Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
panache schreef:ah super Korleon !
pff ik wilde um vandaag zetten, me ouders zeiden eerst dat het mocht (met moeite)..
en toen waren ze ineens boos, en nu mag ik het niet meer
ze vinden het ordinair, en voor aso mensen..
Ik vind dit echt nergens op slaan..
Maar als ik hem stiekem zet, haal ik thuis alleen maar ellende aan..
Pff, baal nu al helemaal.. Had eindelijk een beetje het lef en doorzettingvermogen..
xxriiannee schreef:panache schreef:ah super Korleon !
pff ik wilde um vandaag zetten, me ouders zeiden eerst dat het mocht (met moeite)..
en toen waren ze ineens boos, en nu mag ik het niet meer
ze vinden het ordinair, en voor aso mensen..
Ik vind dit echt nergens op slaan..
Maar als ik hem stiekem zet, haal ik thuis alleen maar ellende aan..
Pff, baal nu al helemaal.. Had eindelijk een beetje het lef en doorzettingvermogen..
hier preccies hetzelfde probleem!!!
Lous schreef:Je hebt vast ooit wel ergens gelezen: betreden op eigen risico. Bij piercen is dat net zo. Piercers zetten net als veel bedrijven disclaimers op dat zij niet verantwoordelijk zijn, mocht er iets gebeuren. Aan alles wat men doet in het leven zitten risico's. Bij piercen dus ook. Jij bent op de hoogte van die risico's, maar er kan altijd iets gebeuren, jij geeft je akkoord daarvoor.
Daarnaast zijn er maar weinig gevallen bekend van verlamde of leegbloedende tongen.
xDramaQueen schreef:mm goed dat ik dan maar geen echt goud heb gekocht, dit ding was niet duurder als 3 euro maar zou er dus echt niet blij van worden als ik een duurder sierraad had genomen.