Suusjwah schreef:Anthea schreef:IK HEB EM. En niet gekotst/flauwgevallen.
En als ik eerlijk moet zijn, het voelde echt gewoon goed.
FOTO natuuuuuurlijk
Oke, even een vage/lelijke foto, maar voor t idee.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusjwah schreef:Anthea schreef:IK HEB EM. En niet gekotst/flauwgevallen.
En als ik eerlijk moet zijn, het voelde echt gewoon goed.
FOTO natuuuuuurlijk
Suusjwah schreef:Geen datum prikken.. Als je nu al zo zenuwachtig bent enzo!! gewoon een keer gaan
blauw00gje schreef:Suusjwah schreef:Geen datum prikken.. Als je nu al zo zenuwachtig bent enzo!! gewoon een keer gaan
Nee dat is wel, maar t moet of dan of anders pas weer in de volgende vakantie.. Denk niet dat ze op stage blij zijn als ik niet eens fatsoenlijk de telefoon op kan nemen
@ Anthea: Staat je wel!
Suusjwah schreef:blauw00gje schreef:
Nee dat is wel, maar t moet of dan of anders pas weer in de volgende vakantie.. Denk niet dat ze op stage blij zijn als ik niet eens fatsoenlijk de telefoon op kan nemen
@ Anthea: Staat je wel!
Hhaha ik ben de volgende dag gewoon gaan werken hoor, ik kon alleen de R niet zo goed uitspreken!
Anthea schreef:Later ga ik er mischien ringetjes in doen, maar m'n pa is er heel erg op tegen.(Hij zegt nu geen woord meer tegen me..
)
Jakary schreef:Ik twijfel niet meer over de piercing, nu alleen nog effe nadenken door wie ik ze ga laten zetten en dan bellen voor een afspraak
Jakary schreef:![]()
http://lemondedekaro.bleublog.ch/files/ ... 301648.jpg
Da's zo ongeveer de enige waar m'n vriend ook mee akkoord gaat
Anjatjeuh schreef:Heeeeeeeeeel mooi!![]()
Denk dat het alleen een probleem gaat worden om een plaats dichtbij te vinden om hem te zetten, ik ben een maand geleden namelijk speciaal naar Amserdam gegaan met een vriendin voor 3 microdermals omdat we hier in BE helemaal niets goeds vonden dat ook betaalbaar was...
Anjatjeuh schreef:Ohja, heb ik nog niet hier geshowed:
http://i22.photobucket.com/albums/b348/ ... re0011.jpg
Mn tongweb
Anjatjeuh schreef:Ohja, heb ik nog niet hier geshowed:
http://i22.photobucket.com/albums/b348/ ... re0011.jpg
Mn tongweb
blauw00gje schreef:Dat lijkt me nou echt niks!
Waarom heb je die? (Ja niet stom bedoeld he, maar omdat je het mooi vindt of wat?)
Jakary schreef:Zetten ze geen microdermals bij Roxy?
Ik zou wel naar Nederland willen gaan om ze te laten zetten,
alleen lijkt dichterbij me handiger, moest je er iets mee schelen, of je wilt het eens laten controleren.
DenK4ever schreef:Yikes! dat lijkt me pijnlijk!!!!
Heb nu met me tongpiercing ook het meest last van de onderkant!
blauw00gje schreef:Dat lijkt me nou echt niks!
Waarom heb je die? (Ja niet stom bedoeld he, maar omdat je het mooi vindt of wat?)
Jakary schreef:Ha, die vind ik ook sjiek, maar die lijkt me ook zo vreselijk irritant![]()
Heb je niet de hele tijd de neiging om dat eruit te halen?
Komt die trouwens tegen je tanden? (slecht voor je tanden en zo?)
Anjatjeuh schreef:Over die controle heb je wel gelijk, ik heb mn tongweb en vch in Amsterdam laten zetten en heb ze zelf moeten verwisselen na 2 weken en dat had ik toch ook liever in de winkel zelf laten doen, maar om daar nu helemaal terug voor naar Amsterdam te gaan...
Jakary schreef:vch?
Waar heb je ze dan laten zetten, waar je vriendin die md's heeft laten zetten, bij dare2wear?
Anjatjeuh schreef:vertical clithood![]()
Jup, wij zijn naar Dare2wear geweest. Alletwee heel tevreden van!
Anjatjeuh schreef:blauw00gje schreef:Dat lijkt me nou echt niks!
Omdat ik hem mooi vind, ja.Er zijn volgens mij niet veel piercings die echt een nut hebben hè...