Automutilatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Robin

Re: Automutilatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 07:27

Ik ben gister na hele hele hele lange tijd de mist weer in gegaan, en dat voelt heel poedersuiker... :\

En hoe ik ooit ben begonnen? dat is al zo lang geleden.. eerst kraste ik ook alleen maar..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:21

Ik weet het eigenlijk ook niet meer :=

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:48

ik weet mijn eerste keer nog wel heel goed. ik was op mijn werk en er was echt een hoge werkdruk. En alles van thuis en zeurende collega's werden me teveel. ik dacht bewust : hoe zou het voelen als ik de druk eraf haal ? Zou dat helpen ? toen mijn eerste blackout van ik denk .. 4 minuten , en het was gebeurd. Ik werd erg bang van mezelf, wat zou ik mezelf wel niet aan kunnen doen ? Maar ja, het werk ging gewoon door, ik was rustiger en thuis zochten ze er ook neit veel achter. Het is nu een van de twee duidelijke littekens op mijn onder arm .

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 12:00

Ik had vandaag een systeemgesprek met mijn ouders erbij, ik geloof dat het wel goed is gegaan en dat er nu wat meer duidelijkheid is :) Over 2 weken moet ik met mijn vriend, ik hoop dat dat gesprek net zo goed zal gaan :))

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 12:42

ben blij voor je brommie ! ik hoop ook dat het zo goed gaat als je vriend erbij is .. toppie !! Heel goed gedaan

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 12:45

Super Brom (kort het even af :)) ) dat het zo goed ging! Top!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 15:39

Ik ben idd blij met de duidelijkheid die het geschept heeft en dat ze nu begrijpen dat ze wat minder moeten doen en vragen :j

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:25

Dat klinkt goed bromfiets, super! +:)+

:(:) voor Robin!

Bij mij ging het gisteravond ook weer helemaal fout. Zolang 'sterk' geweest, maar je voelt je ergens diep van binnen zo poedersuiker en dan door iets onbenulligs als een telefoonoplader die kapot gaat raak je helemaal van slag en gaat het mis :/
Bweuh ;( ;(

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:26

Veel sterkte Ymke :(:)

Het is heel herkenbaar dat het om van die kleine dingen misgaat ...

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:12

Ymke .. heel herkenbaar . kleine dingen kunnen echt té veel zijn.

ik heb eens even een vraagje .. hebben jullie ook dingen die jullie 'moeten' doen om de dag door te komen ? Ik moét bijvoorbeeld altijd douchen s'morgens en s'avonds, anders word ik kriebelig -> kan een trigger zijn. of 5 keer checken of ik mijn sleutels, telefoon en portomonee wel bij heb voor ik de deur uit ga, nadat ik 3 keer alle lichten aan en uit heb gedaan zodat ik zeker weet dat ze uit zijn. * klinkt wel raar zo * Zo kan ik nog wel even doorgaan trouwens... ben benieuwd of jullie dit ook hebben.

Ik ben trouwens mama geworden van 3 baby zebravinkjes .. mijn vogeltjes hadden eitjes gelegd en ze zijn uitgekomen ! vind het leuk om die beestjes te zien.. maar ze zijn nu nog wel kaal en lelijk :)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:26

Ik heb een heleboel van die kleine tics :j

En gefeli met je zebravinkjes :D

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:43

Die tics herken ik ook, vooral met eten heb ik dat.
Ik moet alles in een bepaalde volgorde eten (eerst aardappels, dan groenten dan vlees ofzo, ik kan geen 1 aardappen dan 1 stuk vlees eten)

Ik ben Zondag jarig, en morgen komt mijn vriend bij me logeren, dus ik heb weer voor een paar dagen genoeg leuke dingen om naar uit te kijken. behalve mijn centraal examens die over 3 weken al plaatsvinden |(

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 17:13

Veel plezier zondag en succes met je examens :D

Dat eten herken ik ook, hoewel ik een grotere tic heb van niet mogen eten.

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 18:29

hm .. ;( ben haar nu echt kwijt, mijn leerkracht die er 'altijd' voor me ging zijn .. ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan, had een super vriendelijke mail gestuurd enal, dan vraagt ze heel bot wat de bedoeling was en heeft ze me geblokkeerd. Dankjewel hoor ;(
ik ben er echt kapot van ..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 18:30

Heel veel sterkte horseees :(:) :(:) :(:)

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 18:50

dankje ..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 18:51

Als ik iets voor je kan doen.... pb staat open :j

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 18:53

Denk dat er niet veel te doen valt .. Ik snap het gewoon niet. Maarja..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 18:58

Al is het alleen maar om even je verhaal er uit te gooien oid :(:)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:52

Ik denk niet dat het aan school ligt dat je er om half 8 moet zijn? :))

Sterkte horseees.. :(:) Het is echt ontzettend poedersuiker als je steun & toeverlaat je gewoon laat zitten, en ik weet helaas hoe dat voelt.. Al ben ik er uiteindelijk veel en veel sterker van geworden :)

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:59

'Gelukkig' dat jullie het ook herkennen van die kleine dingen die net de druppel kunnen zijn :j Als ik zoiets tegen vriendinnen moet vertellen, lachen ze me uit denk ik. Voel me nog wel behoorlijk bweuh erover, maar ja... gaat ook wel weer over!

horseees, ik vind het eerlijk gezegd echt heel onredelijk van die lerares. Dat ze jouw problemen zich te erg aantrekt, kan ik me voorstellen, maar dat ze jou zomaar ineens laat vallen... :n

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:14

Ik ken dat idd ook van die kleine dingen... En als ik dan achteraf aan een vriendin probeer te vertellen waarom ik me zo poedersuiker voel, dat weet ik het vaak niet eens meer.

Enneh ik vind het echt vet oneerlijk van die lerares horseees. Okeej dat ze het niet meer aan kan, maar dan niet op zo'n manier. Logisch dat jij het niet kan snappen;) Je mag mij altijd weer PB'en hea :j

Oee zin in je verjaardat Savasan? Enne succes met je examens :j

Leuk Wiebke, die zebravinkjes, al word ik wel wat nieuwsgierig naar hoe ze eruit zien :) Dat van die tics ken ik ook wel een beetje, voordat ik ga slapen moeten eerst de gordijnen op een speciale manier dicht, dan spul op mn lippen, dan mn beker water vullen en uiteindelijk mn handen wassen. Anders slaap ik gewoon echt niet :+

Ik ben echt doodmoe nu en bekaf, maar net echt een heerlijke strandrit gehad. Gewoon lekker crossen en gaan, alle stomme dingen eruit rijden :)
En ik heb mn verjaardags cadeautje al :D

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:27

Ah heerlijk zeg, als je zo dichtbij het strand woont! :j Wat was je cadeautje? :D En wanneer ben je eigenlijk jarig?

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:41

http://img44.imageshack.us/img44/5350/p1120577.jpg Dít was mijn cadeautje :j Ben echt helemaal in een stuiterbui nu :o
Net als dat ik van kleine dingen helemaal down kan worden, kan ik van zoiets helemaal uit mijn dak gaan :)
Wat ik ook wel een beetje nodig was na gister :o

Owjaa, ben trouwens woensdag jarig ;) En het strand is idd heerlijk :j Altijd als ik me vreselijk poedersuiker voel ga ik naar het strand. Gewoon lekker crossen, alle anderen en ook alle poedersuiker dingen ver achter me laten...

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 07:03

Leuk cadeau peepaardje :)) En alvast gefeliciteerd :D