Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
majijke schreef:Heb n jaar of 2 de pil geslikt, toen was ik het zat en dus niet meer geslikt. (Toch niet 'echt' nodig)
Maar nu wil k m wel weer gaan slikken, toch wel handig om menstr. te timen enzo.
Kan ik nu op de laatste dag van menstr. gewoon weer beginnen aan een nieuwe strip? Dacht het wel, maar ff checken
Zabbie schreef:nou, vandaag in het ziekenhuis geweest om de Mirena onder narcose te laten plaatsen !en jahoor, hij zit erin... Heb van het plaatsen niets gemerkt uiteraard, door de algehele narcose, maar heb nu wel flinke krampen. Maargoed, die gaan wel weer over. Over 6 weken terug voor een echo, om te kijken of ie nog goed zit. Voorlopig heb ik er mijn buik "letterlijk" vol van.
Bealy schreef:Ik moet bellen wanneer ik weer ongesteld ben, dan wordt hij geplaatst.
Myryana schreef:Zabbie, mijn baarmoeder ligt ook gekanteld maar bij mij kregen ze hem er wel gewoon normaal in. Okay ik had geen arts-assistent die dat deed maar gewoon een arts zelf maar toch.
Had laatst de echo gehad om te kijken of hij goed zat. Wou ze een uitwendige echo doen maar dat ging dus niet vanwege het feit dat mijn baarmoeder gekanteld was dus moest het weer inwendig en ik vind dat toch echt geen pretje.
Maar goed nu iig 5 jaar geen zorgen maken
Citaat:Dat maakt ieder geval anders.
Jiviejik schreef:Ik heb ook even een vraagje..
Ben nu net aan de pil.. begonnen op de eerste dag van mijn menstruatie.. het probleem is dat mijn menstruatie niet over gaat.. ik ben nu 16 dagen aan de pil en ook 16 dagen al ongestelt.. normaal ben ik al wat langer(dag of 10) maar dit is toch wel heel extreem
Citaat:Ik heb ook even een vraagje..
Ben nu net aan de pil.. begonnen op de eerste dag van mijn menstruatie.. het probleem is dat mijn menstruatie niet over gaat.. ik ben nu 16 dagen aan de pil en ook 16 dagen al ongestelt.. normaal ben ik al wat langer(dag of 10) maar dit is toch wel heel extreem
Citaat:Misschien is je pil te licht.