Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tootje71 schreef:Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar ! nu ook nog hoor ! maar mijn man zegt dan .he prik jij je suiker eens ... en dan ik boos ... en tja hij heeft dan weer gelijk....
CarmN schreef:Ik denk niet dat ze het op de doos hebben staan, nooit gezien in ieder geval. Maar je weet toch wel hoeveel een handje is?
Ben ik de enige die erg ontevreden is over de pomp? Ik heb hem nu meer dan 4 jaar, maar ik ben er nog steeds niet aan gewend en ik vind het lastig met uitgaan en kleding etc.
MI1990 schreef:ik ben bezig met een soort lijst te maken voor school over mijn diabetes. want ik ga dit jaar wel mee naar barcelona en ze vroegen me of k wou nadenken over wat hun allemaal moeten weten daarover.
ik heb uitgelegd wat diabetes is en welke type ik heb. wat een hypo/hyper is en wat je daar tege moet doen, de insulinepomp/sensor uitgelegd
wat zouden jullie er nog meer bij doen?
MI1990 schreef:ik ben bezig met een soort lijst te maken voor school over mijn diabetes. want ik ga dit jaar wel mee naar barcelona en ze vroegen me of k wou nadenken over wat hun allemaal moeten weten daarover.
ik heb uitgelegd wat diabetes is en welke type ik heb. wat een hypo/hyper is en wat je daar tege moet doen, de insulinepomp/sensor uitgelegd
wat zouden jullie er nog meer bij doen?
Bonaire schreef:Ik ben altijd een beetje laks als ik naar de bios ga, en dat is nog best wel vaak. (vriend is filmgek, dan krijg je dat he.)
Ben een tikkie bangig voor een hypo in de bios, dus doe meestal een beetje voorzichtig bolussen. Met tot gevolg dat ik daarna met 13 de bios uitloop (a), maar dat fix ik dan in de trein wel weer, ofzo.
Tellen jullie echt alles? Of schatten/gokken jullie ook een beetje? Eerste weken heb ik heel braaf geteld, toen ben ik meer gaan gokken/schatten/aanvoelen en kwam ik duizend keer beter uit. Of is dat gewoon dat je gewend raakt aan alles?