Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:58

In eerste instantie zijn ze geknipt voor een model met een zijscheiding en veel laagjes.
Ik zit proberen het uit te leggen;

Ik breng eerst mijn eigen haar goed in model, dus met de zijscheiding.
Dan trek ik een scheiding van oor tot oor. Dan zet ik mijn haren vast. Dan plaats ik daar de eerste clip in.
Vervolgens maak ik de scheiding opnieuw maar dan ong. 10 cm hoger. Daar plaats ik dan de 2de clip in. Deze is langer dan de eerste. Maar ze komen beide op de juiste lengte onderaan.
Nu heb ik dus achter een rechte verlenging.
Omdat ik een schijne scheiding heb, zitten er aan de ene kant 2 clips en aan de andere kant 1.
Aan de kant met het minste haar (:+ ) zit een extention ong op oor hoogte.
Aan de andere kant, zitten er dus 2 extentions. 1 ongeveer op oorhoogte, en dan andere een stukje hoger.
Deze laatste 3 extentions zijn mee geknipt met mijn haar, welke dus ook in laagjes zijn.

Afbeelding
Een crea tekening :+

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:10

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:20

Mooi Sjantal, alleen zie je (op die foto?) wel duidelijk het verschil tussen de structuur van de mat en van je eigen haar... Plus dat je eigen haar steil lijkt en de mat golvend? Heb je nog een andere foto?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:35

Yv_ schreef:
Mooi Sjantal, alleen zie je (op die foto?) wel duidelijk het verschil tussen de structuur van de mat en van je eigen haar... Plus dat je eigen haar steil lijkt en de mat golvend? Heb je nog een andere foto?

ja klopt maar juist met de krul der in dan zit me eigen haar er wat meer verstopt door anders hangt het zo

heb hier nog wel een foto
Afbeelding

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:51

Ik ben weer kaal ;( Vandaag zijn mijn extesions eruit gehaald!! Is wel weer even vreemd na zo een tijd :P

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:54

BeautyEmily schreef:
adecuada schreef:
Hallo dames,
Ik heb gister met pijn in mijn hart een groot stuk van mijn haar af moeten laten knippen.. (het was nogal beschadigd)
Nu wil ik ook heel graag extensions die mijn eigen haar geen schade aanrichten. (Ik dacht zelf aan clip-ins)
Ik heb van mezelf veel grove krullen, nu had ik gelezen dat wanneer je gekrulde clip-ins wast dat ze dan niet meer mooi zijn, en dat je beter steil haar kan nemen en dat moet krullen met een krultang?
Maar ik ben bang dat ik met steile clip-ins + krultang nooit dezelfde krullen krijg als die ik van nature heb of dat de krullen halverwege de dag er dan uit zakken o.i.d. ?!?
Zijn er meer bokkers met grove krullen + clip-in extensions? Of met andere extensions die niet schadelijk zijn wat voor extensions hebben jullie? en hebben jullie eventueel een foto?ar
(Ik heb al door het topic gezocht, maar veel foto's doen het niet meer)

Alvast bedankt!

Hallo,

ik heb vorige week in Tilburg clip ins gekocht, ik heb er sirrieus nu al spijt van..
Ik heb ook krullen (foto) de clipjes doen pijn want ze trekken aan je haar, je ziet de clipjes zitten en je kan ze zelf bijna niet in en uit doen..
Ik kijk nu voor Micro ring extensions, die zijn niet schadelijk voor je haar (als je het verzorgd zoals het hoort) en kun je 2 of 3 keer hergebruiken.
Clip ins lijken heel mooi en leuk, maar het sirrieus helemaal niks je ziet ook heel goed dat het nep is!

Foto:
http://94.100.118.155/880100001-8801500 ... _zXq2.jpeg

Ik heb ook clip ins, van me oude weave..
Maar heb absoluut geen problemen hoor :D :D ,
Je ziet ze NIET zitten.. het enige wat ik heb, is dat
het te dun is 'eigenlijk' , dat was de reden dat ik het toen
uit me haar liet halen zeg maar :j , (Foto in profiel)

Ligt echt aan de manier, hoe je het erin doet :j en of je
laagjes in je haar hebt enz enz.. :)

Heb je foto van de achterkant dan beautyemily?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:06

ShirleyM schreef:
Ik ben weer kaal ;( Vandaag zijn mijn extesions eruit gehaald!! Is wel weer even vreemd na zo een tijd :P

Erg is dat he? :(:)
Toen ik ze eruit had, voelde het alsof ik me hoofd had geschoren. Mijn haar kwam er overigens wel goed uit, voor mijn gevoel juist dikker dan voorheen. De extensions heb ik er zelf, samen met een vriendin, er uit gehaalt. Er zijn twee flessen olijfolie en een fles zonnebloemolie door heen gegaan. En een conditioner die niet meer gebruikt werd. De extensions gleden er zo uit.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 10:51

Steffie89 schreef:
In eerste instantie zijn ze geknipt voor een model met een zijscheiding en veel laagjes.

Dan trek ik een scheiding van oor tot oor. Dan zet ik mijn haren vast. Dan plaats ik daar de eerste clip in.
Vervolgens maak ik de scheiding opnieuw maar dan ong. 10 cm hoger. Daar plaats ik dan de 2de clip in. Deze is langer dan de eerste. Maar ze komen beide op de juiste lengte onderaan.
Omdat ik een schijne scheiding heb, zitten er aan de ene kant 2 clips en aan de andere kant 1.
Aan de andere kant, zitten er dus 2 extentions. 1 ongeveer op oorhoogte, en dan andere een stukje hoger.
Deze laatste 3 extentions zijn mee geknipt met mijn haar, welke dus ook in laagjes zijn.

Haha dankjewel, als ik straks thuis ben zal ik eens proberen!
Dus als ik het goed begrijp maak je eerst een scheiding helemaal door naar achter, zodat je je haar goed in vorm kunt brengen & dan de extensions erin doen?
Hoeveel matjes doe jij er totaal in? En hoeveel cm zijn de jouwe?
Nogmaals bedankt voor je uitleg!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 10:57

Liins schreef:
Ik heb ook clip ins, van me oude weave..
Maar heb absoluut geen problemen hoor :D :D ,
Je ziet ze NIET zitten.. het enige wat ik heb, is dat
het te dun is 'eigenlijk' , dat was de reden dat ik het toen
uit me haar liet halen zeg maar :j , (Foto in profiel)

Ligt echt aan de manier, hoe je het erin doet :j en of je
laagjes in je haar hebt enz enz.. :)

Heb je foto van de achterkant dan beautyemily?

Bij jou is het wel echt mooi! Als ik straks thuis ben zal ik eens een foto van achteren maken. Ik denk echt dat ik ze dan niet goed erin doe :\ . Als mijn moeder het doet zie je ze ook niet zitten, maar als die het doet zitten ze ook een stuk verder naar onderen? Die aan de zijkant zie je dan wel zitten (heb ik het gevoel..)

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 12:01

BeautyEmily schreef:
Steffie89 schreef:

Haha dankjewel, als ik straks thuis ben zal ik eens proberen!
Dus als ik het goed begrijp maak je eerst een scheiding helemaal door naar achter, zodat je je haar goed in vorm kunt brengen & dan de extensions erin doen?
Hoeveel matjes doe jij er totaal in? En hoeveel cm zijn de jouwe?
Nogmaals bedankt voor je uitleg!

Ja, mijn model in mijn eigen haar is met zijscheiding. Dus die maak ik eerst om te zorgen dat mijn haar goed zit.
Ik heb 5 matjes, van ongeveer 30 cm volgens mij..

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 12:31

Steffie89 schreef:
Ja, mijn model in mijn eigen haar is met zijscheiding. Dus die maak ik eerst om te zorgen dat mijn haar goed zit.
Ik heb 5 matjes, van ongeveer 30 cm volgens mij..

Oke, bedankt! Ik zal het morgen ofzo eens proberen op deze manier :).

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 12:57

Ik heb nog even een vraag over Bailman Double Hair.
Ik wil dat misschien als verlenging zetten, maar zie je dan geen verschil met je echte haar? Bijvoorbeeld door een andere lengte of een andere structuur van mijn eigen haar? Ik zelf namelijk nogals steil en dun haar dan snel gespleten puntjes heeft.

Ik heb clipin extensions gehad en daarbij zag je best wel goed verschil.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 13:15

LiNdA1986 schreef:
Ik heb nog even een vraag over Bailman Double Hair.
Ik wil dat misschien als verlenging zetten, maar zie je dan geen verschil met je echte haar? Bijvoorbeeld door een andere lengte of een andere structuur van mijn eigen haar? Ik zelf namelijk nogals steil en dun haar dan snel gespleten puntjes heeft.

Ik heb clipin extensions gehad en daarbij zag je best wel goed verschil

Ik heb geen verstand van double hair ofzo, maar 't lijkt mij als je het gaat laten zetten je het bij een kapper doet die het goed kan. Dan zul je dus als het goed is geen verschil zien, de kapper zal wel weten welke kleur jij nodig hebt en welke structuur.

CtjeLief

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 13:54

ik heb double hair matjes.. (vast dus geen clip inns) heb van mezelf heel fijn/dun haar, en je ziet er NIETS van.. Double hair is zelf ook vrij fijn haar, ziet er supernatuurlijk uit.. doen!!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 13:59

Je moet er wel voor zorgen dat je eigen haar er netjes en verzorgt uit ziet. Niets is zo lelijk als gespleten punten. Als je kapper mooie overgangen knipt, zie je er niks van :n

BonaFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:32

Ik wil clip in extensions halen, wat zou ik daar ongeveer voor moeten betalen, en waar moet ik opletten?

Moet je een 3/4delige set kopen, met meerdere laagjes?
en hoeveel cm is het mooiste, ik wil lang haar maar niet tot op mn kont ofzo.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:47

BonaFide schreef:
Ik wil clip in extensions halen, wat zou ik daar ongeveer voor moeten betalen, en waar moet ik opletten?

Moet je een 3/4delige set kopen, met meerdere laagjes?
en hoeveel cm is het mooiste, ik wil lang haar maar niet tot op mn kont ofzo.

Ik heb 55 cm, clip ins. Heb ze gekocht voor 75 euro in Tilburg. Je kunt ze ook bestellen via internet, www.yoshhair.nl als je even terug zoekt in dit topic zul je foto's van mij vinden met de extensions in. Ik heb er spijt van dat ik ze heb gekocht, je ziet de clipjes zitten enz. Maar je moet het zelf weten. ;)

BonaFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:27

als je een lange baan van 40 cm extensions koopt, hoeveel banen kan je eruithalen om het mooier te maken dan?

en ik heb blond/goudkleurig haar, en de extensions zijn blond, zou dat er raar uit zien?

BonaFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:34

Afbeelding dit is mijn haarkleur, hoofd is weg want ik kijk er afschuwelijk

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:36

BonaFide schreef:

Ik weet niet, ik zou gewoon naar een winkel/kapper gaan zodat die kan kijken wat bij je past ;)

BonaFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:41

BeautyEmily schreef:
BonaFide schreef:

Ik weet niet, ik zou gewoon naar een winkel/kapper gaan zodat die kan kijken wat bij je past ;)

maar dan zijn de extensions veel duurder, ik kan ze voor 25 euro krijgen, maar dat is de kleur blond, misschien kan ik die verfen in mijn eigen kleur?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:51

BonaFide schreef:

Weet je zeker dat het echt mensenhaar is? Je moet natuurlijk wel echt mensenhaar nemen, anders ziet het er onnatuurlijk uit enz. Je kan beter je eigen haar blond verven ipv de extensions te verven, want het is heel slecht voor de extensions. Voor 25,- kan het niet veel zijn..

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:49

Uh, ik was 200 euro kwijt.
Lijkt mij sterk dat jij voor 25 euro ook een set met echt haar hebt...

BonaFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:27

maar welke kleur blond zou ik hebben :P?

BonaFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:29

ik ga trouwens niet voor die ene haarclip, aangezien dat lichtblond is, en dat heb ik niet...