Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sifra01 schreef:Samantha, hoop dat je je een klein beetje beter voelt....
alleen maar slechter. Normaal word ik 's morgens wakker gemaakt door Zeno, die
Mja, dat went wel weer.
Ligt dat dan aan mij, of moet dat niet kunnen? Ik bedoel, je kunt
maar ben zelf niet zo'n prater dus heb tot nu toe niet gepost. Heb nu alleen een vraagje en weet niet zo goed bij wie ik terecht kan daarmee. Voor de mensen die de diagnose BO hebben gekregen, hebben die ook (bloed)onderzoek laten doen naar andere oorzaken van de lichamelijke klachten? Ik zit nu al heel lang (9 maanden ofzo?) thuis en ben druk bezig aan mijn herstel maar ik blijf ontzettend moe. Mijn reserves zijn ontzettend snel op en het duurt heel lang om ze weer op te bouwen. Ik ben nu bezig met het werk op te pakken, 2x 3uur per week, maar ik blijf zo ontzettend moe. Ik had eigenlijk verwacht dat het wat sneller beter zou gaan, zelfs mijn psych begint nu een beetje te pushen maar heb echt nergens puf voor. Wat is jullie ervaring ermee? Ik ga zo aan mezelf twijfelen.
Dat is een behoorlijke valkuil die steeds weer de kop op steekt. 
Daar baal ik wel van, want heb het wel nodig, maar met 2 paarden, een heel huishouden en een fulltime baan en oververmoeidheid kon ik de lessen niet meer aan

sifra01 schreef:Ja , als je je dan iets beter voelt denk je gelijk alles weer te kunnen. Ben deze keer alleen zo hard op mn bek gegaan dat ik wel 3 keer nadenk voor ik weer op volle toeren rondknal. Dan maar alles in een langzamer tempo.