Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Attitude schreef:Voedingssupplementen. Een goed gedoseerd magnesiumsupplement kan doeltreffend zijn bij spierpijnen, verhoogde spierspanning, spierkrampen en vermoeidheid. Magnesium heeft immers een belangrijke spierontspannende werking waardoor deze klachten aanzienlijk verminderd kunnen worden.
Lees hier meer over het nut van supplementen bij Fibromyalgie
bron: http://www.fibromyalgie.nl/?content=54
Zoals een vriendin van mij ook al vertelde, dit moet wel juist toegediend worden, omdat je jezelf dus ook kan overdoseren, en dit dus ook allerlei gevolgen kan hebben. Dit kan heel je vitamine huishouding in de war gooien.
Paintless schreef:ik probeer wel te eten volgens de schijf van 5, maar lukt echt niet altijd. ben waardeloos wat eten betreft.
ik neem 's avonds een multivitamine en glocosamine en 's morgens glucosamine.
maar volgens mij hebben ze een wisselwerking op mijn anti depressiva want die voel ik ook meer de laatste tijd.
Attitude schreef:Een reumatoloog moet eerst al het andere uitsluiten ( dmv röntgenfoto's, bloedonderzoek ),dus daarom is het wel verstandig om een doorverwijzing te vragen.
Een huisarts mag volgens mij de diagnose ook niet stellen.
[***] schreef:Nogal ja ..
Heel kort samengevat: na 3 maanden werk deed ik alles perfect en prachtig en was ik een droomwerknemer, een goed jaar later kon ik niks meer goed doen (terwijl ik naar mijn idee niet anders aan het werken was) en nu is het het volgende gesprek .. Ik heb dus echt geen idee wat ik kan verwachten en mede door diverse andere dingen heb ik het eigenlijk gewoon helemaal gehad met alles ... Dus ja, ik kijk er niet echt naar uit
Doubtless schreef:Lijkt me al moeilijk met een leuke baas, laat staan met een die zich zo gedraagtStaat er al een datum voor?
Attitude schreef:Als ik het goed begrijp ben je bij de arbo arts geweest?
[***] schreef:Attitude schreef:Als ik het goed begrijp ben je bij de arbo arts geweest?
Als je daarmee een arbeidsgeneesheer bedoelt, daar ben ik vandaag geweestJaarlijkse afspraak, heb maar eens meteen alles eruit gegooid waar ik mee zat