Demone schreef:Ehm een half jaar, zoiets.
Je kunt hem het beste laten zitten.Pas na 9 maanden is een navelpiercing helemaal genezen. Als je er nu een nieuwe indoet heb je alleen maar de kans dat het erger wordt. Anders even terug naar je piercer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suze_ schreef:Jakary schreef:
Dat had ik met de mijne ook, een hele tijd rustig en dan weer geïrriteerd.
Als ik zo verschillende ervaringen hoor met md's, lijkt het toch of ze sneller uitgroeien dan meestal gezegd wordt.
Toen ik info zocht over md's, las ik overal dat de kans dat ze uitgroeien heeel klein is.
Ik had wel enkele verhalen gelezen over uigegroeide md's, maar de meesten waren erg positief.
De laatste tijd begin je wel vaker en vaker te horen over md's die toch uitgroeien.
mee eens
ze zijn een stuk gevoeliger dan eerst leek uit recensies.
de mijne is nu weer rustig maar het korte pootje is duidelijk omhoog gekomen. linksboven zit nu een bobbeltje achter/boven mn MD
hij is nu rustig dus ik laat het maar... maar als ie weer stom gaat doen ben ik bang dat ie eruit moet
pharagirlke schreef:Hoe fel voelen jullie het staafje van jullie navelpiercing eigenlijk?
Mii_Jessica schreef:pharagirlke schreef:Hoe fel voelen jullie het staafje van jullie navelpiercing eigenlijk?
Niet zo heel erg. Heb hem ook pas een paar dagen hoor maar k voel hem wel een beetje
pharagirlke schreef:Mii_Jessica schreef:
Niet zo heel erg. Heb hem ook pas een paar dagen hoor maar k voel hem wel een beetje
Toen ik hem net een paar dagen had voelde ik hem ook wat. Maar de zwelling die er nu nog op zit verbergt hem heel goed.
Vind het vreemd, ik voel mijn staafje nl heel goed zitten.Als je over mijn buik gaat voel je echt een "hobbeltje" waar het staafje zit
Morrow_Less schreef:ik krijg morgen een navelpiercing, nuw as mijn vraag hoe voelt dat. Een vriendin van mij zei dat het voelde als een prikje en dat als ze dat soort buisje eruit halen dat even pijn doet en dat het gedaan is voor je het weet. Is dat inderdaad ook zo ?