Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Sigrid_ schreef:Even weer een update van een ex-pilgebruiker. Ben in januari gestopt met Diane 35
Ik kwam er vorige week achter dat ik twee kilo was afgevallen! En ik maar denken dat dat allemaal onzin was. Maargoed, dit zal veel vrouwen vreemd in de oren klinken: Maar ik wil helemaal niet afvallen!!! Ik wil gewoon zijn zoals ik was, want anders vind ik mezelf echt té tenger worden.
Dus:
Hoe eet ik die 2 kilo er weer aan? Het lijkt niet veel, maar ik merk het zo erg. Mijn broeken zitten meteen losser en mijn BH's zijn ook meteen een stuk minder gevuld. En dat is dus NIET de bedoeling verdorie![]()
Ohja, ik kan nu wel kilo's chocola eten (en dat doe ik ook wel, paaseitjes..jammie) maar graag een beetje gezonde tips om aan te komen. Ik denk zelf aan volle yogurt, kaas enz...
Barmat schreef:Ik heb de Diane 35 zo'n 20 jaar geslikt, dus ik ben benieuwd of dit ook voor gewichtsverlies gaat zorgen nu ik er af ben (heb sinds gisteren de mirena spiraal).
Manon88 schreef:Barmat schreef:Ik heb de Diane 35 zo'n 20 jaar geslikt, dus ik ben benieuwd of dit ook voor gewichtsverlies gaat zorgen nu ik er af ben (heb sinds gisteren de mirena spiraal).
Hoe ging het plaatsen?
Nuage schreef:Een pil vergeten in je laatste week is meestal zo'n ramp niet volgens mij. Toch zou je volgens het boekje het even veilig moeten doen. In je pilbijsluiter staat precies hoelang.
Persoonlijk zou ik me niet zoveel zorgen maken
Nuage schreef:@ Antitoilet: je hebt gelijk. Woensdag laatste, donderdag de eerste.
@ Maaykuhhh: maar als je dat had gedaan was je ook niet 100% beschermd. Want dan heb je de 21 dagen niet afgemaakt. Dat je nu langer hebt doorgeslikt maakt voor het verhaal niet uit verder. Als je zeker wilt zijn kun je het beste de komende 2/3 weken voorbehoedsmiddelen gebruiken.