Heb je je vriend nog gesproken de afgelopen dagen? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ga vannacht mn ontspanningsoefeningen maar eens toepassen want zo hou ik het niet lang vol, vrees ik. Vandaag ga ik doen wat ik kan doen en verder rustig aan, er zijn toch dingen die moeten gebeuren. Jullie nog plannen?
Sterkte he!
Heb ook even niet bijgelezen, sorry. Maar mn kop zit al zo vol 

, nu gaat hij kijken hoe hij het hier kan krijgen. Vind het leuk om te horen dat hij zo voor me in de weer is, al is het idee al meer waard dan het cadeau zelf. Al met al liep het dus anders dan verwacht vandaag maar wel leuk. Zo nog even snel naar mn paardje en morgen weer verder met poetsen.
vind het eigenlijk alweer te laat, helaas. Voel me wel oke maar erg vermoeid, doe daarom ook maar rustig aan. Zo even een hapje eten en met de hond wandelen, daarna nog even in een warm bad zakken, heerlijk.
en mis mn mannetje. Ga maandag maar even in overleg met mn leidinggevende of we geen tijden vast kunnen leggen, zekerheid heb ik altijd al belangrijk gevonden, weet graag waar ik aan toe ben. Als ik dit een paar weken moet doen op deze manier dan zit ik straks weer diep in de *piep* en dat is niet de bedoeling, dat gaat nu ook niet nu ik alleen ben.