een paar leuke kleurtjes, een topcoat en een schuurspons kun je mijn creatie al maken! Dus daar hoef je niet veel bijzonders voor in huis te hebben ;)

@ SimoneDV & x_Staceyy & Emmaa_; Als je je nagels vijlt, mag je ze maar in één richting op vijlen. Dus niet heen en weer! Verder is het bij jou de bovenste laag van je nagel, ofwel de hoornlaag, die los komt. Dit gebeurt bij uitdroging. Koop bij bijv. de Etos of Hema een verzorgende olie en lak je nagels eens daarmee. Goed laten intrekken, laat ze af en toe even rusten, dus niet constant lakken. Verder ook géén nagelverharder gebruiken! Ik heb van mezelf vrij sterke nagels, maar toen ik een keer iets dunnere nagels had en nagelverharder opsmeerde, was alles binnen een week afgebroken of gescheurd! Je kunt wel Nailrepair van de Etos kopen. Dat is een wit gekleurd (transparant na aanbreng) lakje waarin voedingsstoffen zitten en het is gelijk een goede basecoat.

@ Nell_; Jep, gewoon op mijn eigen nagels (met basecoat). Maar ik heb wel sterke en mooie nagels van mijzelf.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 06:17

Nou dames ik ben er ook weer.
Heb gelukkig niet zo heel veel moeten lezen.
Mijn nagels zijn nog steeds zoals de laatste foto die ik heb geplaatst.
Ga vandaag mijn nagels niet lakken, het zit nog mooi dus zal wel zaterdag worden ofz.
Heb er ook weinig zin in, wil eigenlijk alleen maar slapen haha. Gisteren 16 uur gewerkt en moet vandaag weer 12 uur dus ben wel beetje moe hahaha.

@ hafjegek wat erg meid! Sterkte ermee. Ik weet hoe erg het is een hond te verliezen.

@ Ukkie, dan ga ik maar even die nailrepair kopen bij etos want bij mij laat de bovenste laat ook snel los. Gebruikte dan ook wel vaak nail rescue enz dus zal daardoor wel komen, maar had het wel even nodig om ze sterker te krijgen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 07:18

Nou mijn nagels zien er niet uit nu := Had ze gisteravond eigenlijk nog even willen doen, maar vriendin vroeg of ik nog even langskwam en was uiteindelijk ernstig laat thuis := Maar ben vandaag lekker vrij dus denk dat ik vanmiddag even aan de gang ga :) Weet alleen nog niet wat ik doe.. Ze zijn nog steeds ernstig kort dus kan er vrij weinig mee.. Die marble is wel leuk, maar dat heb ik nou al 2 keer gehad en ben ik eigk weer ff een beetje op uitgekeken :)) Ik wil weer french, maar duurt nog wel even voor m'n nagels daar lang genoeg voor zijn :=

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 07:45

Hallo,

Ik heb al een keer acryl nagels laten zetten en wil dat eigenlijk weer maar vind dat zo duur jullie niet?