Moiryn schreef:Wel als je 2 grote bakken naar binnenwerkt om 12 uur 's nachts
Haha, dat ken ik.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik weet dat er vaak anders gezegd wordt, omdat je vertering langzamer zou gaan, maar het maakt écht niet uit wanneer je iets eet. 
) en dat spul is nog goed voor je ook. 

) en nu eet ik dus standaard 2 biscuitjes dan.

gegeten, ik had wel 8 witbroodjes (met veel suiker en kaneel).. ILoveMyHorse schreef:Ik had gisteren een documentaire over anorexia gezien, ik heb nu wel een heel andere kijk op mensen met anorexia. Nu zie ik pas in hoe ernstig het probleem is. Wel heel goed van je dat je anderen probeert te waarschuwen, helemaal omdat je het zelf ook hebt gehad!

, moeder vind ze niet lekker meer door chemo dus mocht ik hare hebben.. ) aardbeien
Ga even yoghurt en een broodje eten!

Zit ook zo van: 'Ja, vanavond ga ik buikspier oefeningen doen!' en dan vergeet ik het compleet.
Gelukkig liggen er maar 2 dingen in de kast die ik lust, maar áls ik er iets van eet kan ik me niet bedwingen en dan pak ik der hele zak, en dat is bij alles wat ongezond is, vind dat heel moeilijk. Vanavond zou ik normaalgesproken chips hebben, ik denk dat ik een zakje Snack a Jacks Barbeque (echt een tip, ZOO lekker!) en wat komkommer neem 
Vandaag ben ik opzich wel gelukkig, alleen beetje te veel brood gegeten misschien.. Ach, straks nog wraps maken (iemand nog leuke ideeen van wat je erop kan doen?)
Hebben we trouwens ook niet in huis..
Dit is de eerste keer dat ik thuis ga koken en dat ik zelf wraps ga maken, dus waarschijnlijk wordt het uiteindelijk een afhaalmaaltijd hahaha