[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 19:09

Demone schreef:
Ehm een half jaar, zoiets.

Je kunt hem het beste laten zitten.Pas na 9 maanden is een navelpiercing helemaal genezen. Als je er nu een nieuwe indoet heb je alleen maar de kans dat het erger wordt. Anders even terug naar je piercer.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:00

Demone schreef:
Ehm een half jaar, zoiets.

imo kan het wel, ik heb beide erg snel verwisseld, eerste was me eerste piercing dus had toen nog hangers, opzich niet veel mee gehad, me 2de na een maand verwisseld voor goud, nooit last van gehad.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:06

Ik heb mijn monroe ook heel snel zelf verwisseld, volgens mij zelfs na 2 weken.
Ik kreeg er bij de shop namelijk een enorme staaf met een enorme bal erop, heb hem toen daar laten inkorten maar die piercing glom niet meer, was echt donkergrijs, plus de bal was echt huge. Daar ga ik dus niet mee lopen. Heb hem dus zelf verwisseld met een dunner en kleiner staafje, en geen laat mee dus..

Als je gevoel zegt dat het helemaal goed is, dat die niet meer ontstoken is dan kan je voorzichtig proberen het te wisselen.. Maargoed dat zou ik doen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:09

De genezingstijd is per piercing is heel verschillend.
Navel officieel dus 9 maanden (de binnenkant moet ook kunnen genezen)
Een tongpiercing al na 6 weken (maar kan na 1 week al nieuwe staafje in)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 23:08

Ja.. piercings in je lip 6-8 weken, en op andere site's zie je weer 2-3 maanden staan.

Maargoed, je kan hem wel verwisselen (als die niet ontstoken oid is), kan denk ik niet zo veel kwaad als je het rustig aan doet. Als je niet zit te rammen en te schuren met die piercing, en je de piercing er schoon indoet zal het niet zo erg zijn.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 23:11

Nou ja, ik heb uiteindelijk toch maar de knoop door gehakt en besloten mijn neuspiercing te laten piercen. Ik ga niet alleen, want ik ben erg bang dat ik niet goed wordt en vervolgens daar in mijn uppie voor pampus lig. Ik wilde woensdag eigenlijk gaan, maar dan is de shop gesloten. Helaas.

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 23:23

Heb een paar dagen geleden (eindelijk) m'n navelpiercing laten zetten Haha! Klopt het dat het nog even gevoelig blijft?!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 00:01

Was bij mij ook zo Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 01:21

suze_ schreef:
Jakary schreef:

Dat had ik met de mijne ook, een hele tijd rustig en dan weer geïrriteerd.
Als ik zo verschillende ervaringen hoor met md's, lijkt het toch of ze sneller uitgroeien dan meestal gezegd wordt.
Toen ik info zocht over md's, las ik overal dat de kans dat ze uitgroeien heeel klein is.
Ik had wel enkele verhalen gelezen over uigegroeide md's, maar de meesten waren erg positief.
De laatste tijd begin je wel vaker en vaker te horen over md's die toch uitgroeien.

mee eens Ja
ze zijn een stuk gevoeliger dan eerst leek uit recensies.
de mijne is nu weer rustig maar het korte pootje is duidelijk omhoog gekomen. linksboven zit nu een bobbeltje achter/boven mn MD Verdrietig
hij is nu rustig dus ik laat het maar... maar als ie weer stom gaat doen ben ik bang dat ie eruit moet Verdrietig

Waar heb jij jou MD zitten dan als ik vragen mag? (mischien wel overheen gelezen maar kan het nergens vinden..)
Ik heb mijn MD preies in het midden tussen mijn borsten zitten echt vrijlaag, 1 cm lager was het laagste maar dat zou je nooit zien behalfe zonder shirt of met heel blote hempjes.. Ik heb besloten dat ike r nog 2 boven wil in een rijtje dus, maar mijn MD heb ik helemaal geen problemen mee gehad, volgens de piercer is tussen/ bij de borsten qua genezing dan ook een heel gunstige plek omdat je die niet vaak stoot en dus niet zo vaak geirriteert raakt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 14:25

Hoe fel voelen jullie het staafje van jullie navelpiercing eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 14:52

de mijne zit net boven mn borsten.
ik moest armen voor voren doen en boven het spleetje is ie geplaatst. vlgs mijn piercer dus juist beter dan ertussen qua irritatie Nagelbijten / Gniffelen

hij is nu rustig, alleen dus met bobbeltje...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 15:59

ik merk, dat als me donsveer aan het groeien is Bloos ROFL dat dan me MD beetje stout is, zal wel irritatie zijn van het scheren denk ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:00

moet je gaan plukken Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:01

gedaan, maar had het gevoel dat hij een haarzakjes stoort oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:01

ow.. das nie handig Nagelbijten / Gniffelen

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:03

pharagirlke schreef:

Niet zo heel erg. Heb hem ook pas een paar dagen hoor maar k voel hem wel een beetje

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:10

Mii_Jessica schreef:
pharagirlke schreef:

Niet zo heel erg. Heb hem ook pas een paar dagen hoor maar k voel hem wel een beetje

Toen ik hem net een paar dagen had voelde ik hem ook wat. Maar de zwelling die er nu nog op zit verbergt hem heel goed.

Vind het vreemd, ik voel mijn staafje nl heel goed zitten. Lachen Als je over mijn buik gaat voel je echt een "hobbeltje" waar het staafje zit Clown

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:16

Maar als het goed is ga ik hem met de tijd ook beter voelen he Lachen Toen mijn zus hem net had voelde ze hem niet en nu wel Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:22

pharagirlke schreef:
Mii_Jessica schreef:

Toen ik hem net een paar dagen had voelde ik hem ook wat. Maar de zwelling die er nu nog op zit verbergt hem heel goed.

Vind het vreemd, ik voel mijn staafje nl heel goed zitten. Lachen Als je over mijn buik gaat voel je echt een "hobbeltje" waar het staafje zit Clown

ik voel zowel onder als boven me hele staafje zitten. je moet er niet zoveel opletten, en t is en blijft een piercing Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:32

navelpiercing voel ik echt nooit zitten.
maja die zit er al 12 jaar in Clown

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:07

ik krijg morgen een navelpiercing, nuw as mijn vraag hoe voelt dat. Een vriendin van mij zei dat het voelde als een prikje en dat als ze dat soort buisje eruit halen dat even pijn doet en dat het gedaan is voor je het weet. Is dat inderdaad ook zo ?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:09

Ik voelde de naald er doorheen gaan, even een venijnig steekje was dat. Van het sierraadje er in doen heb ik niets gevoeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:13

Morrow_Less schreef:
ik krijg morgen een navelpiercing, nuw as mijn vraag hoe voelt dat. Een vriendin van mij zei dat het voelde als een prikje en dat als ze dat soort buisje eruit halen dat even pijn doet en dat het gedaan is voor je het weet. Is dat inderdaad ook zo ?

Naja, ik heb 'm dan niet in m'n navel (oor) maar als de naald erdoor gaat is het even; Ai.
En dan valt het mee. Het sieraadje voel je niet echt. Lachen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:14

ok, het komt overen met een prikje van de dokter dan Haha!

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:16

hallo,
ik ben van plan om een lowbret te laten zetten. ik vind het mooi en orgineler dan een madonna( wat ik ook erg gaaf vind!)
zijn er dingen waar je bij die piercing veel rekening moet houden, doet het pijn om hem te laten zetten ? duurt het lang voor dat deze genezen is?