En hoe ik ooit ben begonnen? dat is al zo lang geleden.. eerst kraste ik ook alleen maar..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Over 2 weken moet ik met mijn vriend, ik hoop dat dat gesprek net zo goed zal gaan
) dat het zo goed ging! Top!

ben haar nu echt kwijt, mijn leerkracht die er 'altijd' voor me ging zijn .. ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan, had een super vriendelijke mail gestuurd enal, dan vraagt ze heel bot wat de bedoeling was en heeft ze me geblokkeerd. Dankjewel hoor

Het is echt ontzettend poedersuiker als je steun & toeverlaat je gewoon laat zitten, en ik weet helaas hoe dat voelt.. Al ben ik er uiteindelijk veel en veel sterker van geworden
Als ik zoiets tegen vriendinnen moet vertellen, lachen ze me uit denk ik. Voel me nog wel behoorlijk bweuh erover, maar ja... gaat ook wel weer over!

Dat van die tics ken ik ook wel een beetje, voordat ik ga slapen moeten eerst de gordijnen op een speciale manier dicht, dan spul op mn lippen, dan mn beker water vullen en uiteindelijk mn handen wassen. Anders slaap ik gewoon echt niet 

Wat was je cadeautje?
En wanneer ben je eigenlijk jarig?
Ben echt helemaal in een stuiterbui nu

En het strand is idd heerlijk
Altijd als ik me vreselijk poedersuiker voel ga ik naar het strand. Gewoon lekker crossen, alle anderen en ook alle poedersuiker dingen ver achter me laten...
En alvast gefeliciteerd