De behandeling wordt waarschijnlijk 3 of 4 dagen in de week. Ik hoop zelf toch 4. Tussendoor heb je evaluatiegesprekken met je persoonlijkbegeleider. Inderdaad wel heel spannend.
Wat lastig dat je de druk van je studie hebt. Als je aan het werk zou zijn zou je de ziektewet in kunnen of in overleg met een arboarts wat minder werken, bijvoorbeeld 50%. Ik begrijp dat dat niet gaat lukken. Zijn er verder dingen waarbij je gas terug kan nemen? Bijvoorbeeld bijbaan of iets? Ik noem maar wat. Verder heb ik niet echt nuttige tips voor je helaas. Probeer goed naar je eigen lijf te blijven luisteren. Die geeft deze signalen niet voor niks
Sterkte he!
Edit: Misschien is hulp zoeken toch wel goed. Probeer de gedachte dat een ander het meer nodig heeft dan jij aan de kant te zetten. Je kunt altijd eerst gewoon een keer met je huisarts gaan praten, kijken wat hij (of zij) zegt en denkt. Ik denk gezien wat je beschrijft dat dat toch wel heel verstandig zou zijn.
Laatst bijgewerkt door Pollewoppy op 06-06-09 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt